dnes je 10.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 21/2021/DNS
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50349287
Štefánikova 15, 81105 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Telefón: +421 220928102
Email: branislav.hudec@vicepremier.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.vicepremier.gov.sk/index.html
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
V prípade spoločného verejného obstarávania zahŕňajúceho rôzne krajiny ? platné vnútroštátne právne predpisy v oblasti verejného obstarávania: Verejní obstarávatelia, pre ktorých bolo realizované verejné obstarávanie majú sídlo na Slovensku.
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 21/2021/DNS
Hlavný kód CPV
48421000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom dynamickom nákupnom systéme (DNS) je nákup desktop a server licencií (tovar, služba/predplatné) akými sú operačný systém, licencie na klientsky prístup (CAL), cloudové softvérové licencie, kancelárske office softvér systémy na tvorbu dokumentov a ich nadstavby pre vzájomnú komunikáciu a kolaboráciu. Cieľom zriadenia DNS je vytvorenie platformy pre štátnu a verejnú správu na zadávanie zákaziek v DNS za účelom umožniť verejným obstarávateľom flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní podľa svojich reálnych potrieb, t.j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy a zároveň z úrovne licenčného gestora štátu centrálne riadiť a monitorovať nákup licencií jednotlivých.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
48517000-5

72261000-2

72260000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava Banská Bystrica Trnava Košice
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky (výzva č. 12) je obstaranie produktov a služieb Microsoft v nasledujúcom rozsahu pre MŽP SR Enterprise: Enterprise Mobility and Security E3 (AAA-10732) pre 520 používateľov/36 mes. Office 365 E1(T6A-00024) pre 520 používateľov/36 mes. Microsoft 365 E3(AAD-33204) pre 30 používateľov/36 mes. SHMÚ: Office 365 E1 (T6A-00024) pre 550 používateľov/36 mes. VÚVH - Enterprise: Enterprise Mobility and Security E3 (AAA-10732) pre 190 používateľov/36 mes. Office 365 E1 (T6A-00024) pre 190 používateľov/36 mes. SIŽP - Enterprise: Office 365 E1 (T6A-00024) pre 330 používateľov/36 mes. SAŽP - Enterprise: Office 365 E1 (T6A-00024) pre 405 používateľov/36 mes. Microsoft 365 E3 (AAD-33204) pre 15používateľov/36 mes. MIRRI SR Enterprise: Enterprise Mobility and Security E3 (AAA-10732) pre 900 používateľov/36 mes. Office 365 E1 (T6A-00024) pre 875 používateľov/32 mes. Microsoft 365 E3 (AAD-33204) pre 25 používateľov/27 mes. NASES: Microsoft 365 F3 (JFX-00003) pre 34 používateľov/36 mes. Microsoft 365 E3 (AAD-33204) pre170používateľov/36 mes. Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb: Microsoft 365 E3 (AAD-33204) pre 170 používateľov/36 mes. Súčasťou predmetu zákazky je aj základná technická podpora a ďalšie služby bezprostredne súvisiace s využívaním licencií. Predmetom zákazky (výzva č. 13) je obstaranie produktov a služieb Microsoft v nasledujúcom rozsahu pre MDV SR a Úrad vlády SR: MDV SR: Enterprise Mobility and Security E3 (AAA-10732) pre 700 používateľov/36 mes. a Windows E3 (AAA-10787) pre 700 používateľov/36 mes.; DÚ: Office 365 E1 (T6A-00024) pre 50 používateľov/36 mes.; SSP: Enterprise Mobility and Security E3 (AAA-10732) pre 420 používateľov/36 mes. a Office 365 E1 (T6A-00024) pre 100 používateľov/36 mes. ÚV SR: Enterprise Mobility and Security E3 (AAA-10732) pre 253 používateľov/12 mes. Office 365 E1 (T6A-00024) pre 253 používateľov/12 mes. Microsoft 365 E3 (AAD-33204) pre 80 používateľov/12 mesiacov a 850 používateľov/24 mes. Súčasťou predmetu zákazky je aj základná technická podpora a ďalšie služby bezprostredne súvisiace s využívaním licencií. Predmetom zákazky (výzva č. 15) je obstaranie produktov a služieb Microsoft v nasledovnom rozsahu: MIRRI SR: Windows 10/11 Enterprise E3 (AAA-68730) pre 450 používateľov/12 mesiacov. KÚS SR: Microsoft Enterprise Mobility+Security E3 (AAA-11427) pre 130 používateľov/12 mesiacov Windows 10/11 Enterprise E3 (AAA-68730) pre 130 používateľov/12 mesiacov. Súčasťou predmetu zákazky je aj základná technická podpora a ďalšie služby bezprostredne súvisiace s využívaním licencií na obdobie od doručenia záväznej objednávky v trvaní 12 mesiacov. Predmetom zákazky (výzva č. 16) je obstaranie produktov a služieb Microsoft v nasledovnom rozsahu: KNS SR: Windows 10/11 Enterprise E3 (AAA-68730) pre 270 používateľov/12 mes. PMÚ SR: Microsoft Endpnt CfCML OSE MLSA Configmgr Clt Mgmt Lic (AAA-03984) pre 85 zariadení/36 mes. Intune USL User USL (AAA-04245) pre 12 užívateľov/36 mes. Súčasťou predmetu zákazky je aj základná technická podpora a ďalšie služby bezprostredne súvisiace s využívaním licencií.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 102-266789
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY12_2022:Zabezpečenie licencií Microsoft pre MIRRI SR a MŽP SR - 12:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-04-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 295 951,22
bez DPH
Informácie o subdodávkach

13_2022:Zabezpečenie licencií Microsoft pre MDV SR a ÚV SR - 13:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-05-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 999 267,36
bez DPH
Informácie o subdodávkach

15_2022:Zabezpečenie licencií Microsoft pre MIRRI SR a KÚS SR - 15:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-05-25T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 43 384,80
bez DPH
Informácie o subdodávkach

16_2022:Zabezpečenie licencií Microfost pre PMÚ a KNS SR - 16:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-07-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 22 843,63
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Výzva č. 14 (Zabezpečenie licencií Microsoft pre MIRRI SR a KÚS SR - 14) - Verejný obstarávateľ zrušil verejné obstarávanie v zmysle § 57 ods. 1 písm. b) ZVO, nakoľko nedostal ani jednu ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Výzva č. 12: MIRRI SR - ZMLUVA NA NÁKUP MICROSOFT PRODUKTOV A SLUŽIEB V PROGRAME ENTERPRISE č. 316/2022 uzatvorená dňa 12.04.2022 MŽP SR - ZMLUVA NA NÁKUP MICROSOFT PRODUKTOV A SLUŽIEB V PROGRAME ENTERPRISE č. 77/2022/1.16.3 uzatvorená uzatvorená 31.03.2022 Výzva č. 13: MDV SR - Zmluva na nákup Microsoft produktov a služieb v programe Enterprise č. 357/DE00/2022 uzatvorená dňa 10.05.2022 ÚV SR - ZMLUVA NA NÁKUP MICROSOFT PRODUKTOV A SLUŽIEB V PROGRAME ENTERPRISE SUBSCRIPTION č. 358/2022 uzatvorená dňa 12.05.2022 Výzva č. 15: MIRRI SR - Objednávka č. 8598 zo dňa 25.05.2022 KÚS SR - Objednávka č. OBJ-220138 z dňa 05.05.2022 Výzva č. 16: PMÚ SR - Objednávka č. 0095/2022 zo dňa 29.06.2022 KNS SR - Objednávka č. OBJ-95/2022 zo dňa 14.07.2022
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-22T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 9.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (-0,01)
1 EUR24,94 CZK (-0,1)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA