dnes je 12.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 15072/2022/OVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trnavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37836901
Starohájska 10, 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Trnavský samosprávny kraj
Telefón: +421 335559521
Email: vo@trnava-vuc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trnava-vuc.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 15072/2021/OVO
Hlavný kód CPV
30236000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup technického vybavenia ako je počítačové vybavenie, didaktická kancelárska technika, ďalšie technické vybavenie podľa zadania, dodávka SW podľa špecifikácie, inštalácia a oživenie na mieste dodávky zariadení a celkového prepojenia dodaných systémov, v rámci dodania je aj školenie, záručný servis a celkový management dodania zákazky.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Prepojenie stredoškolského vzelávania s praxou v Trnavskom samosprávnom kraji 1
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
30213300-8

30213100-6

30231000-7

42960000-3

30232110-8

30232130-4

30216110-0

48820000-2

30237200-1

48931000-3

48000000-8

48960000-5

48620000-0

38652120-7

30231320-6

30230000-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup technického vybavenia ako je počítačové vybavenie, didaktická kancelárska technika, ďalšie technické vybavenie podľa zadania, dodávka SW podľa špecifikácie, inštalácia a oživenie na mieste dodávky zariadení a celkového prepojenia dodaných systémov, v rámci dodania je aj školenie, záručný servis a celkový management dodania zákazky. 1. Licencia systému - hotelový systém 20ks 2. Licencia systému - reštauračný systém 20 ks 3. Notebook Typ 1 52 ks 4. Notebook Typ 2 16 ks 5. PC zostava Typ 1 28 ks 6. PC zostava Typ 2 59 ks 7. Multifunkčná tlačiareň Typ 1 6 ks 8. Multifunkčná tlačiareň Typ 2 3 ks 9. 3D Tlačiareň + softvér 4 ks 10. Touchscreen Typ 1 8 ks 11. Projektor Typ 1 5 ks 12. Vizualizér s flexibilným ramenom 2ks 13. CLOUDclient učebňa 1 ks 14. Softvér Class Room Management Systém - CRMS krabicový SW 40ks Bližšia špecifikácia uvedená v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: ITMS2014: 3120011AGY4
Doplňujúce informácie

Názov
Prepojenie stredoškolského vzelávania s praxou v Trnavskom samosprávnom kraji 2
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
30213300-8

30213100-6

30231000-7

42960000-3

30232110-8

30232130-4

30216110-0

48820000-2

30237200-1

48931000-3

48000000-8

48960000-5

48620000-0

38651600-9

30213200-7

30231320-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup technického vybavenia ako je počítačové vybavenie, didaktická kancelárska technika, ďalšie technické vybavenie podľa zadania, dodávka SW podľa špecifikácie, inštalácia a oživenie na mieste dodávky zariadení a celkového prepojenia dodaných systémov, v rámci dodania je aj školenie, záručný servis a celkový management dodania zákazky. 1. Notebook Typ 1 20ks 2. Notebook Typ 2 32 ks 3. PC zostava Typ 1 60 ks 4. PC zostava Typ 2 61 ks 5. Tablet Typ 1 16 ks 6. Multifunkčná tlačiareň Typ 1 6 ks 7. Touchscreen Typ 1 7 ks 8. Server Typ 1 1 ks 9. Digit. Fotoaparát 16 ks 10. CLOUDclient učebňa 1 ks 11. Softvér Class Room Management Systém - CRMS krabicový SW 30 ks Bližšia špecifikácia uvedená v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: ITMS2014: 312011AGY5
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 245-643821
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Prepojenie stredoškolského vzdelávania s praxou v Trnavskom samosprávnom kraji 1:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

2:Prepojenie stredoškolského vzdelávania s praxou v Trnavskom samosprávnom kraji 2:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ ruší vyhlásené verejné obstarávanie v obidvoch častiach predmetu zákazky v súlade s ustanovením § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní - zistilo sa porušenie zákona o verejnom obstarávaní, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-21T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA