dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2022/Komjatice_VnPP_436685/2601
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Komjatice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00308994
Nádražná 97, 94106 Komjatice

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Komjatice
Telefón: +421 905444017
Email: starosta@komjatice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.komjatice.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436685
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 436685
Hlavný kód CPV
45215212-6
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je hlavne zastavenie degradácie stavby , modernizácia objektu, jeho adaptácia na aktuálne technické štandardy. Návrh sa snaží vo veľkej miere zachovať výraz a konštrukčný systém pôvodnej stavby. Zmení sa len vizuálna stránka vonkajšieho obalu riešeného objektu. Zásahy do vzhľadu objektu majú za cieľ architektonicky zladiť dve hmoty pôvodnej budovy z prvej polovice 20.storočia a neskoršej dostavby z 50 rokov 20 storočia. Cieľom je zvýraznenie fasády s orientáciou do námestia a vybudovanie bezbariérového prístupu nadväzujúceho na miestne pešie koridory. Vo dvorovej časti sa zbúra časť nesúrodých a chaotických prístavieb v zlom technickom stave a nahradí sa novou prístavbou, ktorá bude slúžiť ako hygienické zázemie. Následne by mal byť využívaný na stretávanie ľudí, konanie aj privátnych podujatí. V rámci navrhovaného stavu príde k vybudovaniu nového areálového vodovodu od vodomernej šachty až do objektu Splaškové vody budú odvádzané do navrhovanej-zrekonštruovanej splaškovej kanalizácie a následne do novovybudovanej žumpy. Dažďové vody budú odvádzané do novo navrhovanej dažďovej kanalizácie zaústenej do retenčnej nádrže z ktorej budú odtekané regulovateľným odtokom do vsakovacieho vrtu V rámci modernizácie a rekonštrukcie sa prevedú práce: - Vybúranie jestvujúcich interiérových priečok - Vybúranie pôvodných okenných konštrukcií - Odstránenie starého schodiska smerujúceho do premietarne staré schodisko z exteriéru - Oškrabanie povrchov ponechaných obvodových stien a ponechaných priečok - Odstránenie lemu strechy z pálených tehál až po nosnú strešnú konštrukciu krovu - Odstránenie celého jestvujúceho komína z plných pálených tehál - Celoplošné odstránenie nášľapnej vrstvy podlahy - Odstránenie obkladov na stenách sociálnych zariadení - Odstránenie komplet strechy so všetkými vrstvami v zadnej časti prístavby vrátane podlahy - Odstránenie strešnej krytiny pálená škridla, škridla bude odstránená v plnom rozsahu aj s latovaním, nosná konštrukcia bude ponechaná - Celoplošné odstránenie všetkých podhľadov vrátane pomocných dodatočných konštrukcií - Celoplošné odstránenie podlahy pódia vrátane nosných drevených trámov - Odstránenie poteru škvarobetón hr. 50 mm na konštrukcii stropu and hlavnou sálou - Vytvorí sa nový výlez na 2. NP zabezpečenie pomocou výmeny okolo jestvujúcich stropných trámov - Odstránenie všetkých jestvujúcich zariaďovacích predmetov - Demontáž existujúcich elektro rozvodov v objekte, v celom rozsahu - Demontáž jestvujúceho vedenia plynu Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 539 945,03
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: V súlade s §38 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní viď zverejnenie podmienok v Súťažných podkladoch dostupných vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/436685
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňujú sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: V súlade s §38 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní viď zverejnenie podmienok v Súťažných podkladoch dostupných vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/436685
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
1.Podmienky súvisiace s vinkulovaním finančných prostriedkov a výkonovou zárukou bližšie informácie sú uvedené v bode 27.3.2 súťažných podkladov 2.Podmienky súvisiace s identifikáciou subdodávateľov bližšie informácie sú uvedené v bode 27.3.2 súťažných podkladov 3.Podmienky súvisiace s uplatnením atribútov sociálneho aspektu bližšie informácie sú uvedené v bode 27.6.1 súťažných podkladov
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-02-23T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-05-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2022-02-23T10:00:00
Miesto: On-line sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 114 ods. 4, prvá veta zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ zabezpečuje otváranie ponúk prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom. Bližšie informácie sú uvedené v bode 22 súťažných podkladov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne českom jazyku. c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Agentúra pre poradenstvo a obstarávanie KLIENT, s.r.o. d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html ), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/436685 Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e) Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. f) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 5 000,-EUR. g) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. h) Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako tzv. super reverzný postup v súlade s § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, kedy vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. i) Lehota na poskytnutie súčinnosti potrebnú na uzavretie zmluvy je v súlade s §114 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní 15 pracovných dní, bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. j) Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku (viď tiež ďalej). Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad k) Predmetná zákazka spĺňa atribúty zeleného aspektu vo verejnom obstarávaní v zmysle Metodiky zeleného verejného obstarávania ÚVO, MŽP SR, SAŽP určením požiadavky verejného obstarávateľa na predloženie dokladu podmienok účasti, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva a atribúty sociálneho aspektu vo verejnom obstarávaní v zmysle dokumentu ÚVO "Výber z metodických usmernení k sociálnemu aspektu", Júl 2020, uplatnením zmluvnej podmienky podporujúcej dôstojné pracovné podmienky uvedenej v bode V.HSE Požiadavky všeobecných zmluvných podmienok vykonania diela. l) V prípade, že ponuka úspešného uchádzača prevýši vyčlenené finančné prostriedky (predpokladanú hodnotu zákazky), verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo danú ponuku neprijať a súťaž zrušiť. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie a zmluvu nepodpísať aj v prípade, ak by sa dôsledkom zhoršenej pandemickej situácie výrazným spôsobom zmenila finančná situácia hospodárenia obce. Verejný obstarávateľ zároveň nevylučuje uzavretie zmluvy, aj keď úspešná cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-01-26T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA