dnes je 7.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 02/WYP/UNM
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica Martin
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00365327
Kollárova 2, 03659 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzitná nemocnica Martin
Telefón: +421 434203346 / 434203597 Fax: +421 434131620
Email: javorova@unm.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mfn.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 02/WYP/UNM
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Stavebné úpravy spoločných operačných sál a JIS pavilónu 4/3 UNM s úhradou ceny za dielo splátky mesačne počas 24 mesiacov po odovzdaní predmetu zmluvy
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV
45215100-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Univerzitná nemocnica Martin, Kollárova 2, 036 59 Martin, Slovenská republika
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky je realizácia stavebných úprav spoločných operačných sál a JIS pavilónu 4/3 Univerzitnej nemocnice Martin, vrátane ZTI - zdravo technickej inštalácie, ústredného kúrenia, elektro - silnoprúdu, LAN - lokálnej počítačovej siete, EPS - elektrickej požiarnej signalizácie, rozvodov medicinálnych plynov a vzduchotechniky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch, najmä však v projektovej dokumentácii a položkovite vo výkaze výmer, ktoré tvoria súčasť súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: Zmluva o dielo č. 21S31001/2021
Časť č.:
Názov: Stavebné úpravy spoločných operačných sál a JIS pavilónu 4/3 UNM s úhradou ceny za dielo splátky mesačne počas 24 mesiacov po odovzdaní predmetu zmluvy
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-17T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 972 381,43
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je ani zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-24T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45215100-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Univerzitná nemocnica Martin, Kollárova 2, 036 59 Martin, Slovenská republika
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je realizácia stavebných úprav spoločných operačných sál a JIS pavilónu 4/3 Univerzitnej nemocnice Martin, vrátane ZTI - zdravo technickej inštalácie, ústredného kúrenia, elektro - silnoprúdu, LAN - lokálnej počítačovej siete, EPS - elektrickej požiarnej signalizácie, rozvodov medicinálnych plynov a vzduchotechniky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch, najmä však v projektovej dokumentácii a položkovite vo výkaze výmer, ktoré tvoria súčasť súťažných podkladov. Realizácia nepredvídateľných a vynútených stavebných prác oproti projektu, nezahrnutých do pôvodnej zmluvy, nevyhnutných k riadnemu zhotoveniu diela, v zmysle zmenových listov č. 1-18.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 2021-08-18T00:00:00Dátum ukončenia: 2022-10-15T00:00:00
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 1 002 100,00
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatkom bolo upravené znenie článku IV. Čas plnenia zmluvy o dielo, bodu 4.4 Termín dokončenia, odovzdania a prevzatia diela, ďalej znenie článku III. Predmet zmluvy, bodu 3.5, ktorý bol doplnený o rekapituláciu zmenových listov so špecifikáciou ceny, a znenie článku V. Cena, bodov 5.1 a 5.2, v ktorých bola upravená cena za dielo.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 972 381,43
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 1 002 100,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 6.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25 CZK (-0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA