dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 007/ZNH/v
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Európsky olympijský festival mládeže Banská Bystrica 2022, n.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 52475808
Skuteckého 132/22, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Európsky olympijský festival mládeže Banská Bystrica 2022, n.o.
Telefón: +421 903564643
Email: martina@euprojekty.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://eyof2022.com/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/441313
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 007/ZNH/v
Hlavný kód CPV
98390000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je prenájom káblov, rozvádzačov a iných komponentov, elektrocentrál a s tým súvisiace služby pre potreby podujatia Európsky olympijský festival mládeže, ktorý sa bude konať v termíne 24.7.- 30.7. 2022 v Banskej Bystrici.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 109 587,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 , písm. e) a f) nasledovne: Uchádzač musí mať oprávnenie na výkon činnosti v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky - §32 ods. 1 písm. e) verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že v súlade s § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje od uchádzačov predkladať doklad o oprávnení poskytovať službu zodpovedajúcu predmetu zákazky (§ 32 ods. 2 písm. e) ZVO), z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. Uchádzač nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu §32 ods. 1 písm. f) pre splnenie predmetnej podmienky účasti sa vyžaduje predloženie čestného vyhlásenia. Dokument musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, nahraté vo formáte .pdf (príloha č. 3 Výzvy). Ustanovenia týkajúce sa preukazovania splnenia podmienok účasti osobného postavenia prostredníctvom zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov týmto nie sú dotknuté. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Doklady k osobnému postaveniu uchádzač predkladá len raz bez ohľadu na koľko častí predkladá ponuku.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: - nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku SR.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí zoznamom poskytnutých služieb preukázať uskutočnenie zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od dátumu vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Pre časť č. 1 - v minimálnej kumulatívnej hodnote 88 000,- Eur bez DPH. Za zákazky rovnakého alebo podobného charakteru sa budú považovať zákazky kde predmetom bol prenájom a inštalácia dočasných káblových vedení, rozvodných skríň a pod. na podujatiach rôzneho typu. Pre časť č. 2 - v minimálnej kumulatívnej hodnote 22 000,- Eur bez DPH. Za zákazky rovnakého alebo podobného charakteru sa budú považovať zákazky kde predmetom bol prenájom a inštalácia elektrocentrál na podujatiach rôzneho typu V prípade, že v rámci predloženého zoznamu poskytnutých služieb boli poskytované aj iné služby ako tie, ktoré sú predmetom zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky. V prípade, že realizácia zákazky bola zabezpečovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v zákonom stanovenej lehote realizoval zákazku poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky uchádzač alebo osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov. V prípade, že v rámci predloženého zoznamu poskytnutých služieb uchádzač uvádza aj poskytnutie služby, ktorej obdobie poskytovania plnenia predchádza dobe predchádzajúcich troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, v zozname poskytnutých služieb uvedie aj pomernú časť zmluvnej ceny v EUR bez DPH, zodpovedajúcu dobe predchádzajúcich troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Odporúča sa, aby zoznam obsahoval: -Názov a sídlo odberateľa, -Kontaktné údaje odberateľa, tel., e-mail -Predmet poskytnutých služieb a dodávok, -Dobu a podiel na poskytovaní referenčnej dodávke tovaru, -Cenu za poskytnuté služby a dodávky v eurách. Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky účasti: Zoznam realizovaných zákaziek má garantovať preukázanie skúsenosti uchádzača s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a to s prihliadnutím na predpokladanú hodnotu zákazky. Účelom stanovenia podmienky účasti podľa tohto bodu je najmä preukázanie skutočnosti, že uchádzač má skúsenosť s realizáciou činností, ktoré sú zahrnuté do predmetu zákazky, a ďalej, že je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Dokumenty uvedie v Krycom liste ponuky podľa toho na ktorú časť predkladá ponuku, časť č. 1 , 2 alebo všetky časti.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-06-09T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania ezakazky na portáli www.ezakazky.sk. Momentom doručenia akéhokoľvek dokumentu (vrátane Oznámenia o výsledku verejného obstarávania, vylúčenia uchádzača pre nesplnenie podmienok účasti, alebo vylúčenia ponuky) resp. informácie pre účely elektronickej komunikácie sa rozumie moment odoslania dokumentu resp. informácie prostredníctvom elektronického nástroja eZakazky na portál www.ezakazky.sk , ktoré sa nachádzajú okamžite v dispozičnej sfére verejného obstarávateľa, alebo záujemcu/uchádzača. Obidve časti sa budú otvárať v rovnakom termíne. Podrobné informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk a v prílohách č. 1a a 1b - opis predmetu zákazky pre jednotlivé časti.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-26T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA