dnes je 7.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NZ 1222
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00002801
Bajkalská 27, 82799 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská inovačná a energetická agentúra
Telefón: +421 258248406 Fax: +421 253421019
Email: vladimir.pokojny@siea.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sea.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/440661
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: NZ 1222
Hlavný kód CPV
79952000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je komplexné organizačno-technické zabezpečenie a realizácia účasti verejného obstarávateľa na Roadshow so Žiť energiou, so zameraním na priblíženie problematiky obnoviteľných zdrojov energie, úspor energie a nízkoemisných, resp. bezemisných zdrojov energie, napr. vodíka a súvisiacich technológií širokej verejnosti atraktívnou, interaktívnou a zrozumiteľnou formou. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača organizačno-technicky zabezpečiť v období od nadobudnutia účinnosti zmluvy do 30.6.2023 predpokladaný počet trinásť samostatných podujatí podľa opisu predmetu zákazky a podľa Prílohy č. 2 Indikatívneho harmonogramu podujatí (ďalej len harmonogram), s prihliadnutím na aktuálnu pandemickú situáciu a s tým súvisiace obmedzenia v čase plánovaného konania podujatí (ďalej aj ako podujatie), rozdelených nasledovne: a) v období od nadobudnutia účinnosti zmluvy do 31.12.2022 celkovo osem podujatí; v každom kraji SR jedno podujatie; b) v období od 1.1.2023 do 30.6.2023 celkovo päť podujatí; po jednom podujatí v Banskobystrickom kraji, Košickom kraji, Prešovskom kraji, Trenčianskom kraji a Žilinskom kraji.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 441 675,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie Slovenskej republiky
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je komplexné organizačno-technické zabezpečenie a realizácia účasti verejného obstarávateľa na Roadshow so Žiť energiou, so zameraním na priblíženie problematiky obnoviteľných zdrojov energie, úspor energie a nízkoemisných, resp. bezemisných zdrojov energie, napr. vodíka a súvisiacich technológií širokej verejnosti atraktívnou, interaktívnou a zrozumiteľnou formou. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača organizačno-technicky zabezpečiť v období od nadobudnutia účinnosti zmluvy do 30.6.2023 predpokladaný počet trinásť samostatných podujatí podľa opisu predmetu zákazky a podľa Prílohy č. 2 Indikatívneho harmonogramu podujatí (ďalej len harmonogram), s prihliadnutím na aktuálnu pandemickú situáciu a s tým súvisiace obmedzenia v čase plánovaného konania podujatí (ďalej aj ako podujatie), rozdelených nasledovne: a) v období od nadobudnutia účinnosti zmluvy do 31.12.2022 celkovo osem podujatí; v každom kraji SR jedno podujatie; b) v období od 1.1.2023 do 30.6.2023 celkovo päť podujatí; po jednom podujatí v Banskobystrickom kraji, Košickom kraji, Prešovskom kraji, Trenčianskom kraji a Žilinskom kraji.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
441 675,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Národný projekt ,,Žiť energiou" Číslo projektu: 310041J746
Doplňujúce informácie:
Rámcová dohoda o poskytnutí služieb bude uzatvorená na obdobie odo dňa účinnosti zmluvy do 30.06.2023 alebo do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny v EUR s DPH, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Termín začatia plnenia v bode II.2.7) je uvedený ako predpokladaný termín

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom využiť zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ustanovení zákona o verejnom obstarávaní. UPOZORNENIE: S ohľadom na to, že z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov Generálnej prokuratúry, získa uchádzač alebo záujemca doklady podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní v listinnej podobe, a to v súlade s ustanovením § 1 ods. 6 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) a predkladá podľa bodu 15 súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Preukázanie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia sa nevyžadujú.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia poskytnutia služby nasledovnými dokladmi podľa § 34 ods. 1 písm. a) a v súlade s § 34 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Splnenie určenej podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) a v súlade s § 34 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením zoznamu (referencií), ktorými preukáže, že za obdobie predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky a zložitosti služieb ako je predmet zákazky, a to: -Zoznamom poskytnutých služieb za všetky zákazky uvedené uchádzačom a referenciami musí uchádzač preukázať minimálne jednu zrealizovanú službu rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov. Za službu rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky sa považuje zorganizovanie prezentačnej akcie v trvaní minimálne 4 hodiny vrátane zabezpečenia: a) prenájmu priestorov a technické zabezpečenie (minimálne zabezpečenie vyvýšeného pódia, ozvučenia, osvetlenia pódia a vytvorenie technického scenára) b) propagácie prezentačných podujatí PR plnenie a branding (minimálne zabezpečenie grafického návrhu, tlače a distribúcie informačných tlačovín; vypracovanie komunikačnej stratégie podujatia; on-line marketing na sociálnych sieťach, c) zabezpečenie sprievodného programu zameraného na aktívne zapojenie divákov / návštevníkov do aktivít podujatia, d) moderátora počas celého trvania podujatia. Verejný obstarávateľ zohľadní podľa § 40 ods. 5 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie existujú. -Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom uviesť aj odkaz na web-portál ÚVO, kde sa takéto referencie uchádzača nachádzajú. Doklad musí byť podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. -V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname poskytnutých služieb, ktorých poskytnutie presahuje stanovené obdobie rokov, uchádzač v zozname a v potvrdení vyčlení cenu iba za tú časť, ktorá bola uskutočnená v požadovanom období. Zoznamom poskytnutých služieb musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie, t. j. predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania poskytol služby rovnakého, resp. podobného charakteru a zložitosti ako je tento predmet zákazky. Na vyčíslenie uvedených cien poskytnutých služieb sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky (ECB), platný v deň odoslania Výzvy na predkladanie ponúk na zverejnenie vo Vestníku UVO. Uchádzač je povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal. -V prípade, ak poskytnuté služby realizoval uchádzač ako člen združenia skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba finančný objem, poskytovaný ním samotným. Za rozhodné obdobie, t. j. predchádzajúcich päť rokov sa považuje posledných päť priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-06-20T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Vzhľadom na podmienky plnenia zmluvy je predmetné verejné obstarávanie: a) zelené verejné obstarávanie. 1) Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom eZákazky na https://www.ezakazky.sk. 2) Dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu je uverejnená v príslušnej zákazke na profile verejného obstarávateľa umiestnenom na webovej stránke www.uvo.gov.sk, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 3) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému eZákazky. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4) Záujemca pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu (JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Uvedený doklad je možné predložiť ako podpísaný naskenovaný doklad v pdf. formáte. Záujemca môže využiť predloženie aj elektronickej verzie formulára JED. 5) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý podľa § 11 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 6) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena za dodanie predmetu zákazky prevyšuje finančný limit (predpokladanú hodnotu zákazky) vyčlenený verejným obstarávateľom pre požadovaný predmet zákazky.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-05-19T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 6.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25 CZK (-0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA