dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2021/5/Knižnica Ružinov
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Knižnica Ružinov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00226815
Tomášikova 25, 82102 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Knižnica Ružinov
Telefón: +421 903400529
Email: gajdosova@elconsulting.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kniznica-ruzinov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436640
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2021/5/Knižnica Ružinov
Hlavný kód CPV
45421153-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú práce - výroba nábytku na mieru, dodanie a montáž atypického a vstavaného nábytku do priestorov knižnice, ktoré sú limitujúcim faktorom rozsahu predmetu zákazky: -presné zameranie interiéru pre výrobu nábytku -výroba nábytku -dodanie atypického nábytku, vstavaného nábytku, mobiliáru -montáž nábytku a ostatného interiérového vybavenia -doprava. Nábytok, ktorý je predmetom zákazky, tvorí dôležitú časť revitalizácie priestoru knižnice. Okrem mobiliáru ako napríklad regálov, policových stien, vitrín, čalúneného sedenia, stoličiek, stolov, pracovných stolov, ide o atypové zostavy. Tieto majú nadväznosti na ostatné dodávky ako sú stavebné práce v interiéri a montáž špecializovaného zariadenia. Výroba, dodanie a montáž nábytku, budú realizované podľa projektovej dokumentácie a zadania časť Nábytok spracovanej: Generálny projektant: MFA, s.r.o., Čečinova 2, 821 05 Bratislava Zodpovedný projektant: Ing. arch. Marek Fillo 1452 AA Projektová dokumentácia: november 2020 Podrobnejšie informácie sú uvedené v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 179 442,17
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Sú uvedené v Súťažných podkladoch v Kapitole A.2 - Podmienky účasti uchádzačov; Časť I.; Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia (podľa § 32 ZVO)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Podľa § 33 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní súvahou alebo výkazom o majetku a záväzkoch alebo údajov z nich.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uvedené v Súťažných podkladoch, Časť II. Rozsah požiadaviek určený na finančné a ekonomické postavenie a doklady na ich preukázanie (podľa § 33 ZVO):
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uvedené v Súťažných podkladoch, Časť III. Rozsah požiadaviek na technickú alebo odbornú spôsobilosť a doklady na ich preukázanie (podľa § 34 ZVO):
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Zábezpeka sa nevyžaduje. Sú určené environmentálne technické špecifikácie v Opise predmetu zákazky.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-02-23T12:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 9
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2022-02-23T13:00:00
Miesto: E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 821 02 Bratislava, č. 305, 3.poschodie.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude realizované elektronicky "ON-LINE" funkcionalitou IS EVO ver. 18 aj s ohľadom na možné pandemické opatrenia. Viď Príručka k funkcionalite.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom bude podľa § 41ZVO upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 2.Verejný obstarávateľ (VOb) vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP. 3.Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. 4.Zmluva bude podpísaná s úspeš.uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z.(zápis v RPVS) 5.Lehota splatnosti faktúr a konečnej faktúry je 14 dní od doručenia faktúry. VOb neposkytne preddavky 6.Vyžaduje sa záručná lehota 24 mesiacov. 7. VOb bude vyžadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ spracoval plán užívania a údržby predmetu zmluvy. 8.Vecný a časový harmonogram bude prílohou k zmluve a bude zohľadňovať potreby realizácie a fakturácie určených položiek nábytku s termínom do 30.6.2022. 9.Úspešný uchádzač/zhotoviteľ zabezpečí odvoz a naloženie s použitým obalovým materiálom na svoje náklady a v súlade s príslušnými predpismi v oblasti odpadového hospodárstva, o čom predloží objednávateľovi doklady spoločne s faktúrou podľa čl. 6 návrhu zmluvy. 10. Verejný obstarávateľ si ako objednávateľ vyhradzuje právo nepristúpiť k podpisu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom ako dodávateľom bez akýchkoľvek sankcií a nárokov v prípade obmedzenia finančných zdrojov na financovanie predmetu zákazky nadriadeným orgánom a ďalej postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. 11.VO bude realizované v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.htmll . Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi VOb a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. 12.VOb vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40ods. 6 písm. g) ZVO. 13.Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 8 až 11 preukázanie alebo splnenie osobitných zmluvných podmienok ( § 42 ods. 12). 14.Ostatné informácie sú v SP. 15. Verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-01-24T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA