dnes je 7.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 7/2022/VR
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
SLOVAKIA TRAVEL
Vnútroštátne identifikačné číslo: 53667506
Lamačská cesta 4256/8, 83304 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: SLOVAKIA TRAVEL
Telefón: +421 948990591
Email: veronika.rusnakova@slovakia.travel
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/441067
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 7/2022/VR
Hlavný kód CPV
79952000-2
Druh zákazky
Stručný opis
SLOVAKIA TRAVEL ako národná destinačná organizácia v oblasti podpory rozvoja cestovného ruchu v Slovenskej republike sa prioritne zaoberá propagáciou a prezentáciou Slovenskej republiky v zahraničí a na Slovensku, ako cieľovej krajiny cestovného ruchu. V rámci svojho poslania a predmetu činnosti zabezpečuje marketingové a propagačné aktivity zamerané na rozšírenie a zvýšenie úrovne prezentácie možností cestovného ruchu Slovenska a podporu predaja produktu cestovného ruchu. V zmysle napĺňania marketingového akčného plánu SLOVAKIA TRAVEL je organizovanie B2B podujatí, prezentácií, FAM tripov, presstripov a infociest kľúčovým marketingovým nástrojom pre oslovenie najmä, nie však výlučne, zahraničných zdrojových trhov. Cieľom VO je zabezpečenie komplexných profesionálnych služieb pre organizáciu 50 podujatí formou workshopov a odborných a tématických prezentácií, FAM tripov, presstripov a infociest pre domácich a zahraničných účastníkov na obdobie 12 mesiacov. 50 podujatí bude v priebehu roka realizovaných pre potreby viacerých oddelení SLOVAKIA TRAVEL - oddelenie marketingovej komunikácie, oddelenie public relations, oddelenie zahraničných zastúpení, oddelenie veľtrhov a výstav a sekcia cestovného ruchu. Cieľom je zabezpečenie služieb a podmienok pre prezentáciu Slovenska ako destinácie cestovného ruchu na Slovensku a v zahraničí. Rozsah dopytovaných služieb zahŕňa najmä ubytovacie služby v ubytovacích zariadeniach s triedou 4* a 5*, stravovacie a doplnkové služby sprievodcovské služby v slovenskom jazyku pri účastníkoch zo Slovenska a v cudzom jazyku, najmä anglickom jazyku pri účastníkoch zo zahraničia, požiadavka na ovládanie konkrétneho cudzieho jazyka bude uvedená v čiastkovej výzve, ochutnávky regionálnych špecialít, vstupenky na atrakcie a body záujmu, zabezpečenie hostesiek na prezentačné podujatia, organizačné zabezpečenie workshopov a tematických prezentácií, v rámci možností Poskytovateľa súčinnosť pri vybavení povolenia na filmovanie, fotografovanie a použitie dronov a iné súvisiace služby.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 321 900,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. musí byť oprávnený poskytovať služby v oblasti predmetu zákazky. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona. Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Takýmto dokladom môže byť výpis z obchodného registra, výpis zo živnostenského registra alebo iný ekvivalentný doklad, v závislosti od právnej formy a statusu uchádzača. podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) zákona doloženým čestným vyhlásením (príloha č.3) Ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak uchádzač nesplní požiadavku podľa tohto bodu výzvy na predkladanie ponúk, ani po výzve na vysvetlenie alebo doplnenie chýbajúcich dokladov, bude z verejného obstarávania vylúčený. Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (uvedenú skutočnosť overí verejný obstarávateľ). Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní (konflikt záujmov, ktorý nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami).
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO predložením zoznamu dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť k predmetu zákazky predložením zoznamu minimálne 3 poskytnutých služieb. Verejný obstarávateľ za rovnaký alebo obdobný predmet považuje realizáciu/ organizáciu podujatia, prezentácie, FAM tripu, press tripu alebo infocesty.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-06-03T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Bod 1.: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za vzorovú INFOCESTU vyjadrená v EUR s DPH, verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu. Cenu uchádzač uvedie do priloženého formulára Návrh na plnenie kritérií, ktorý tvorí Prílohu č. 4 tejto Výzvy. Vzorová INFOCESTA tvorí Prílohu č. 4a. Uchádzač zahrnie do ceny všetky náklady a poplatky súvisiace s dodaním predmetu zákazky v zmysle požiadaviek uvedených v tejto Výzve. Úspešným uchádzačom sa stanú uchádzači, ktorí sa na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk umiestnia na 1 až 5 mieste v poradí.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-24T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 6.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25 CZK (-0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA