dnes je 6.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: OPJ_2022_PNR MŠ_podlim
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Opoj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00682217
Opoj 1, 91932 Opoj

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Opoj
Telefón: +421 335583122
Email: obec@opoj.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.opoj.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/451114
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: OPJ_2022_PNR MŠ_podlim
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je prístavba, nadstavba a rekonštrukcia objektu MŠ Opoj. Na zámer zvýšenia kapacity MŠ je potrebná rekonštrukcia objektu a jeho rozšírenie o prístavbu a nadstavbu. Na prízemí existujúceho objektu sú navrhnuté minimálne dispozičné zmeny. Vybúrajú sa dve existujúce priečky a vymurujú sa v novej pozícii tak, aby sa zväčšila jedáleň a vytvorila sa herňa a spálňa pre 20 detí. Prístavba k existujúcemu objektu je situovaná pred severovýchodnou fasádou. Časť prístavby je jednopodlažná a časť dvojpodlažná. V prístavbe sa vytvoril hlavný vstup, horizontálny a vertikálny komunikačný priestor, výťahom sa zabezpečilo bezbariérové riešenie objektu, vytvorila sa šatňa pre zamestnancov a miestnosť pre upratovačku. V nadstavbe sa vytvorili dve triedy so samostatnými herňami a spálňami pre 20 detí, spoločná šatňa a sociálne zariadenie pre 40 detí, sociálne zariadenie pre zamestnancov a miestnosť pre upratovačku, resp. technická miestnosť. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 786 216,30
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa všetky podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, definované podľa § 32 ods. 1, písm. a) - f) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač musí preukázať, že: a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti v SR a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c)nemá daňové nedoplatky voči daňovému úradu colnému úradu v SR a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e)je oprávnený dodávať tovar, f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1, písm. a) - f) zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokladmi: - k bodu a): výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace za právnickú osobu (alebo fyzickú osobu -podnikateľa), a súčasne výpisom z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnymi orgánmi uchádzača a členmi štatutárnych orgánov uchádzača, - k bodu b): potvrdením zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace, - k bodu c): potvrdením miestne príslušného daňového úradu a colného úradu nie starším ako 3 mesiace, - k bodu d): potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace, - k bodu e): dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, - k bodu f): čestným vyhlásením. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, je možné nahradiť platným zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením alebo Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ak má uchádzač sídlo v Slovenskej republike, v rámci preukázania splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, nemusí v ponuke potrebné predkladať nasledovné doklady: o podľa § 32 ods. 2, písm. a), zákona o verejnom obstarávaní, o podľa § 32 ods. 2, písm. b), zákona o verejnom obstarávaní, o podľa § 32 ods. 2, písm. c), zákona o verejnom obstarávaní, o podľa § 32 ods. 2, písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. K uvedeným dokladom má verejný obstarávateľ prístup v rámci databáz verejnej správy. V prípade ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z Registra trestov pre fyzickú osobu (všetky osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom uchádzača, členom štatutárneho orgánu, členom dozorného orgánu, prokuristom právnickej osoby podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov).
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. Vyjadrenie banky nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, predloží uchádzač ako originál alebo úradne osvedčenú kópiu. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Uchádzač predloží požadované vyjadrenia od všetkých bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že nemá vedené ďalšie účty v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Predloženie vyjadrenia od banky, bánk alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len banka/banky), v ktorej má uchádzač vedený účet resp. účty, musí obsahovať minimálne informáciu o tom, že: 1. uchádzač nie je a nebol v nepovolenom debete 2. jeho bežný účet nie je a nebol predmetom exekúcie, 3. v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár alebo informáciu, že úver nečerpal. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie rokov 2019, 2020 a 2021 do termínu vystavenia tohto potvrdenia, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu/účtov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Podrobné vymedzenie podmienok účasti sa nachádza v súťažných podkladoch a vzhľadom na max. počet znakov vo formulári, ich nie je možné uviesť v úplnom znení. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov, uvedených podľa bodu III.1.2) výzvy, pokiaľ príslušný doklad/dokument nie je vydávaný/vyhotovený výlučne v elektronickej forme, resp. nie je určené inak. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne k príslušnej časti 1 predmetu zákazky.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti: A) v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní a predložiť zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác, zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. B) v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy a riadiacich zamestnancov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu A): Zoznam sa musí týkať realizácie stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky a (výstavba a rekonštrukcia školských, administratívnych budov, resp. budov občianskej vybavenosti). Uchádzač preukáže, že za uvedené obdobie 5 rokov spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania zrealizoval aspoň jednu takúto zákazku v objeme minimálne 500 tis. EUR bez DPH. K bodu B): Uchádzač preukáže, že osoba, určená na plnenie zmluvy, má potrebnú odbornú kvalifikáciu a prax na vykonanie prác, ktoré sú predmetom zákazky: stavbyvedúci s odbornou spôsobilosťou pre výkon stavebných činností pre oblasť pozemných stavieb a súčasne preukáže minimálne 3 ročnú aktívnu prax stavbyvedúceho pri realizácii pozemných stavieb. Uchádzač predloží nasledovné doklady: - Doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa § 45 ods. 1 písm. b) a § 45 ods. 4, 5 a § 46a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (stavbyvedúci Pozemné stavby), v spojení so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad, preukazujúci predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte, - Životopis, - Zoznam referenčných stavieb. - informáciu, či je uvedený stavbyvedúci zamestnancom uchádzača, a ak nie, v akom právnom vzťahu je uvedený stavbyvedúci voči uchádzačovi. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne k príslušnej časti predmetu zákazky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uvedené v oddieloch III.1.1). III.I.2 a III.1.3) výzvy môže uchádzač predbežne nahradiť čestným vyhlásením alebo prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu pre obstarávanie v súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá uchádzač, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, podľa § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, že uchádzača tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, uchádzač vyplní a predloží čestné vyhlásenie alebo samostatný jednotný európsky dokument s požadovanými informáciami za každého člena skupiny dodávateľov. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby: a)uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, b)navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti využiť kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Podrobné vymedzenie podmienok účasti sa nachádza v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Zmluva/y nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z výzvy MŠVVaŠSR č. 07I02-20-V02 neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly prijímateľovi. Objednávateľ si vyhradzuje právo jednostranne odstúpiť od tejto zmluvy so zhotoviteľom bez akýchkoľvek sankcií, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy, v prípade, ak výsledky finančnej kontroly neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z VO. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu s a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly/auditu orgánov oprávnených vykonávať kontrolu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ. Ak sa po uzavretí zmluvy, stala konečným užívateľom výhod dodávateľa, jeho subd. alebo jeho subd. podľa os. predpisu osoba podľa § 11 ods.1 písm. c) zákona, verejný obstarávateľ môže po uplynutí 30 dní odo dňa, keď táto skutočnosť nastala, ak táto skutočnosť stále trvá, odstúpiť od zmluvy.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-29T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ rozhodol, že v tomto verejnom obstarávaní sa v súlade s § 112 ods. 6 ZVO vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Viac informácií je v súťažných pokladoch. 2.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi ako aj predkladanie ponúk sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme eZakazky umiestnenom na webovej adrese https://www.ezakazky.sk, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom. 3.Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 3 ZVO, aby úspešný uchádzač v zmluve (Zmluva o dielo) najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. 4.Úspešný uchádzač bude povinný pred uzavretím zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi platnú a účinnú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu s poistnou sumou najmenej 2 500 000 Eur spolu s dokladom o zaplatení poistného. Uvedené doklady budú tvoriť prílohu zmluvy. 5.Úspešný uchádzač bude povinný pred uzavretím zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi platné Potvrdenie od OU ŽP o registrácii na vykonávanie zberu a prepravy odpadov. Uvedený doklad bude tvoriť prílohu zmluvy. 6.Pre účely zabezpečenia splnenie záväzkov zhotoviteľa voči objednávateľovi, bude v zmluve o dielo stanovené zádržné vo výške 10% z faktúr vystavených zhotoviteľom. Bližšie informácie sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo. 7.Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku na viac častí, pretože celý predmet zákazky tvorí jeden funkčný celok, je potrebná koordinácia medzi jednotlivými fázami realizácie, je potrebná koordinácia a súčinnosť medzi profesiami potrebnými k realizácii predmetu zákazky, je potrebné, aby jeden konkrétny subjekt niesol zodpovednosť za realizáciu diela ako celku, ako aj prípadné vady a záruku. 8.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 9.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám a najmä finančným predpokladom verejného obstarávateľa alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (predpokladaná hodnota zákazky). 10.Toto verejné obstarávanie nie je zamerané na obstaranie inovácií ani na sociálne aspekty. 11.Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, procesné alebo obsahové podmienky verejného obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy. 12.JED v editovateľnej forme a manuál k vyplneniu JED je možné stiahnuť z webového sídla na nasledovnom odkaze: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotnyeuropskydokument-%20pre%20verejne%20obstaravanie-553.html . JED musí byť podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, taktiež bude zverejnený v profile zákazky. 13.Úspešný uchádzač (ako aj subdodávatelia, ak relevantné) je povinný mať zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č.315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ku dňu podpisu zmluvy.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-26T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA