dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Nadlimitné zákazky
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
ÚpIA-EL3/3-251/2021-OOVS
Zadávateľ zákazky je: verejný obstarávateľ
Druh postupu
Užšia súťaž
Druh zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky ? Úrad pre investície a akvizície
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky ? Úrad pre investície a akvizície
Telefón: +421 960317645
Email: jaroslav.kuca@mod.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mod.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
OPIS
Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom/obstarávateľom
Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Padákový materiál je určený pre príslušníkov Ozbrojených síl Slovenskej republiky (ďalej len OS SR). Požaduje sa, aby dodaný padákový materiál, uvedený v týchto súťažných podkladoch, bol nový - novo vyrobený s dátumom výroby roku 2021/2022, nepoužívaný, vyrobený oprávneným certifikovaným výrobcom, certifikovaný podľa platnej legislatívy a s prepísanou dokumentáciou. S ohľadom na špecifičnosť a bezpečnosť používania v Ozbrojených silách SR sa požaduje dodať padákový materiál s uvedenými vybratými technickými parametrami a konštrukčnými vlastnosťami alebo "ekvivalentný". Podrobné špecifikácia je uvedená v Oddielu B2: Opis predmetu zákazky.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Informácie o subdodávkach
Časti
Počet častí: 6
Informácie o variantoch
MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Celkové množstvo alebo rozsah
I. časť zákazky 1. OVP 80.08-1 - 9 ks 2. ZVP 80.08A - 3 ks 3. ZVP 80.08 - 6ks 4. Nosný systém výstroja NSV 12 - 33 ks 5. Púzdro na zbraň dlhé k NSV 12 - 1 ks 6. Komplet padákový, MMTS 260 (základná výbava) - 2 súpravy 7. Komplet padákový MMTS 260 HAHO/HALO - 50 súprav 8. Padáčik výťažný PV-028 (pre M-282) - 10 ks 9. Vak vrchlíku VV-041/3NL (nepoužíva sa vak vrchlíku VV041/3NLP) - 5 ks 10. Popruh na zbraň výsadkový PZV-01 - 62 ks 11. Popruhy PPSOV-02 - 90 ks II. časť zákazky 1. Popruh spojovací SL-12 - 40 ks III. časť zákazky 1. Gumička GU-USA-M 32mm - 1700 ks IV. časť zákazky 1. Vak vrchlíku VV041/330/2 - 10 ks 2. Slider na padák MARS-291 - 10 ks 3. Veterný rukáv pre vyhodnotenie smeru vetra VR-007 - 2 ks 4. Vytyčovací kríž VTK-01 - 2 ks 5. Uzatváracia šnúra s podložkou SO-009 (ZVP.80.08A) - 2 ks 6. Šnúra DACRON 600/900 - 200 ks 7. Gumové prevliečky na popruh - zelené pre OVP-SL,80 - 201 ks 8. Oplastované lanko uvoľňovacieho pinu OVP -SL,80 - 20 ks 9. Gumička na freebag SABRE2 - 20 ks 10. Gumička na freebag AXIS-ZERO - 20 ks 11. Šnúra na zatváranie ZP Cypres loop - 300 ks 12. M2 Multi - 14 ks 13. Batérie do výškomerov CR2325 - 100 ks V. časť zákazky 1. Gumička GU-USA-S 52mm - 1621 ks 2. Gumička USA TANDEM - 1700 ks 3. PD Soft link hlavný padák - 10 ks 4. PD Rukavice pre výsadkára - 50 ks 5. Vak hlavného padáka Axis-2 -10 ks 6. Padáčik výťažný s kolabujúcou lemovkou (kožená loptička na konci - hackey sack) MIRAGE G3 - 5 ks 7. Freebag Mirage G3 - 1 ks 8. Cypres 2 C-Mode - 5 ks VI. časť zákazky 1. Šijací stroj na opravu padákov (jemné šitie) - 1 ks
Hodnota/Od: 821 904,29
bez DPH
Informácie o opciách
Informácie o obnovenom obstarávaní
TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie: lehoty uskutočnenia
Dátum začatia: 2002-04-22T00:00:00Dátum ukončenia: 2022-11-30T00:00:00
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ bude požadovať od uchádzačov, ktorých vyzve na predloženie ponuky zábezpeku ponuky vo výške 15 000,00 EUR podľa podmienok jej zloženia, ktoré verejný obstarávateľ stanoví vo výzve na predkladanie ponúk.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa. Preddavky verejný obstarávateľ nebude poskytovať. Finančné plnenie zo strany verejného obstarávateľa bude realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančného úradu verejného obstarávateľa na základe vystavených faktúr. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do podpisu kúpnej zmluvy. Verejný obstarávateľ bude v prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, vyžadovať vytvoriť medzi členmi skupiny dodávateľov určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka) z dôvodu riadneho plnenia kúpnej zmluvy. V prípade vytvorenia právnych vzťahov, na ktorých základe nevzniká nový subjekt s právnou subjektivitou, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky spoločne a nerozdielne.
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy, najmä vzhľadom na bezpečnosť dodávok a informácií
Obchodné podmienky a požiadavky na predmet zákazky, budú z hľadiska ich preukazovania predmetom predkladania ponúk na základe výzvy, ktorú verejný obstarávateľ zašle záujemcom, ktorí predložili žiadosť o účasť a preukázali verejnému obstarávateľovi, že spĺňajú podmienky účasti podľa požiadaviek uvedených v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ upozorňuje na povinnosť záujemcov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti a budú vyzvaní na predloženie ponuky, preukázať splnenie osobitných podmienok plnenia zmluvného vzťahu. A) Verejný obstarávateľ bude požadovať predloženie nasledovných dokladov: 1) platné Povolenie na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu VM 10) vydané Ministerstvom hospodárstva SR v zmysle zákona č. 392/2011 Z. z. o obchodovaní s výrobkami obranného priemyslu a o zmene a doplnení niektorých zákonov a v súlade s Opatrením Ministerstva hospodárstva SR č. 2/2019 z 14. októbra 2019, ktorým sa vydáva zoznam výrobkov obranného priemyslu podľa § 43 písm. a) zákona č. 392/2011 Z. z. o obchodovaní s výrobkami obranného priemyslu a o zmene a doplnení niektorých zákonov alebo rovnocenný doklad vydaný národnou autoritou príslušného členského štátu alebo uznaný doklad vydaný príslušným orgánom cudzieho štátu alebo medzinárodnej organizácie musí byť platné po celú dobu zmluvného vzťahu. Zahraničný záujemca musí predložiť adekvátne povolenie na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu na minimálne VM 10), vydané národnou autoritou. Poznámka k bodu 1): Týka sa iba padákového materiálu, ktorý je označený ako vojenský materiál - VM. 2) čestné vyhlásenie, že je uchádzač schopný dodať požadovaný predmet zákazky v celom rozsahu/po častiach a v stanovenom termíne; 3) čestné vyhlásenie, že dodaný predmet zákazky bude nový - novo vyrobený (v roku 2021/2022), doteraz nepoužívaný a bude vyrobený oprávneným certifikovaným výrobným podnikom. Padákový materiál musí byť certifikovaný a musia byť na ňom realizované všetky platné bulletiny výrobného podniku vydané ku dňu vyhlásenia tohto verejného obstarávania zoznam realizovaných bulletinov musí byť zapísaný v sprievodnej dokumentácii (ak sa uvedené týka aj novo vyrobeného padákového materiálu); 4) čestné vyhlásenie, že uchádzač súhlasí s vykonaním kodifikácie v súlade so STANAG 4177 - Jednotný systém získavania údajov a podľa § 13 zákona č. 11/2004 Z. z. o obrannej štandardizácii, kodifikácii a štátnom overovaní kvality výrobkov a služieb na účely obrany v znení neskorších predpisov, ako aj s vykonaním štátneho overovania kvality v súlade so STANAG 4107 - Vzájomné uznávanie štátneho overovania kvality a používanie spojeneckých publikácií AQAP a to v rozsahu SOŠ AQAP 2110:2017. B) Verejný obstarávateľ bude od úspešných uchádzačov požadovať predloženie Technických podmienok na schválenie v zmysle Slovenského obranného štandardu SOŠ 001 Požiadavky na vypracovanie Technických podmienok na dodanie výrobkov a služieb na účely obrany, vydanie 3. Týka sa iba padákového materiálu, ktorý je označený ako vojenský materiál - VM.
Informácie o bezpečnostnej previerke
Uchádzači, ktorí zatiaľ nemajú bezpečnostnú previerku, ju môžu získať do:
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia nasledovne: a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, a1) uchádzač preukáže jedným z nasledujúcich spôsobov: -doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace , -podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, -zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní zápisom alebo potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -iným rovnocenným dokladom. b)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, b1) uchádzač preukáže jedným z nasledujúcich spôsobov: -doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace, -podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, -zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní zápisom alebo potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -iným rovnocenným dokladom. c)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c1) uchádzač preukáže jedným z nasledujúcich spôsobov: -doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako 3 mesiace, -podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, -zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní zápisom alebo potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -iným rovnocenným dokladom d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, d1) uchádzač preukáže jedným z nasledujúcich spôsobov: -doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace, -podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, -zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní zápisom alebo potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -iným rovnocenným dokladom. e)je oprávnený dodávať tovar v predmete zákazky e1) uchádzač preukáže jedným z nasledujúcich spôsobov: -doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, -podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, -zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní zápisom alebo potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -iným rovnocenným dokladom. f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, f1) uchádzač preukáže jedným z nasledujúcich spôsobov: -doloženým čestným vyhlásením, -podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, -zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní zápisom alebo potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, -iným rovnocenným dokladom. g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov , za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať, g1) preukazuje verejný obstarávateľ h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. h1) preukazuje verejný obstarávateľ Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely zákona o verejnom obstarávaní sa rozumie: a)Právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu, b)Právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba, c)Právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo iný právoplatný rozsudok súdu. UPOZORNENIE: Nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený získavať a použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), záujemca so sídlom v SR nemusí predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) (výpis z registra trestov za právnickú osobu), písm. b) (potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne), písm. c) (potvrdenie daňového úradu a colného úradu), a písm. e) (oprávnenie dodávať tovary) zákona o verejnom obstarávaní. V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní (oprávnenie dodávať tovar) vyššie uvedené pravidlo platí pre záujemcov zapísaných do registra právnických osôb podľa § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V ostatných prípadoch je záujemca naďalej povinný predložiť oprávnenie dodávať tovar. V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (výpis z registra trestov), ak záujemca má záujem o to, aby za neho verejný obstarávateľ zabezpečil výpis z registra trestov fyzických osôb, je povinný na uvedený účel poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov, t. j. kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokumentu a podpísať ich oprávnenou osobou. Formulár je možné nájsť na nasledovnom odkaze, a to v časti Poskytnutie údajov na vyžiadanie výpisu z registra trestov: https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/formulare-a-ziadosti-62b.html Formulár/formuláre podpísané prostredníctvom EID (identifikačnou kartou) oprávnenej osoby alebo zaručenou konverziou musia byť súčasťou ponuky. Ak by verejný obstarávateľ v čase vyhodnocovania splnenia podmienok účasti z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk nemal možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený požiadať záujemcu o predloženie originálu alebo osvedčenej kópie príslušného dokladu. Ostatné dokumenty podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní si verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť.
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní určené podľa bodu III.2.1. tohto oddielu podmienok účasti nemôžu uchádzači predbežne nahradiť podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní Jednotným európskym dokumentom (JED).
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Uchádzač v ponuke predloží nasledovný doklad/doklady, ktorým/ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie: 1. V zmysle § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky 1.1. Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods.5 zákona o verejnom obstarávaní: 1.1.1. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, kde má uchádzač otvorený účet, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky za obdobie posledných troch kalendárnych rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania (resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) a nebol po určený čas v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že uchádzač nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním. Dňom vyhlásenia verejného obstarávania sa rozumie deň, keď bolo v Úradnom vestníku EÚ zverejnené oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. 1.1.2. Čestné vyhlásenie uchádzača, že má účty len v banke (bankách) alebo v pobočke zahraničnej banky (pobočkách zahraničných bánk), od ktorých predložil vyjadrenie banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky (pobočiek zahraničných bánk) podľa bodu 1.1.1. 2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení kúpnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomické postavenie určeným dokladom podľa bodu 1. tohto oddielu, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov: 1. podľa § 131 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnenie zmluvy. 1.1. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov preukázať systém environmentálneho manažérstva vo verejnom obstarávaní predložením nasledovných dokladov: 1.1.1.Certifikát STN EN ISO 9001:2015 Systémy manažérstva kvality alebo iný rovnocenný certifikát; 1.1.2.Certifikát Systémy environmentálneho manažérstva podľa STN EN ISO 14001:2015 alebo rovnocenné opatrenia na zabezpečenie environmentálneho manažérstva; 2. podľa § 131 ods. 1 písm. j) bod 1.) zákona o verejnom obstarávaní opismi alebo fotografiami, ktoré uchádzač použije pri plnenie zmluvy. 2.1. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov dodať opisy alebo fotografie jednotlivých položiek dodaného tovaru na plnenie predmetu zmluvy. Opisy a fotografie musia byť označené podľa označenia uvedeného v sprievodnej dokumentácii tovaru. Označenie materiálu jednotlivých častí predmetu zákazky musí obsahovať názov tovaru, označenie, kód NSN ak je pridelený (vzor označenia - príklad: Hadica S-28, NSN: 234578)
Informácie o vyhradených zákazkách
Vyberte:
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Užšia súťaž
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie ohľadne elektronickej aukcii obsahujú súťažné podklady k zákazke, ktoré verejný obstarávateľ zašle spolu s Výzvou na predloženie ponuky tým záujemcom, ktorí predložili žiadosť o účasť a preukázali splnenie podmienok účasti stanovených v tomto oznámení.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
ÚpIA-EL3/3-251/2021-OOVS
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-02-22T00:00:00
Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť vybratým uchádzačom
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
I. Komunikácia: 1. Komunikácia a výmena informácií (ďalej len komunikácia) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa bude uskutočňovať v slovenskom jazyku spôsobom, ktorý zabezpečí integritu a zachovanie dôvernosti údajov uvedených v žiadosti o účasť. Preklad a úradný preklad sa nevyžaduje len v prípade českého jazyka. 2. Komunikácia vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (ďalej len IS EVO), ktorého správcom je Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) www.uvo.gov.sk, s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na nasledovnej adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. II. Postup Užšia súťaž: 3. Verejný obstarávateľ vyzve na predloženie ponuky a poskytne súťažné podklady záujemcom, ktorí predložili žiadosť o účasť a preukázali splnenie podmienok účasti stanovených v tomto oznámení. III. Predloženie žiadosti o účasť: 4. Žiadosť o účasť sa predkladá elektronicky prostredníctvom IS EVO. 5. Dokumenty tvoriace žiadosť o účasť predkladá záujemca prostredníctvom IS EVO, v lehote na predkladanie žiadosti o účasť podľa bodu IV.3.4) tohto oznámenia. 6. Dokumenty sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka; to neplatí pre dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do slovenského jazyka. 7. Nakoľko verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní postupuje postupom užšej súťaže podľa § 128 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, záujemcom sa neumožňuje predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (JED). IV. Rozdelenie predmetu zákazky na časti: 8. Verejný obstarávateľ rozdeľuje predmet zákazky na časti. 9. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ rozdelil predmet zákazky na časti z dôvodu, že v rámci prieskumu trhu k stanoveniu Predpokladanej hodnoty zákazky (ďalej len PHZ) sa zistilo, že požadovaný padákový materiál sú schopní po jednotlivých častiach dodať viacerí záujemcovia. Dodanie požadovaného padákového materiálu ako jeden celok je problematické a bez spolupráce s ďalšími subdodávateľmi takmer nemožné. V dôsledku rozdelenia zákazky na časti tak nedôjde k diskriminácii hospodárskych subjektov a k obmedzeniu hospodárskej súťaže, nakoľko záujem o účasť v užšej súťaži môže prejaviť viac potenciálnych záujemcov, ako by tomu bolo v prípade, keby bolo uchádzačom umožnené predkladať ponuky iba na ucelený predmet zákazky jeden celok. V. Ďalšie informácie: 10. Toto verejné obstarávanie nie je v zmysle stanovených podmienok účasti zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.. 11. Verejný obstarávateľ neuzavrie kúpnu zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 12. Záujemca preukáže spôsobilosť padákového materiálu (splnenie technických noriem, zákonov, nariadení, atď.) predložením platných vyhlásení o zhode, dokladov a certifikátov, ktoré sú vyžadované v opisu predmetu zákazky súťažných podkladov. Doklady musia byť vystavené autorizovanými alebo notifikovanými osobami. Súčasťou dodávky padákového materiálu musí byť originálna sprievodná technická a prevádzková dokumentácia od výrobcu. Bez sprievodnej technickej a prevádzkovej dokumentácie nebude materiál prevzatý. 13. Kúpna zmluva/kúpne zmluvy sa uzavrie/uzavrú na dobu určitú, a to od 20.4.2022 do 30.11.2022 (poznámka: v prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom užšej súťaže, iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy/kúpnych zmlúv, alebo kúpna zmluva/kúpne zmluvy nebude/ú uzavretá/é a nenadobudne/ú účinnosť dňa 20.4.2022 z akýchkoľvek iných dôvodov, kúpna zmluva/kúpne zmluvy bude/ú uzavretá/é na dobu určitú, a to do 30.11.2022 odo dňa nadobudnutia jej/ich účinnosti).
ODVOLACIE KONANIE
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu

Vnútroštátne identifikačné číslo:
,


Kontaktná osoba: Array
Podanie odvolania
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-01-20T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA