dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 714
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42499500
Lazovná 63, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Telefón: +421 484393723
Email: katarina.kindernayova@financnasprava.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/441238
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 714
Hlavný kód CPV
72226000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom obstarávania sú služby návrhu a implementácie systému ePeňaženka
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 99 990,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: §32 Osobné postavenie (1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) doloženým čestným vyhlásením o neuložení zákazu účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technická a odborná spôsobilosť (A)Podľa § 34 ods. 1 písm. a) Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť Zoznam poskytnutých služieb, ktorým uchádzač preukáže zrealizované plnenia rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt a odberateľov (vyhlásením verejného obstarávania je deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk rozhodné obdobie), pričom plnenia boli v min. objeme 100.000,- EUR bez DPH kumulatívne za rozhodné obdobie (ďalej spolu aj rozhodné plnenie). V predloženom Zozname poskytnutých služieb zároveň uchádzač preukáže, že sa podieľal aj na min. 2 návrhoch a implementáciách diela rozsahom rovnakého alebo podobného charakteru, ako je uvedené v návrhu aplikácie ePeňaženka (implementácia SW riešenia na mieru s vývojom mobilných aplikácií na platformách IOS a ANDROID, ako centrálneho riešenia API rozhraniami a integráciou na ostatné požadované systémy), pričom predmetné služby boli realizované na území EÚ. Predložený Zoznam musí byť doplnený dokladom, ktorým je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, ak také referencie existujú. Doplnením a preukázaním podľa predchádzajúcej vety sa rozumie spôsob podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO, t. j. verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzača uvedené v predloženom Zozname a uverejnené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takého referencie existujú. Pre riadne posúdenie splnenia podmienky účasti musí zoznam obsahovať minimálne tieto povinné údaje: a)Obchodné meno a sídlo dodávateľa, b)Obchodné meno a sídlo odberateľa, c)Zmluvný termín a skutočný termín rozhodného plnenia, Pozn.: V prípade, že skutočný termín sa líši od zmluvného termínu, bude akceptovaný skutočný termín rozhodného plnenia v rozhodnom období. d)Podrobný popis plnenia, z ktorého musí byť jasne a určito zrejmé, čo bolo predmetom plnenia (cca 100 slov) s uvedením dodávaných technológií, popis zodpovedností a činností, krajina realizácie, Pozn.: V prípade, že deklarované plnenie bude obsahovať aj také plnenie, ktoré nepatrí pod rozhodné plnenie, bude akceptované len rozhodné plnenie, ktoré je uchádzač povinný riadne popisom identifikovať a v alikvotnom vyjadrení plnenia za rozhodné obdobie. e)Zmluvnú celkovú cenu za rozhodné plnenie a skutočnú (fakturovanú) celkovú cenu za rozhodné plnenie, ktorou sa pre účely vyhodnotenia rozumie cena plnenia v tvare min. cena bez DPH (ďalej len cena) Pozn.: V prípade, že skutočne fakturovaná cena sa líši od zmluvnej ceny, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná cena za rozhodné obdobie. Mena pre cenu: EUR. Cenu v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk v profile verejného obstarávateľa. f)Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si verejný obstarávateľ overí údaje obsiahnuté v predloženom Zozname. V prípade, ak uchádzač preukáže rozhodné plnenie, v rámci ktorého sa podieľal ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, prípadne združenia, tak v Zozname okrem ostatných požadovaných údajov uvedie osobitne jeho podiel plnenia podľa pravidiel uvedených v písm. c) až e) tejto podmienky účasti. Zoznam poskytnutých služieb musí byť podpísaný osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. (B)Podľa § 34 ods. 1 písm. g) Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní ak ide o služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-06-06T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených Komunikácia a výmena informácií v tomto postupe sa uskutočňuje prostredníctvom informačného systému eZAKAZKY, ktorý je dostupný na https://www.ezakazky.sk/index.cfm? (ďalej len elektronická platforma). Ponuku doručte v lehote na predkladanie ponúk do elektronického systému www.ezakazky.sk do zákazky Služby návrhu a implementácie systému ePeňaženka. Dokumenty k ponuke vložte do systému v záložke Ponuka. V elektronickom systéme vyplňte Návrh na plnenie kritérií. Pre odoslanie kliknite na Odoslať ponuku.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-25T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA