dnes je 6.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 335/2022-1100
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národné lesnícke centrum (NLC)
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42001315
T.G.Masaryka 22, 96001 Zvolen

Slovensko
Kontaktná osoba: Národné lesnícke centrum (NLC)
Telefón: +421 455314111
Email: vo@nlcsk.org
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://web.nlcsk.org/
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: NLC1
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
OPIS
Názov
Informačný systém centralizácie manažmentu údajov Národného lesníckeho centra
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
72222300-0

72212422-3

72240000-9

72265000-0

72263000-6

72322000-8

72310000-1

72250000-2

72267000-4

72267100-0

48000000-8

48600000-4

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: sídlo verejného obstarávateľa, Slovenská republika
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom tejto časti zákazky je vytvorenie a implementácia navrhovaného informačného systému za účelom konsolidácie údajov v súlade so schválenou štúdiou uskutočniteľnosti. Súčasťou IS bude: -centrálne úložisko zdieľaných údajov, -centrálne úložisko zdieľaných dokumentov a infoúdajov, -komponent pre analýzy a reporting. Predmetom tejto časti zákazky je aj poskytovanie služieb podpory prevádzky IS na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela a služby rozvoja informačného systému na obdobie 60 mesiacov v maximálnom rozsahu 1 000 človekodní. Bližšia špecifikácia je uvedená v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra, konkrétne z výzvy s kódom: OPII-2018/7/3-DOP a OPII-2018/7/4-DOP. Poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS na obdobie 60 mesiacov je financované z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 171-447026
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.: 1
Názov: Dodatok č. 4
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2022-05-25T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 914 980,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-10-21T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72000000-5
Dodatočné kódy CPV
72222300-0

72212422-3

72240000-9

72265000-0

72263000-6

72322000-8

72310000-1

72250000-2

72267000-4

72267100-0

48000000-8

48600000-4

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: sídlo verejného obstarávateľa, Slovenská republika
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je vytvorenie a implementácia navrhovaného informačného systému za účelom konsolidácie údajov v súlade so schválenou štúdiou uskutočniteľnosti. Súčasťou IS bude: -centrálne úložisko zdieľaných údajov, -centrálne úložisko zdieľaných dokumentov a infoúdajov, -komponent pre analýzy a reporting. Predmetom tejto časti zákazky je aj poskytovanie služieb podpory prevádzky IS na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela a služby rozvoja informačného systému na obdobie 60 mesiacov v maximálnom rozsahu 1 000 človekodní.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 872 980,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatkom č. 4 sa mení doba plnenia a harmonogram: Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať Dielo podľa Plánu projektu, najneskôr však do 18 (slovom: osemnásť) mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy. "Zmluvné strany sa dohodli, že harmonogram projektu, ktorý je súčasťou prílohy č. 1 Zmluvy (harmonogram projektu sa nachádza na strane 26. prílohy č. 1 Zmluvy) sa mení tak, že pôvodný harmonogram projektu sa nahrádza novým harmonogramom projektu, ktorý tvorí prílohu tohto DODATKU č. 4."
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 872 980,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 872 980,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA