dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: xx/2021-NaL
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31753604
Mlynská dolina 1, 81704 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Telefón: +421 907409793 Fax: +421 907409793
Email: vo@geology.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435398
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: xx/2021-NaL
Hlavný kód CPV
71351913-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je realizovanie technických geologických prác a ostatných súvisiacich geologických prác v rámci pripravovaného projektu Inžinierskogeologický prieskum svahových deformácií 3. etapa financovaného z Operačného programu Kvalita životného prostredia. V rámci predmetu zákazky sa bude realizovať komplex technických a ostatných súvisiacich geologických prác: vypracovanie technickej časti čiastkových projektov, riešenie stretov záujmov a vstupov na pozemky s doložením dokladov o spôsobe riešenia stretu záujmov a vstupov na pozemky, inžinierskogeologické jadrové vrty, inžinierskogeologické jadrové vrty vystrojené ako trvalo zabudované inklinometrické a piezometrické vrty (na lokalitách Handlová Ciglianska ulica, Ruská Nová Ves 2), dodanie automatických hladinomerov a meračov atmosférického tlaku a ich inštalácia do vrtov, odbery vzoriek neporušených zemín a vzoriek vôd, dynamické penetračné skúšky (na lokalitách Handlová Ciglianska ulica, Vinohrady nad Váhom 2, Šarišské Bohdanovce), kopané sondy (na lokalite Kvačany), porealizačné polohopisné a výškopisné zameranie vrtov, dynamických penetračných skúšok a kopaných sond, vyhodnotenie realizovaných prác vo forme samostatných príloh pre každú lokalitu (Technická správa, Správa z dynamických penetračných skúšok, Meračská správa). Bližšia špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v Časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Spôsob určenia ceny.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 241 058,33
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Realizácia technických geologických prác - Inžinierskogeologický prieskum svahových deformácií 3. etapa na lokalitách Handlová Ciglianska ulica, Prusy, Vinohrady nad Váhom 2.
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45120000-4

71351910-5

38422000-9

38423000-6

51210000-7

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto poskytnutia služby: - vybrané lokality Trenčianskeho a Trnavského kraja Miesto odovzdania výstupov zákazky: - lokalita Handlová Ciglianska ulica, - Mlynská dolina 1, 817 04 Bratislava.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je realizácia technických geologických prác na vybraných lokalitách Trenčianskeho a Trnavského kraja.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
117 305,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
8:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: Popis obnovy: Verejné obstarávanie môže byť obnovené ak: 1. nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní 2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Zákazka bude financovaná z prostriedkov pripravovaného projektu Inžinierskogeologický prieskum svahových deformácií 3. etapa financovaného z Operačného programu Kvalita životného prostredia.
Doplňujúce informácie:

Názov
Realizácia technických geologických prác - Inžinierskogeologický prieskum svahových deformácií 3. etapa na lokalitách Ruská Nová Ves 2, Kvačany, Šarišské Bohdanovce.
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
45120000-4

71351910-5

38422000-9

38423000-6

51210000-7

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto poskytnutia služby: - vybrané lokality Prešovského kraja Miesto odovzdania výstupov zákazky: - lokalita Ruská Nová Ves 2, - Mlynská dolina 1, 817 04 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je realizácia technických geologických prác na vybraných lokalitách Prešovského kraja.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
123 753,33:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
8:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: Popis obnovy: Verejné obstarávanie môže byť obnovené ak: 1. nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní 2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Zákazka bude financovaná z prostriedkov pripravovaného projektu Inžinierskogeologický prieskum svahových deformácií 3. etapa financovaného z Operačného programu Kvalita životného prostredia.
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1. PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV TÝKAJÚCE SA OSOBNÉHO POSTAVENIA Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len "zákon o VO"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 alebo ods. 5, zákona o VO alebo podľa § 39 (JED) zákona o VO alebo podľa § 152 ods. 1 (zápis do ZHS) alebo § 152 ods. 3 zákona o VO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií: a)doloženým výpisom z registra trestov, nie staršieho ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri VO a verejnej dražbe, b)doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne/zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c)doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá daňové nedoplatky v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d)doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e)doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku. f)čestným vyhlásením, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo VO potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak uchádzač nie je zapísaný v ZHS, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf podpísané/elektronicky/ inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. Ak uchádzač predkladá JED, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Dokumenty uvedie v Krycom liste ponuky. UPOZORNENIE: Verejný obstarávateľ nemá oprávnenia získavať údaje podľa § 32 ods. 3 zákona o VO. Uchádzač musí spĺňať aj nasledovné podmienky týkajúce sa osobného postavenia: g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia VO závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia VO závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Podľa § 37 ods. 3 zákona o VO skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo VO týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) zákona o VO, čo preukáže dokladom o oprávnení poskytovať službu/y, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Zoznam a krátky opis podmienok: 2. PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV TÝKAJÚCE SA FINANČNÉHO A EKONOMICKÉHO POSTAVENIA Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 33 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo podľa § 39 (Jednotný európsky dokument) zákona o verejnom obstarávaní. Doklady musia byť predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie. 2.1 Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o solventnosti a schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré nesmie byť staršie ako tri mesiace od vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade, že uchádzač má vedené účty vo viacerých bankách, predloží vyjadrenie od každej z nich. Za vyhlásenie súťaže sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania (ďalej len "oznámenie"), podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 2.2 K vyjadreniu banky/bánk uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača resp. osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, že nemá vedené účty v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie. Odôvodnenie požiadavky: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa bodu 2.1 a 2.2 z dôvodu, aby uchádzač preukázal schopnosť si riadne plniť finančné záväzky. Predmetnú požiadavku verejný obstarávateľ považuje za primeranú vo vzťahu k predmetu zákazky. Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t. j., že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom. Verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy. Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúr je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky. Uchádzač predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf podpísané /elektronicky/ inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. Ak uchádzač predkladá JED, či čestné vyhlásenie, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Dokumenty uvedie v Krycom liste ponuky. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, TÝKAJÚCE SA FINANČNÉHO A EKONOMICKÉHO POSTAVENIA sú uvedené v SP z dôvodu, že formulár oznámenia má limitovaný počet znakov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o solventnosti a schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré nesmie byť staršie ako tri mesiace od vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade, že uchádzač má vedené účty vo viacerých bankách, predloží vyjadrenie od každej z nich.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Zoznam a krátky opis podmienok: 3. PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV TÝKAJÚCE SA TECHNICKEJ A ODBORNEJ SPOSOBILOSTI Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 34 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo podľa § 39 (Jednotný európsky dokument) zákona o verejnom obstarávaní. Doklady musia byť predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie, okrem referencií vystavených v súlade s § 12 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 34 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo podľa § 39 (Jednotný európsky dokument) zákona o verejnom obstarávaní. Doklady musia byť predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 34 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 34 ods. 1 písm. h) v spojení s § 36 zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo podľa § 39 (Jednotný európsky dokument) zákona o verejnom obstarávaní. Doklady musia byť predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 34 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo podľa § 39 (Jednotný európsky dokument) zákona o verejnom obstarávaní. Doklady musia byť predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 34 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo podľa § 39 (Jednotný európsky dokument) zákona o verejnom obstarávaní. Doklady musia byť predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie. Ostatné podrobnejšie a VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, TÝKAJÚCE SA TECHNICKEJ A ODBORNEJ SPOSOBILOSTI sú uvedené v SP z dôvodu, že formulár oznámenia má limitovaný počet znakov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač zoznamom poskytnutých služieb preukáže, že za posledné tri roky predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania úspešne realizoval zákazky v celkovom sumárnom objeme minimálne vo výške predpokladanej hodnoty danej časti alebo súčtu častí predmetu zákazky, o ktoré sa uchádzač uchádza, týkajúce sa realizácie technických geologických prác, v rámci ktorých boli realizované vrtné práce pre inžinierskogeologický prieskum, geologický prieskum životného prostredia alebo monitorovanie geologických faktorov životného prostredia. Minimálna úroveň technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: - pre Časť I. zákazky a Časť II. zákazky: Uchádzač predloží úradne osvedčenú kópiu certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality uchádzačom alebo rovnocenný dôkaz o opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, resp. doklad o zabezpečení systému manažérstva kvality (ISO 9001); uchádzač predloží certifikát systému manažérstva kvality podľa EN ISO 9001 na geologické a/alebo technické (vrtné) práce, resp. iné dôkazy preukazujúce opatrenia na zabezpečenie kvality (ISO). Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ za účelom preukázania opatrení použitých na zabezpečenie kvality. Minimálna úroveň technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: - pre Časť I. zákazky a Časť II. zákazky: Uchádzač predloží úradne osvedčenú kópiu certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje zavedenie opatrení environmentálneho manažérstva uchádzača alebo rovnocenný dôkaz o zavedení opatrenia environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, resp. doklad o zavedení opatrení environmentálneho manažérstva ISO 14001; uchádzač predloží certifikát kvality o zavedení opatrenia environmentálneho manažérstva, na geologické a/alebo technické (vrtné) práce, resp. iné dôkazy preukazujúce zavedenie environmentálneho manažérstva. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ za účelom preukázania opatrení použitých na zabezpečenie kvality. Minimálna úroveň technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Minimálny počet vyžadovaných kľúčových odborníkov: Pre Časť I. zákazky a Časť II. zákazky (3 osoby): zodpovedný riešiteľ geologickej úlohy - 1 osoba odborne spôsobilá osoba na geodetické práce - 1 osoba odborne spôsobilá osoba na vrtné práce - 1 osoba Minimálna úroveň technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Pre Časť I. zákazky a Časť II. zákazky: Uchádzač predloží zoznam strojov (vrtných súprav) a zariadení potrebných na vykonávanie geologických prác, ktoré má k dispozícii.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ uzavrie Zmluvu na dodanie danej časti predmetu zákazky s úspešným uchádzačom po overení a schválení procesu predmetného verejného obstarávania Slovenskou agentúrou životného prostredia ako Sprostredkovateľským orgánom Poskytovateľa NFP (v súlade s platnou príručkou poskytovateľa NFP) a po udelení súhlasu na podpis Zmluvy s úspešným uchádzačom, zriaďovateľom verejného obstarávateľa - Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky. Uzavretá Zmluva pre danú časť predmetu zákazky nesmie byť v rozpore s týmito súťažnými podkladmi a ponukou predloženou úspešným uchádzačom pre danú časť predmetu zákazky.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-02-28T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona o VO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia SP: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené SP a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so SP určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, SP alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa SP z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom, ak má záujem o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie plnenia podmienok účasti. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v SP neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v SP. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Oznámenia uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v SP. Z uvedeného dôvodu bol v texte Oznámenia uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v SP a iné dokumenty vyžadované v SP. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. ZÁBEZPEKA Na zabezpečenie ponuky sa vyžaduje zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená: Pre Časť I. zákazky vo výške 5.000,- EUR. Pre Časť II. zákazky vo výške 5.000,- EUR. Ďalšie informácie ohľadne zábezpeky sú uvedené v SP. OBHLIADKA MIESTA POSKYTNUTIA SLUŽBY Pre dodanie požadovaného predmetu zákazky nie je potrebné vykonanie obhliadky miesta dodania predmetu zákazky.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-01-22T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA