dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: REK000101/2020-UVO
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Telefón: +421 552341583
Email: natalia.fabianova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: REK000101/2020-UVO, preprot. REK000035/2021-UVO, REK000068/2022-UVO - 4.Q 2021
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Ide o konzultačné služby pre podporu vedeckého výskumu poskytnuté v súvislosti so zavedením vedeckých projektov do systémov Systém pre podporu vedeckého výskumu Dynamická vedecko-výskumná platforma (ďalej len Dynax), Systém pre podporu vedeckého výskumu (ďalej aj SPVV) a Systém pre zabezpečenie podpory manažmentu a ochrany duševného vlastníctva (ďalej aj IPR), ktoré boli verejnému obstarávateľovi dodané na základe Zmluvy o dielo č. 742/2015 zo dňa 31.08.2015 ako Komplexná technická, informačná a výskumná infraštruktúra (ďalej aj KTIVI). Konzultačné služby na podporu vedeckého výskumu môžu zahŕňať nasledovné činnosti: - konzultačné služby, konfiguračné služby a služby podpory pri zavádzaní vedeckých projektov do systémov Dynax a SPVV, - konzultačné služby, konfiguračné služby a služby podpory pri zavádzaní postupov a procesov v rámci IPR.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Služby podpory systému pre podporu vedeckého výskumu KTIVI
Dodatočné kódy CPV
79411000-8

73210000-7

72260000-5

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice, Centrum informačných a komunikačných technológií
Opis obstarávania
Konzultačné služby realizované nasledujúcimi kľúčovými expertmi: 1. Business analytik 2. Architekt softvérových riešení pre oblasť content managementu 3. Architekt softvérových riešení pre oblasť správy systémových zdrojov 4. Špecialista na systémovú podporu 5. Softvérový špecialista pre oblasť BPM, ECM 6. Špecialista podpory ECM a BPM V celkovom rozsahu: 1 750 človekohodín.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Objednávky sú vystavené na základe Rámcovej dohody č. 209/2020. Výzva na predkladanie ponúk bola zverejnená vo VVO č. 7/2020 dňa 13.1.2020 pod značkou 1099-WYS. Informácia o výsledku VO bola zverejnená vo VVO č. 59/2020 dňa 13.3.2020 pod značkou 11370-IPS.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYSlužby podpory systému pre podporu vedeckého výskumu KTIVI:
Názov: Objednávky na základe Rámcovej dohody č. 209/2020 - 4.Q 2021
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-12-31T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 209 400,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 75 623,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií a nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-01-26T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA