dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 0537/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železnice Slovenskej republiky
Telefón: +421 220295553
Email: slimakova.maria@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 0537/2021
Hlavný kód CPV
18143000-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky s názvom "OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov proti pádu z výšky pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj len "SP").
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
OPIS
Názov
OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 1 - OOP na pracovné polohovanie a predchádzanie pádom z výšky
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 1 predmetu zákazky "OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 1 - OOP na pracovné polohovanie a predchádzanie pádom z výšky" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Pás bezpečnostný s lanom: 300 ks 2. Pás bezpečnostný 2 oká: 150 ks 3. Postroj bezpečnostný: 900 ks 4. Postroj bezpečnostný pre prácu na lane: 900 ks 5. Skracovač dĺžky lana s karabínou: 840 ks 6. Lano spojovacie 1,2 m - 2 karabíny: 300 ks 7. Lano spojovacie s dvomi okami, dĺ. 1 m: 105 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Toto oznámenie sa týka objednávok za 3. štvrťrok 2022 k Rámcovej dohode č. 9444/2021/5400/006 v celkovej výške 129,90 ? bez DPH.

Názov
OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 2 - Adjustačné zariadenia lana, Zaťahovacie zachytávače pádu, Karabíny
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 2 predmetu zákazky "OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 2 - Adjustačné zariadenia lana, Zaťahovacie zachytávače pádu, Karabíny" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Blokant ručný pravý: 60 ks 2. Blokant ručný ľavý: 60 ks 3. Blokant prsný: 30 ks 4. Prístroj istiaci: 60 ks 5. Zachytávač pádu: 30 ks 6. Kladka samonavíjacia: 85 ks 7. Karabína HMS, zámok s manuálne uzamykateľným uzáverom: 300 ks 8. Karabína HMS, zámok s automatickým uzáverom: 60 ks 9. Karabína kovová oválna s manuálne uzamykateľným uzáverom: 1.095 ks 10. Karabína kovová (s otvorením do min. 11 mm) závitový uzáver trieda Q: 60 ks 11. Karabína kovová s automatickým uzáverom: 180 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Toto oznámenie sa týka objednávok za 3. štvrťrok 2022 k Rámcovej dohode č. 9445/2021/5400/006 v celkovej výške 84,52 ? bez DPH.

Názov
OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 3 - Kotviace zariadenia, Spojovacie prostriedky, Záchytné zariadenia, Laná, Tlmiče pádu
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 3 predmetu zákazky "OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 3 - Kotviace zariadenia, Spojovacie prostriedky, Záchytné zariadenia, Laná, Tlmiče pádu" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Slučka zaisťovacia T 80: 900 ks 2. Slučka zaisťovacia T 150: 900 ks 3. Slučka zaisťovacia: 190 ks 4. Lano spojovacie Y s okom a karabínami - max. otvorenie od 50 mm: 60 ks 5. Lano spojovacie Y s okom a karabínami - max. otvorenie od 65 mm: 60 ks 6. Lano spojovacie Y s okom a karabínami - max. otvorenie od 90 mm: 150 ks 7. Lano kotviace 20 m s okom a karabínou: 390 ks 8. Brzda bezpečnostná: 210 ks 9. Lano statické pracovné /bm/: 3.000 m 10. Lano bezpečnostné dynamické: 270 ks 11. Tlmič pádu s lanom, dĺ. 2 m: 450 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Toto oznámenie sa týka objednávok za 3. štvrťrok 2022 k Rámcovej dohode č. 9446/2021/5400/006 v celkovej výške 2.581,60 ? bez DPH.

Názov
OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 4 - Záchytné zariadenia, Záchranné zariadenia
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 4 predmetu zákazky "OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 4 - Záchytné zariadenia, Záchranné zariadenia" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Bežec protipádový Cresto Twin Stop alebo ekvivalentný: 60 ks 2. Bežec protipádový Soll Comfort alebo ekvivalentný: 60 ks 3. Tyč teleskopická s kotviacim hákom: 60 ks 4. Set pre záchranára: 90 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Toto oznámenie sa týka objednávok za 3. štvrťrok 2022 k Rámcovej dohode č. 9447/2021/5400/006 v celkovej výške 3.363,75 ? bez DPH.

Názov
OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 5 - Pomocné prostriedky k OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 5 predmetu zákazky "OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 5 - Pomocné prostriedky k OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Návlek na lano ochranný /1 - 1,2 m/: 900 ks 2. Návlek na lano ochranný /2 m/: 900 ks 3. Taška prepravná pre OOP: 750 ks 4. Kapsa k postroju: 840 ks 5. Šnúra 7 mm /1 bm/: 300 m 6. Osma zlaňovacia: 60 ks 7. Slučka pomocná pre výstup po lane: 30 ks 8. Stupačka na lezenie na drevené stĺpy a stožiare priemeru 150 - 240 mm: 60 pár 9. Stupačka na lezenie na drevené stĺpy a stožiare priemeru 200 - 300 mm: 60 pár 10. Stupačka na lezenie na drevené stĺpy a stožiare priemeru 250 - 340 mm: 60 pár Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Toto oznámenie sa týka objednávok za 3. štvrťrok 2022 k Rámcovej dohode č. 9448/2021/5400/006 v celkovej výške 2.689,60 ? bez DPH.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 191-498016
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 1 - OOP na pracovné polohovanie a predchádzanie pádom z výšky:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2022-06-10T00:00:00
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

2:OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 2 - Adjustačné zariadenia lana, Zaťahovacie zachytávače pádu, Karabíny:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2022-06-07T00:00:00
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

3:OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 3 - Kotviace zariadenia, Spojovacie prostriedky, Záchytné zariadenia, Laná, Tlmiče pádu:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2022-06-07T00:00:00
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

4:OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 4 - Záchytné zariadenia, Záchranné zariadenia:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2022-06-07T00:00:00
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

5:OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 5 - Pomocné prostriedky k OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2022-06-10T00:00:00
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania bolo uverejnené vo VVO č. 142/2022 zo dňa 22.06.2022, 30053 - VST a v Úradnom vestníku EÚ č. 2022/S 118-333883 zo dňa 21.06.2022.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-24T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA