dnes je 7.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 10420-2549/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00166197
Miletičova 3, 82467 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Štatistický úrad Slovenskej republiky
Telefón: +421 250236223 Fax: +421 250236715
Email: verejne.obstaravanie@statistics.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.statistics.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 10400-0233/2018
Hlavný kód CPV
72260000-5
Druh zákazky
OPIS
Názov
Časť č.: 0
Dodatočné kódy CPV
72261000-2

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Mesačná podpora diela na maximálne obdobie 48 mesiacov. Služby pre spracovanie volieb, v predpokladanom objeme 6 konaní počas platnosti zmluvy. Služby rozvoja diela, v predpokladanom objeme 5 940 človekodní
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2019/S 060-139961
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov:
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2019-02-22T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 9 671 550,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-05-19T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72260000-5
Dodatočné kódy CPV
72261000-2

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava
Opis obstarávania:
Mesačná podpora diela na maximálne obdobie 48 mesiacov. Služby pre spracovanie volieb, v predpokladanom objeme 6 konaní počas platnosti zmluvy. Služby rozvoja diela, v predpokladanom objeme 6 603 človekodní.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 10 021 550,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
1. zákonom č. 310/2021 Z. z. zo dňa 24.07.2021 (Čl. XXIV bod 2.), ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 581/2004 Z. z. o zdravotných poisťovniach, dohľade nad zdravotnou starostlivosťou a o zmene a doplnení niektorých zákonov, sa s účinnosťou od 01.12.2022 ustanovuje povinnosť prehliadajúceho lekára vyplniť elektronicky oznámenie o úmrtí namiesto doterajšej povinnosti vyplniť list o prehliadke mŕtveho tela a štatistické hlásenie o úmrtí, pričom ide o štátne štatistické zisťovanie podľa bodu 3. prílohy č. 1 vyhlášky ŠÚ SR č. 292/2020 Z. z., ktorou sa vydáva Program štátnych štatistických zisťovaní na roky 2021 až 2023, 2. zákonom č. 512/2021 Z. z. zo dňa 02.12.2021, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 180/2014 Z. z. o podmienkach výkonu volebného práva a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony, sa s účinnosťou od 01.01.2022 ustanovujú nové pravidlá pre vyhotovovanie zápisníc volebných komisií prostredníctvom informačného systému ŠÚ SR, 3. vláda SR uznesením č. 763 zo dňa 14.12.2021 schválila Národnú koncepciu informatizácie verejnej správy SR, obsahujúcu okrem iného základný popis Jednotného dizajn manuálu elektronických služieb (ID-SK) pri rozvoji a tvorbe webov ústredných orgánov verejnej správy, podľa ktorého musí byť zhotovený zberový portál na základe open source technológií, 4.na základe revízie Bezpečnostného projektu IS ŠÚ SR, časť Integrovaný štatistický informačný systém, sa vyžaduje realizácia zabezpečenia dát z demografických zisťovaní v IŠIS ZBER a ZBD, 5. v rámci zlepšovania služieb pre používateľov sa vyžadujú drobné úpravy webových služieb pre číselníky a klasifikácie a vyhľadávacieho nástroja pre pracoviská ŠÚ SR na podporu metodickej pomoci, a ďalšie služby rozvoja v hodnote 350.000 ? bez DPH, 420.000 ? s DPH. Podľa § 18 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) zmluvu možno zmeniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania, ak ide o doplňujúce služby, ktoré sú nevyhnutné, nie sú zahrnuté do pôvodnej zmluvy, poskytuje ich pôvodný dodávateľ a zmena dodávateľa 1. nie je možná z ekonomických dôvodov alebo technických dôvodov, pričom ide najmä o požiadavku vzájomnej zameniteľnosti alebo interoperability s existujúcim zariadením, službami alebo inštaláciami podľa pôvodnej zmluvy a 2. spôsobí verejnému obstarávateľovi významné ťažkosti alebo podstatnú duplicitu nákladov. Podľa § 18 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní zmluvu možno zmeniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania, ak potreba zmeny vyplynula z okolností, ktoré verejný obstarávateľ nemohol pri vynaložení náležitej starostlivosti predvídať a zmenou sa nemení charakter zmluvy. Podľa § 18 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní zmenou podľa odseku 1 písm. b) alebo písm. c) nemôže dôjsť k navýšeniu hodnoty plnenia o viac ako 50 % hodnoty pôvodnej zmluvy. Hodnotou pôvodnej zmluvy je suma 11.605.860,00 ? s DPH. Dodatkom č. 1 sa zvyšuje hodnota zmluvy o sumu 420.000 ? s DPH, čo predstavuje zvýšenie o cca 3,62 % hodnoty pôvodnej zmluvy. Uzavretie dodatku č. 1 je v súlade s § 18 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Ide o nevyhnutné doplňujúce služby. Zmena dodávateľa nie je možná vzhľadom na to, že dodávateľ až do februára 2023 zabezpečuje služby podpory IŠIS a IVIS, teda paralelné poskytovanie služieb podpory dodávateľom a služieb rozvoja iným dodávateľom by bolo kontraproduktívne. Uzavretie dodatku č. 1 je v súlade s § 18 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. ŠÚ SR pri realizácii verejného obstarávania na prelome rokov 2018 a 2019, ktorého výsledkom bola Zmluva o poskytovaní servisných služieb č. ZML-3-8/2019-500, nemohol predvídať vyššie uvedené legislatívne a technické dôvody, na základe ktorých by ešte v pôvodnom verejnom obstarávaní bol navýšený objem služieb rozvoja tak, aby realizácia týchto úloh bola pokrytá týmto pôvodným verejným obstarávaním.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 9 671 550,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 10 021 550,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 6.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25 CZK (-0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA