dnes je 1.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SSC/836/2022/1200/2561-VO
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská správa ciest
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00003328
Miletičova 19, 82619 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská správa ciest
Telefón: +421 250255349 Fax: +421 50255349
Email: andrea.pavelkova@ssc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ssc.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/450903
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: SSC/836/2022/1200/2561-VO
Hlavný kód CPV
55520000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je záväzok úspešného uchádzača (ďalej aj "poskytovateľ") poskytovať pre verejného obstarávateľa služby spočívajúce v zabezpečení stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet (ďalej len "stravovacie karty") vo vybraných stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami zmluvných partnerov poskytovateľa, prevádzkovaných na území Slovenskej republiky, akceptujúcich stravovacie karty na úhradu ceny stravovania (ďalej len ako "akceptačné miesta"), a to spôsobom a za podmienok ďalej uvedených v rámcovej dohode.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 69 518,30
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Uchádzač musí predložiť scan platného dokladu o oprávnení na poskytnutie služieb na predmet zákazky (výpis z obchodného registra alebo výpis zo živnostenského registra alebo iný doklad o oprávnení). 2.Uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov môže nahradiť doklad uvedený v bode 1.uvedením informácie, že je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní. 3.Uchádzač nesmie mať v zmysle § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verenom obstarávaní uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukazuje čestným vyhlásením v zmysle prílohy č. 4 výzvy na predkladanie ponúk zverejnenej v profile k predmetnej zákazke.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač predloží zoznam 3 poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky odo dňa odoslania tejto výzvy. Za rovnaký alebo obdobný charakter poskytovaných služieb sa budú považovať služby zabezpečenia stravovania/stravovacích služieb formou elektronických stravovacích kariet.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby aspoň jedna zákazka uvedená v zozname mala hodnotu 60 000,00 eur bez DPH. Zoznam realizovaných zákaziek predloží uchádzač na samostatných listoch ponuky, vzor tabuľky tvorí prílohu č. 5. výzvy na predkladanie ponúk zverejnenej v profile k predmetnej zákazke.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača uviesť v ponuke všetky akceptačné miesta v rámci hlavného mesta Slovenskej republiky. Počet týchto akceptačných miest bude pomocným hodnotiacim kritériom v prípade, ak dvaja uchádzači predložia rovnakú výšku provízie vyjadrenú v percentách z nominálnej hodnoty jednej stravovacej jednotky.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-15T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Miesta plnenia predmetu zákazky sú uvedené vo výzve zverejnenej v profile k predmetnej zákazke. 2.V zmysle ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom komunikačného rozhrania el. platformy Úradu vlády SR - IS EVO. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi. 3. Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zodpovedá za zabezpečenie aj súhlasov všetkých ostatných dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a GDPR. Uvedené platí aj pre prípad, keď ponuku predkladá skupina dodávateľov. 4. Uchádzač je povinný riadiť sa etickým kódexom záujemcu/uchádzača tak, aby bol zachovaný verejný záujem, princípy a zásady verejného obstarávania, ochrana hospodárskej súťaže. Etický kódex sa vzťahuje aj na subdodávateľov a iné subjekty účastné v procese ver. obstarávania. 5.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 6.Kritérium: Najnižšia výška provízie, vyjadrená v percentách so zaokrúhlením na dve desatinné miesta z nominálnej hodnoty jednej stravovacej jednotky, verejný obstarávateľ povoľuje aj nulovú hodnotu návrhu na plnenie kritéria.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-26T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA