dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NL 0822_3
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00002801
Bajkalská 27, 82799 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská inovačná a energetická agentúra
Telefón: +421 915843056 Fax: +421 253421019
Email: marta.gandzalova.jancekova@siea.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sea.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: NL 0822
Hlavný kód CPV
98300000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie vodíka a služieb súvisiacich s čerpaním vodíka ako paliva na zabezpečenie mobility vodíkových vozidiel počas platnosti Rámcovej dohody. Predmet zákazky je obstarávaný v rámci Národného projektu Žiť energiou (ďalej len NP ŽE), ktorý sa implementuje na SIEA (ďalej ako verejný obstarávateľ) na základe zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku z Operačného programu Kvalita životného prostredia.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
24111600-1

34133110-2

34223200-8

42122180-5

42113390-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Umiestnenie a prevádzkovanie technického riešenia: - v 1 lokalite v rámci Bratislavského alebo Trnavského kraja; - v lokalite v rámci územia SR (na území okresu určeného v Indik. harmonograme v SP).
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie vodíka a služieb súvisiacich s čerpaním vodíka ako paliva na zabezpečenie mobility vodíkových vozidiel, ktoré budú využívané v rámci Národného projektu Žiť energiou (ďalej len NP ŽE), implementovaného SIEA (ďalej ako verejný obstarávateľ) na základe zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku z Operačného programu Kvalita životného prostredia. Výber technického riešenia plnenia predmetu zákazky ponecháva verejný obstarávateľ na uchádzačoch. Uchádzači môžu v rámci návrhu plnenia predmetu zákazky využiť technické riešenie v závislosti od svojich možností. Uchádzači vo svojich ponukách, predložených v rámci tohto verejného obstarávania, bližšie špecifikujú relevantné podrobnosti konkrétneho technického riešenia, ktorým budú v prípade úspešnosti v tomto verejnom obstarávaní plniť definovaný predmet zákazky. Technická špecifikácia: a)Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača zabezpečenie vodíka spĺňajúceho kvalitatívne vlastnosti vodíkového paliva stanovené normou ISO 14687:2019. Verejný obstarávateľ predpokladá počas trvania zmluvného vzťahu celkový odber maximálne 1000 kg vodíkového paliva. Plnenie bude podľa skutočných potrieb verejného obstarávateľa. b)Verejný obstarávateľ zároveň požaduje od úspešného uchádzača zabezpečenie takého technického riešenia, ktoré umožní čerpanie vodíka ako paliva do vodíkových vozidiel (ďalej ako technické riešenie). Technické riešenie bude umožňovať príjazd, pristavenie a odjazd vodíkových vozidiel a čerpanie vodíka do nich pri dodržaní všetkých relevantných legislatívnych požiadaviek a zásad bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Technické riešenie bude zároveň vybavené zariadením na meranie odobratého množstva vodíka pri každom čerpaní. c)Technické riešenie bude umožňovať čerpanie vodíkového paliva do osobných vozidiel aj do autobusov. d)Technické riešenie bude prispôsobené na operatívny presun v rámci územia SR za účelom dopĺňania vodíkového paliva do osobných vozidiel a autobusov na vodíkový pohon. e)Verejný obstarávateľ v čase vyhlásenia tejto verejnej súťaže disponuje dvomi kusmi motorových vozidiel na vodíkový pohon typu Toyota Mirai. V čase vyhlásenia tejto verejnej súťaže nemá verejný obstarávateľ zmluvne dojednané konkrétne typy ďalších vodíkových vozidiel, ktoré sú predmetom iných verejných obstarávaní. Verejný obstarávateľ, v nadväznosti na uvedené, požaduje od úspešného uchádzača také technické riešenie, ktorým je možné čerpať vodíkové palivo do všetkých osobných vozidiel a autobusov na vodíkový pohon, ktoré sú dostupné na trhu ku dňu vyhlásenia tejto verejnej súťaže. f)Technické riešenie bude umožňovať čerpanie vodíkového paliva do osobných vozidiel a do autobusov, a to v množstve minimálne 12 kg vodíkového paliva na jedno tankovanie pri plniacom tlaku minimálne 350 bar. Požadované parametre sú uvádzané pri teplote 25 °C. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky /podrobné kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie predmetu zákazky/ tvorí časť C1. Opis predmetu zákazky a časť C2. Spôsob určenia ceny súťažných podkladov, vrátane množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Národný projekt ,,Žiť energiou" (kód projektu v ITMS2014+: 310041J746)
Doplňujúce informácie
Zmluvný vzťah bol uzatvorený na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody s úspešným uchádzačom najneskôr do 31.08.2023 alebo do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny podľa tejto Rámcovej dohody, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Zdôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky na časti: Delenie zákazky na časti nie je možné, nakoľko predmetom zákazky je zabezpečenia vodíka a služieb súvisiacich s čerpaním vodíka ako paliva na zabezpečenie mobility vodíkových vozidiel (na základe uchádzačom predloženého návrhu technického riešenia) na aktivity verejného obstarávateľa uvedené v Prílohe č. 1 Indikatívny harmonogram prezentačných podujatí s účasťou prenosného riešenia na čerpanie vodíkového paliva k časti C1. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Ak by sa obstarávaný predmet zákazky rozdelil na časti, v rámci ktorých by verejný obstarávateľ umožnil uchádzačom predkladať ponuky na samostatné časti predmetu zákazky, v ktorých by napokon mohlo byť viacero rôznych úspešných dodávateľov, tak potreba koordinácie (logistická, časová či personálna) dodávateľov jednotlivých častí zákazky, ktorá by bola pre riadne plnenie celého obstarávaného predmetu zákazky nevyhnutná, by pre verejného obstarávateľa mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia plnenia obstarávanej zákazky v súlade s termínmi prezentačných podujatí uvedenými v predmetnom harmonograme.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 089-243210
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYZabezpečenie vodíka a súvisiacich služieb pre vodíkové dopravné prostriedky prenosné riešenie:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-10-18T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 444 749,95
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie b) obstarávanie inovácií c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-20T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA