dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ID 1493/2020
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Domov MÁRIE
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00647926
Špitálska 3, 96900 Banská Štiavnica

Slovensko
Kontaktná osoba: Domov MÁRIE
Telefón: +421 949014600
Email: beata.fulneckova@bbsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://WWW.domovmarie.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ID 1493/2020
Hlavný kód CPV
71320000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Vypracovanie PD pre územné rozhodnutie a stavebné povolenia s názvom stavby: Domov Márie Banská Štiavnica nové využitie areálu bývalej SOŠ na ul. Špitálskej v Banskej Štiavnici - PD
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV
71242000-6

71250000-5

71300000-1

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestom dodania je: Domov Márie, Špitálska 3, 969 01 Banská Štiavnica.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky je poskytnutie služby, konkrétne vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie rekonštrukcie objektu v ktorom sa bude nachádzať domov sociálnych služieb pre 40 prijímateľov sociálnych služieb a nájomné byty, ako dve prevádzkovo samostatne fungujúce časti. Konkrétne ide o vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie v stupni projektu pre územné rozhodnutie (DUR) a vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie v stupni pre stavebné povolenia s náležitosťami dokumentácie na realizáciu stavby (DSP s DRS). Predmetom verejného obstarávania je aj poskytnutie inžinierskej činnosti a výkon autorského dozoru k projektu s názvom: Vypracovanie PD pre územné rozhodnutie a stavebné povolenia s názvom stavby: Domov Márie Banská Štiavnica nové využitie areálu bývalej SOŠ na ul. Špitálskej v Banskej Štiavnici - PD. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch (ďalej aj SP) a v prílohách SP.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 345
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 2.
Časť č.:
Názov: ZoD č. 37/2020 na vypracovanie PD pre územné rozhodnutie a stavebné povolenia s názvom: "Domov Márie B. Štiavnica - nové využitie areálu bývalej SOŠ na ul. Špitálskej v B. Štiavnici - PD".
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2020-10-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 58 300,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-01-26T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
71320000-7
Dodatočné kódy CPV
71242000-6

71250000-5

71300000-1

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestom dodania je: Domov Márie, Špitálska 3, 969 01 Banská Štiavnica.
Opis obstarávania
Dodatok č. 2 dopĺňa predmet Zmluvy o služby a upravuje termín odovzdania diela: V procese spracovania DSP/RP došlo k požiadavke rozdelenia stavby a tým k potrebe pripojenia každej zo stavieb na samostatného el. energiu. Upresnením technológie vybavenia práčovne a sušiarne a opatreniami pre dosiahnutie nízkoenergetickej triedy A0, došlo oproti predpokladom v DÚR k navýšeniu výkonových bilancií pre odber a spotrebu el. energie v rámci stavby zariadenia sociálnych služieb. Z dôvodu zmeny pôvodne v zmluve dohodnutého rozsahu diela (odpočet a prípočet) (služby naviac) sa navyšuje cena diela o sumu 29 100,00 EUR bez DPH a zároveň sa predlžuje termín odovzdania dokumentácie o 62 kalendárnych dní. Bližšie uvedené v predmetnom Dodatku č. 2, konkrétne odkaz: https://www.bbsk.sk/Portals/0/CRZ/43%202021%20-%20Bansk%C3%A9%20projekty%20-%20Dodatok%20%C4%8D.%202%20k%20zmluve%20ID%2037%202020.pdf
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 407
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 58 300,00
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatok č. 2 dopĺňa predmet Zmluvy o služby a upravuje termín odovzdania diela: V procese spracovania DSP/RP došlo k požiadavke rozdelenia stavby a tým k potrebe pripojenia každej zo stavieb na samostatného el. energiu. Upresnením technológie vybavenia práčovne a sušiarne a opatreniami pre dosiahnutie nízkoenergetickej triedy A0, došlo oproti predpokladom v DÚR k navýšeniu výkonových bilancií pre odber a spotrebu el. energie v rámci stavby zariadenia sociálnych služieb. Z dôvodu zmeny pôvodne v zmluve dohodnutého rozsahu diela (odpočet a prípočet) (služby naviac) sa navyšuje cena diela o sumu 29 100,00 EUR bez DPH a zároveň sa predlžuje termín odovzdania dokumentácie o 62 kalendárnych dní. Bližšie uvedené v predmetnom Dodatku č. 2, konkrétne odkaz: https://www.bbsk.sk/Portals/0/CRZ/43%202021%20-%20Bansk%C3%A9%20projekty%20-%20Dodatok%20%C4%8D.%202%20k%20zmluve%20ID%2037%202020.pdf
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 58 300,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 87 400,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA