dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2022_rekonštrukcie ciest -5. časť
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37847783
Bulharská 39, 91853 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Telefón: +421 335914217 Fax: +421 335531009
Email: vo@spravaciest.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/447618
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45233140-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác s názvom Rekonštrukcie vybraných úsekov ciest na území TTSK 5. časť a taktiež vyhotovenie projektovej dokumentácie skutočného realizovania stavby a porealizačné geodetické zameranie oprávnenou osobou v digitálnej aj papierovej forme. Podrobný opis predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií je uvedený vo Zväzku 2 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v projektovej dokumentácií, ktorá tvorí samostatnú prílohu a je neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 57 753,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
45233142-6

45233141-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Cesta III/1319 v km 3,187 - 3,360 kumulatívneho staničenia cestnej databanky.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú stavebné práce s názvom Rekonštrukcia vybraných úsekov ciest na území TTSK 5. časť. Predmet zákazky sa nachádza na ceste III/1319 v km 3,187 -3,360 kumulatívneho staničenia cestnej databanky (CDB). Začína sa na ceste III/1319 v meste Leopoldov a končí o 173 m ďalej v smere staničenia na ceste III/1319. Úsek nie je rozdelený a je v celkovej dĺžke 173 m. Komunikácia v uvedenom úseku vykazuje poruchy obrusnej a ložnej vrstvy vozovky. Pri stavebných prácach sa nevyžadujú zábery cudzích pozemkov. Všetky navrhnuté opatrenia budú realizované na cestných pozemkoch a kategória komunikácie ostane nezmenená. Smerové ani výškové vedenie cesty sa nemení, oprava vozovky kopíruje existujúcu trasu cesty III/1319 bezo zmeny. Všetky existujúce vjazdy na priľahlé pozemky budú zachované. Všetky betónové plochy ostanú zachované. V rozsahu riešeného úseku bude rovnaká konštrukcia vozovky a bude uplatnená rovnaká technológia s maximálnym možným využitím pôvodných materiálov vozovky s ponechaním pôvodného podložia. Realizácia je navrhnutá na odfrézovanie vrstiev hr. 100mm krytu a položenie 60 mm ložnej vrstvy a 40 mm obrusnej vrstvy. Všetky uličné vpusty budú vyčistené, vrátane prívodných potrubí, všetky uzávery budú zdvihnuté. Na styku prídlažby a asfaltovej vozovky bude zrealizovaná asfaltová modifikovaná zálievky. V projekte sú existujúce inžinierske siete vykreslené len orientačne. Zhotoviteľ stavebných prác je povinný zabezpečiť vytýčenie a zameranie dostupných inžinierskych sietí v zmysle požiadaviek príslušného správcu siete. Stavebné práce budú realizované tak, aby nedošlo poškodeniu sietí, ktoré ostanú v pôvodnej polohe bezo zmeny. V prípade potreby budú počas realizácie stavebných prác primerane ochránené. Je potrebné rešpektovať povinnosti vyplývajúce zo zákona č. 79/2015 Z.z.: odpady z demolácií materiálovo zhodnotiť pri výstavbe, rekonštrukcii alebo údržbe komunikácií prostredníctvom mobilného zariadenia na základe platného Súhlasu na zhodnocovanie odpadu a všetky vzniknuté odpady správne zaradiť podľa Katalógu odpadov. Osadenie, údržbu a demontáž dočasného dopravného značenia v súvislosti s priebehom prác v súlade s predpismi o pozemných komunikáciách, v zmysle schém dočasného dopravného značenia, obsiahnutých v PD, v zmysle vydaného určenia použitia dočasného dopravného značenia a povolenia uzávierky cesty, zabezpečí a uhradí Zhotoviteľ. Opätovná realizácia vodorovného dopravného značenia po ukončení rekonštrukčných prác nie je súčasťou zákazky. Súčasťou predmetu zákazky je taktiež vyhotovenie projektovej dokumentácie skutočného realizovania stavby a porealizačné geodetické zameranie oprávnenou osobou v digitálnej aj papierovej forme. Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácií, ktorá tvorí samostatnú prílohu a je neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
57 753,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
35:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len záujemca/uchádzač, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona o VO. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona VO. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti môžu byť nahradené jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona o VO. Podrobnejšie informácie sú uvedené v zväzku 4 súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ v súlade s § 38 ods. 4 zákona o VO požaduje aby realizáciu pokládky živičných vrstiev, t. j. kompletnú realizáciu všetkých asfaltových vrstiev vykonal priamo uchádzač a teda uvedené činnosti nesmie zadať subdodávateľom, resp. iným osobám podľa § 34 ods. 3 zákona o VO. Úspešný uchádzač alebo ním navrhovaný subdodávateľ musí disponovať súhlasom na zhodnocovanie odpadov mobilným zariadením (cestnou frézou) pod kódom R3 (recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré nie sú používané ako rozpúšťadlá (vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov)), prípadne R5 (recyklácia alebo spätné získavanie ostatných anorganických materiálov) v súlade s § 97 ods. 1 písm. h) zákona č. 79/2015 Zákon o odpadoch a o zmene a doplnení a tento súhlas preukázať verejnému obstarávateľovi pri podpise Zmluvy o dielo.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-10-24T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-01-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom systému EVO ver. 18.0 s využitím jeho funkcionalít. 2.Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov, k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ tieto dokumenty záujemcom nezasiela. 3.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 4.Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tomto oznámení a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o VO. 5.Vysvetlenie k dĺžke trvania zákazky ( bod II.2.7 tohto oznámenia) : V dĺžke trvania predmetu zákazky (35 dní) je započítaná lehota na odovzdanie a prevzatie staveniska (do 3 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo, t.j. 21 dní) a maximálna doba realizácie stavebných prác 2 týždne (t.j.14 dní). Celková dĺžka trvania predmetu zákazky je: 21+14 = 35 dní.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-09-21T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA