dnes je 6.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 66/2022/ZsNH
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50349287
Pribinova 4195/25, 81109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Telefón: +421 220928102
Email: branislav.hudec@mirri.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.vicepremier.gov.sk/index.html
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445174
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
44421000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom tejto zákazky je zabezpečenie objektov a chránených priestorov. V súlade so zákonom č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon), vyhláškou Národného bezpečnostného úradu č. 336/2004 Z. z. o fyzickej bezpečnosti a objektovej bezpečnosti v znení vyhlášky Národného bezpečnostného úradu č. 315/2006 Z. z. (ďalej len vyhláška) a ďalšími predpismi vydanými na vykonanie zákona objektmi pre účely tohto postupu zadávania zákazky sú časti 21. a 26. nadzemného podlažia budovy Tower 115, Pribinova 25, 821 09 Bratislava. Budova má 28 nadzemných podlaží. Plánované chránené priestory sa nachádzajú na 21. a 26. nadzemnom podlaží predmetnej budovy. Požaduje sa dodanie a zrealizovanie predmetu zákazky naraz, v dohodnutom množstve. Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami so servisnou dokumentáciou, záručnými listami, preberacím protokolom. Lehota dodania tovarov a realizácie predmetu zákazky sa požaduje do max. 45 dní odo dňa doručenia záväznej objednávky. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky tejto výzvy. Špecifikácia technických zariadení je uvedená v Prílohe č. 2 - Návrh na plnenie kritérií. Uvedené prílohy sú zverejnené aj na profile verejného obstarávateľa.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 71 588,50
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Záujemca musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. musí byť oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v oblasti predmetu zákazky. Pre účely splnenia predmetnej podmienky účasti osobného postavenia záujemca nepredkladá doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu (napríklad výpis u obchodného registra alebo živnostenského registra), uvedenú skutočnosť overí verejný obstarávateľ z informačného systému verejnej správy. Uvedené platí pre hospodárske subjekty (záujemcov) taxatívne vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V ostatných prípadoch je záujemca naďalej povinný predložiť doklad preukazujúci splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia (napríklad výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra). Ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak uchádzač nesplní požiadavku podľa tohto bodu výzvy na predkladanie ponúk, ani po výzve na vysvetlenie alebo doplnenie chýbajúcich dokladov, bude z verejného obstarávania vylúčený a ako úspešný bude vyhodnotený uchádzač, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí. Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (uvedenú skutočnosť overí verejný obstarávateľ). Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní (konflikt záujmov, ktorý nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami).
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: neaplikuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: neaplikuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: neaplikuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: neaplikuje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Ponuka musí obsahovať: 1.Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti v zmysle bodu III.1 tejto výzvy, ak je to relevantné, 2.Príloha č. 2 - Návrh na plnenie kritéria určeného verejným obstarávateľom na hodnotenie ponúk, doplnený a podpísaný štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v záväzkových vzťahoch na základe platného splnomocnenia (scan originálu alebo úradne overenej kópie ak nie je uvedené inak), 3.Zoznam s presným názvom tovarov/ výrobkov, pri požadovaných položkách uvedených v návrhu na plnenie kritérií s číslom konkrétneho certifikátu udeleného Národným bezpečnostným úradom (ďalej len NBÚ) (overiteľné na webovom portáli NBÚ), pri ostatných položkách výrobcom alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-08T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súčinnosť pred zadaním zákazky V rámci súčinnosti pred vystavením záväznej objednávky musí úspešný uchádzač (v prípade skupiny dodávateľov každý člen skupiny, ktorý sa v súvislosti s plnením predmetu zákazky bude oboznamovať s utajovanými skutočnosťami) preukázať, že má vydané platné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti podnikateľa v súlade so zákonom č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhláškou Národného bezpečnostného úradu č. 336/2004 Z. z. o fyzickej bezpečnosti a objektovej bezpečnosti v znení vyhlášky Národného bezpečnostného úradu č. 315/2006 Z. z. pre oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami minimálne na stupeň utajenia Tajné. Uvedená povinnosť podľa predchádzajúcej vety sa týka aj subdodávateľov úspešného uchádzača, ktorí sa môžu v súvislosti s plnením predmetu zákazky oboznamovať s utajovanými skutočnosťami. Túto skutočnosť uchádzač preukáže predložením platného potvrdenia o priemyselnej bezpečnosti, udelené NBÚ, ktoré spĺňa podmienku: Typ prístupu k utajovaným skutočnostiam. Stupeň utajenia na oboznamovanie sa: Tajné. Kritérium na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena uvedená v EUR vrátane DPH, zaokrúhlená na dve desatinné miesta za dodanie tovaru a poskytnutie služieb, ktoré tvoria predmet zákazky. Váhovosť kritéria je 100 %. Súčasťou ponukovej ceny za dodanie tovaru a poskytnutie služby musia byť zahrnuté všetky náklady a výdavky, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zmluvy. Navrhovaná cena bude určená ako cena maximálna. Celkovú cenu za predmet zákazky v EUR s DPH určí uchádzač ako súčet všetkých cenových položiek uvedených v Prílohe č. 2 - Návrh na plnenie kritéria, pričom cena každej položky sa vypočíta ako súčin požadovaného množstva a jednotkovej ceny danej položky a pripočítaním príslušnej sadzby DPH, ktorú následne uvedie do formulára v zmysle Prílohy č. 2 - Návrh na plnenie kritéria. Cena musí byť uchádzačom uvedená ako celková cena predmetu zákazky. V ponukách uchádzačov, ktorí sú platcami DPH bude vyhodnocovaná celková cena predmetu zákazky vrátane DPH, v eurách. V ponukách uchádzačov, ktorí nie sú platcami DPH bude vyhodnocovaná celková cena predmetu zákazky v eurách. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania: Na základe faktúry dodávateľa tovaru. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohu. Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku v eurách na základe predloženej faktúry v zmysle tejto výzvy na predkladanie ponúk. Vyhodnotenie ponúk: Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle elektronicky informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom. Verejný obstarávateľ bude úspešného uchádzača kontaktovať prostredníctvom elektronickej platformy/systému EVO ihneď po vyhodnotení.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-26T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA