dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO/3/2023/Sl
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Martin
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00316792
Nám. S. H. Vajanského 1, 03601 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Martin
Telefón: +421 434204157 / 434204246 Fax: +421 434204230
Email: marta.kohutova@martin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.martin.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/462450
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: VO/3/2023/Sl
Hlavný kód CPV
98371110-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom plnenia zákazky je údržba pohrebísk a domov smútku (ďalej DS) na území mesta Martin v lokalite - pohrebisko a dom smútku na Ul. Sklabinskej, pohrebisko Jahodnícky cintorín, pohrebisko a dom smútku v Martine Kolónia Hviezda, pohrebisko v Martine Priekopa, pohrebisko Partizánsky cintorín, pohrebisko Záturčiansky cintorín, pamätník Bukoviny. Predmet zákazky sa obstaráva na obdobie 5 rokov od 01.07.2023 do 30.06.2028. Uchádzač do ponuky zahrnie všetky výkony, ktoré sú vrátane ochranných pomôcok, pracovných nástrojov, prístrojov, mechanizmov a materiálu. Výkony sú vrátane dočistenia pracoviska. V prípade, že si to charakter prác a lokalita výkonu bude vyžadovať, záujemca/uchádzač je povinný zabezpečiť potrebné povolenia (napr. zvláštne užívanie komunikácie) na vlastné náklady. Záujemca/uchádzač je povinný zabezpečiť pre svojich zamestnancov jednotné oblečenie s označením firmy umiestneným na viditeľnom mieste pracovného oblečenia. Predpokladaný ročný rozsah predmetu zákazky je uvedený v Príloha č. 1 k Zmluve Cenová ponuka poskytovateľa. Podrobné vymedzenie dodania predmetu zákazky a požiadavky k predmetu plnenia zákazky sú uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky týchto Súťažných podkladov v nadväznosti na podklady uvedených v obchodných (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky" Súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 500 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
98371111-5

45215400-1

79993000-1

98390000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Cintoríny a Domy smútku v majetku Mesta Martin katastrálne územie mesta Martin, Záturčie, Priekopa a Tomčany v rozsahu a podľa pokynu zodpovedného pracovníka mesta
Opis obstarávania:
Predmetom plnenia zákazky je údržba pohrebísk a domov smútku (ďalej DS) na území mesta Martin v lokalite - pohrebisko a dom smútku na Ul. Sklabinskej, pohrebisko Jahodnícky cintorín, pohrebisko a dom smútku v Martine Kolónia Hviezda, pohrebisko v Martine Priekopa, pohrebisko Partizánsky cintorín, pohrebisko Záturčiansky cintorín, pamätník Bukoviny. Predmetom zákazky je potreba zabezpečenie nasledovných služieb: a)kontrola a udržiavanie celkovej čistoty na pohrebiskách a v okolí stojísk kontajnerov a malých košov, b)pravidelné vynášanie smetných nádob, c)kosenie a hrabanie trávnatých plôch na pohrebiskách, d)hrabanie opadaného lístia, e)odburiňovanie dlažby na spevnených plochách, komunikáciách a chodníkoch, f)odhŕňanie a odvoz snehu zo spevnených plôch a chodníkov a posyp, g)údržba, orezávanie suchých konárov drevín, h)starostlivosť o opustené hrobové miesta, i)vykonávať bežnú údržbu zariadení domov smútku, j)pravidelná starostlivosť a prevádzkovanie ozvučovacej techniky DS, k)pravidelná dezinfekcia chladiacich a mraziacich zariadení DS odborne spôsobilou osobou, l)zabezpečenie periodických odborných prehliadok a skúšok, m)zabezpečenie fotodokumentácie vykonaných prác. Služby je potrebné zabezpečiť v súlade s príslušnými právnymi predpismi v platnom znení najmä v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o odpadoch), Zákona č. 131/2010 Z. z. o pohrebníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákon o pohrebníctve), Všeobecne záväzné nariadenie Mesta Martin č. 132 o nakladaní s komunálnymi odpadmi a s drobnými stavebnými odpadmi, Všeobecne záväzné nariadenie č. 109 o prevádzkovom poriadku pre pohrebisko Národný cintorín v Martine, národná kultúrna pamiatka, Všeobecne záväzné nariadenie mesta Martin č. 110 o prevádzkovom poriadku pre pohrebisko Jahodnícky cintorín v Martine, Všeobecne záväzné nariadenie mesta Martin č. 111 o prevádzkovom poriadku pre pohrebisko v Martine, Sklabinská ul., Všeobecne záväzné nariadenie mesta Martin č. 112 o prevádzkovom poriadku pre pohrebisko v Martine, Kolónia Hviezda, Všeobecne záväzné nariadenie mesta Martin č. 125 o prevádzkovom poriadku pre pohrebisko Záturčiansky cintorín v Martine, Všeobecne záväzné nariadenie mesta Martin č. 127 o prevádzkovom poriadku pre pohrebisko v Martine Priekopa. Záujemca/uchádzač je povinný zabezpečiť pre svojich zamestnancov jednotné oblečenie s označením firmy umiestneným na viditeľnom mieste pracovného oblečenia. Predpokladaný ročný rozsah predmetu zákazky je uvedený v Príloha č. 1 k Zmluve Cenová ponuka poskytovateľa. Podrobné vymedzenie dodania predmetu zákazky a požiadavky k predmetu plnenia zákazky sú uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky týchto Súťažných podkladov v nadväznosti na podklady uvedených v obchodných (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky" Súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
500 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa ustanovenia § 32 ods. 2, resp. 3, resp. ods. 4, resp. ods. 5 alebo § 152 v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, predložením originálu alebo úradne osvedčených fotokópií dokladu. 1.2Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, 1.3Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1, ak nie je ustanovené inak: a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b)písm. b) doloženým potvrdením Zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), § 32 ods. 2 písm. c) a § 32 ods. 2 písm. e), nakoľko VO je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu ( § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Splnenie podmienok účasti podľa § 32 môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ostatné podmienky účasti osobného postavenia, ako aj odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nepožadujú sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nepožadujú sa
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Všetky podrobnosti týkajúce sa podmienok účasti, ich odôvodnenia a komunikácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, ktoré sú pre uchádzačov a záujemcov záväzné. Výsledkom verejného obstarávania bude Zmluva o poskytnutí služby č. RCS/01/2023 uzatvorená s jedným uchádzačom. Verejný obstarávateľ na uvedený predmet zákazky použije elektronickú aukciu v zmysle § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Z uvedeného dôvodu sa nepoužije § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ na predmet zákazky použije elektronickú aukciu v zmysle § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Elektronická aukcia sa uskutoční prostredníctvom aukčného systému Mesta Martin eBIT verzia 4.0.0.0., ktorý je certifikovaným systémom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, podmienky a priebeh e- aukcie sú uvedené v časti F. Súťažných podkladov.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-04-25T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-07-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k všetkým poskytnutým dokumentom / informáciám počas lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty uverejňovať ako elektronické dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme EVO.eBIT portal na portáli http://www.evoportal.sk/, ako aj v profile verejného obstarávateľa (ÚVO). 2. Predkladanie ponúk je umožnené iba registrovaným uchádzačom, ktorých verejný obstarávateľ zaregistroval do systému EVO portal schválením jeho žiadosti o registráciu, a ktorým systém EVO portal vygeneroval UID používateľa. Záujemcovia sa môžu zaregistrovať na adrese: http://www.evoportal.sk/index.php?zobraz=registracia; pokyny k registrácií sú uvedené priamo na tejto adrese. 3. Ponuka musí byť vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do elektronického prostriedku EVO.eBIT portal umiestnenom na webovej adrese http://www.evoportal.sk/. Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v Súťažných podkladoch verejný obstarávateľ odporúča predložiť ako sken originálu, resp. sken úradne overenej kópie v súbore pdf, pokiaľ nie je určené inak. Uchádzač môže v ponuke predložiť aj kópie dokladov, vrátane kópií v elektronickej podobe podľa pokynov uvedených v Súťažných podkladoch. 4. Ak uchádzač v ponuke preukázal splnenie podmienok účasti jednotným európskym dokumentom uchádzača podľa § 39 ods. 1 zákona a nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť Zmluvu o poskytovaní služieb č. RCS/01/2023 v stanovenej lehote viazanosti ponúk s druhým, resp. ďalším uchádzačom v poradí na základe výsledku pôvodnej elektronickej aukcie v prípade: ak fyzická alebo právnická osoba vo fáze zadávania zákazky pred uzavretím zmluvy- úspešný uchádzač, odstúpi od svojej ponuky (odmietne podpísať zmluvu), resp. ponuka úspešného uchádzača (s použitím e - aukcie) bola opäť vyhodnocovaná alebo prebiehala konzultácia na základe predloženej najnižšej ceny, resp. s ktorou uzavrie zmluvu a stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť si zmluvný záväzok v lehote viazanosti ponúk. Verejný obstarávateľ v tomto istom postupe zadávania zákazky na dodania predmetu zákazky vyberie nového úspešného uchádzača v lehote viazanosti ponúk a výsledok oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali. 6. Predpokladaný termín začatia elektronickej aukcie bude uchádzačom oznámený elektronicky vo Výzve na účasť až po vyhodnotení ponúk a splnenia podmienok účasti uchádzačov. Ďalšie informácie o podmienkach a priebehu elektronickej aukcie sú uvedené v časti F. Súťažných podkladov. Za použité technické prostriedky a špecifikácie technického pripojenia počas etapy a priebehu elektronickej aukcie zodpovedajú uchádzači, nie vlastník domény. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania nadlimitnej zákazky z dôvodov uvedených v § 57 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a v bode 31 Súťažných podkladov. 8.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora (§ 11 ZVO). 9. Predmetné verejné obstarávanie nie je zamerané na žiadne z uvedených možností.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-03-20T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA