dnes je 12.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 491/1
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Žilinský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Žilinský samosprávny kraj
Telefón: +421 415032413
Email: obstaravanie@zilinskazupa.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zask.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 491/1
Hlavný kód CPV
30197644-2
Druh zákazky
OPIS
Názov
Nákup xerografického papiera pre ŽSK a pre OvZP
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
30197644-2

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: ilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina (ŽSK) a Organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti ŽSK (OvZP) uvedené v Prílohe č.3 k rámcovej dohode.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je dodávka xerografického papiera formátu A4 a A3 pre Úrad Žilinského samosprávneho kraja a jeho organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti ŽSK (ďalej len ,,ŽSK" a ,,OvZP"). Zákazka pozostáva z dodávania požadovaného tovaru v rozsahu uvedenom v špecifikácii predmetu zákazky súťažných podkladov, na miesto určenia v zmysle potrieb jednotlivých OvZP a ŽSK, na základe vystavených čiastkových objednávok. Zoznam miest jednotlivých OvZP tvorí prílohu č. 3 rámcovej dohody. Minimálne technické, funkčné charakteristiky a požiadavky sú uvedené v časti ,,B1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY". Neoddeliteľnou súčasťou dodávky tovaru je doprava do miesta plnenia, vyloženie tovaru na miesto plnenia kupujúceho v zmysle potrieb jednotlivých OvZP a ŽSK, na základe vystavených čiastkových objednávok. Podrobnosti v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 128-534916
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: Dodatok č. 1 k Rámcovej dohode č. 676/2020/RÚ
Časť č.: 1
Názov: Nákup xerografického papiera pre ŽSK a pre OvZP
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2020-10-23T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 201 859,35
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-07-21T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
30197644-2
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina (ŽSK) a Organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti ŽSK (OvZP) uvedené v Prílohe č.3 k rámcovej dohode.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka xerografického papiera formátu A4 a A3 pre Úrad Žilinského samosprávneho kraja a jeho organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti ŽSK (ďalej len ,,ŽSK" a ,,OvZP"). Zákazka pozostáva z dodávania požadovaného tovaru v rozsahu uvedenom v špecifikácii predmetu zákazky súťažných podkladov, na miesto určenia v zmysle potrieb jednotlivých OvZP a ŽSK, na základe vystavených čiastkových objednávok. Zoznam miest jednotlivých OvZP tvorí prílohu č. 3 rámcovej dohody. Minimálne technické, funkčné charakteristiky a požiadavky sú uvedené v časti ,,B1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY". Neoddeliteľnou súčasťou dodávky tovaru je doprava do miesta plnenia, vyloženie tovaru na miesto plnenia kupujúceho v zmysle potrieb jednotlivých OvZP a ŽSK, na základe vystavených čiastkových objednávok. Podrobnosti v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 201 859,35
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Zmluvné strany sa dohodli na uzavretí dodatku č. 1, ktorým sa mení Dohoda v časti Kúpnej ceny tovaru a to tak, že sa mení Príloha č. 1 Cenová ponuka, ktorá odo dňa účinnosti dodatku č. 1 je Prílohou č. 1 Dohody v znení, ktoré je neoddeliteľnou súčasťou Dodatku č. 1. Predmetom Dohody je záväzok predávajúceho predávať a dodávať kupujúcemu na základe jeho čiastkových objednávok požadovaný tovar (ďalej len tovar), ktorý je špecifikovaný a opísaný v Prílohe č.2 Zmluvy. Predávajúci sa predmetnou Dohodou zaviazal dodávať kupujúcemu tovar za dohodnutú kúpnu cenu, pričom jednotkové ceny tovaru sú uvedené v Prílohe č. 1 Zmluvy. Zmluvné strany konštatujú, že je možné uskutočniť zmeny pôvodnej Dohody, podľa Zákona č. 343/2015 Z.z. Zákon o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, § 18, bod 3, písmeno b), t.j. do 10% hodnoty pôvodnej zmluvy alebo rámcovej dohody, ak ide o zákazku na dodanie tovaru alebo na poskytnutie služby. Zmena zmluvy musí smerovať výlučne k úkonom nevyhnutne potrebným na dosiahnutie účelu sledovaného pôvodnou zmluvou a nemala by viesť k ďalšiemu rozšíreniu jej rozsahu. Zmena pôvodnej zmluvy by nemala meniť podmienky pôvodne realizovaného verejného obstarávania takým spôsobom, ktorý by mal vplyv na rozhodovanie hospodárskych subjektov ohľadne účasti vo verejnom obstarávaní, a teda takáto zmena podmienok zmluvy by nemala mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, keby tieto zmenené podmienky boli súčasťou pôvodného postupu. Na základe vyššie uvedených skutočností sa zmluvné strany dohodli na zvýšení cien za dodávaní tovar v zmysle Rámcovej dohody o 5,36 %, tak ako je uvedené v aktualizovanej Prílohe č.1 Zmluvy. 1. Ostatné ustanovenia Dohody na dodanie xerografického papiera, číslo 676/2020/RÚ zo dňa 23.10.2020, ktoré neboli dotknuté Dodatkom č. 1 zostávajú nezmenené, vrátane maximálneho finančného limitu Dohody 242 231,22 ? s DPH v zmysle Článku I.ods.2 Rámcovej dohody.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 201 859,35
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 201 859,35
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA