dnes je 7.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Dodatok č. 16
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
DataCentrum elektronizácie územnej samosprávy Slovenska
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45736359
Kýčerského 5 Array, 81105 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: DataCentrum elektronizácie územnej samosprávy Slovenska
Telefón: +421 903411790
Email: stefan.omasta@zdruzeniedeus.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zdruzeniedeus.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 1/2012-DEUS
Hlavný kód CPV
72222300-0
Druh zákazky
OPIS
Názov
1) Dodávka a implementácia softvérového riešenia pre národný projekt Datacentrum obcí a miest DCOM (ďalej ako IS
Časť č.: 0
Dodatočné kódy CPV
72300000-8

72510000-3

30210000-4

48600000-4

48800000-6

72267100-0

72267200-1

50312600-1

72250000-2

72251000-9

72252000-6

72253200-5

72265000-0

72320000-4

72511000-0

72514000-1

72514100-2

48000000-8

48620000-0

48710000-8

48820000-2

30200000-1

32422000-7

30234000-8

72000000-5

72246000-1

72310000-1

72212000-4

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská republika
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
a) riešenie elektronických služieb a spracovanie súvisiacich dát obcí a miest SR poskytované formou SaaS (front-end pre spracovanie elektronických aj manuálnych podaní v plnom rozsahu 138 služieb podľa originálnych kompetencií samosprávy, back-end pre elektronickú evidenciu a spracovanie všetkých relevantných údajov vrátane integrácie na potrebné registre verejnej správy) b) riešenie datacentra pre prevádzkovanie a správu aplikácií IS DCOM (vrátane aplikácií pre vnútorné agendy obcí) poskytovaných formou SaaS a riešenie pre podporné systémy IS DCOM (prístupové rozhranie, riadenie a správa prístupov a identít, Service Desk, manažment znalostí, riadenie vzťahov so zákazníkmi, automatizovanú správu platieb, eLearning, elektronická pošta, webstránka obce) c) riešenie pre konsolidáciu údajov samosprávy (umožní stanoviť pre každý údaj referenčné miesto výskytu, validovať jeho aktuálny stav a všetky ostatné miesta výskytu tohto údaja zosynchronizovať tak, aby nedochádzalo k nejednoznačným hodnotám na rôznych miestach výskytu) a riešenie pre riadenie a správu procesov v oblasti elektronických služieb samosprávy s cieľom zabezpečiť ich flexibilitu a efektivitu d) riešenie pre integráciu informačných systémov IS DCOM na SM ÚPVS vrátane dodávky rozhraní na strane DCOM. 2) Dodávka hardvéru, softvérových licencií a služieb infraštruktúry pre IS DCOM, ktorá je požadovaná v rozsahu: a) komplexné riešenie infraštruktúry datacentra a cloudovej platformy pre hlavnú aj záložnú lokalitu poskytujúce potrebný výkon a služby pre prevádzkovanie IS DCOM a aplikácií na spracovanie agend vnútornej správy vo všetkých pripojených obciach a mestách b) infraštruktúra pre pripojené obce a mestá v rozsahu desktop, multifunkčné zariadenie pre tlač, skenovanie a kopírovanie, balík kancelárskeho softvéru, antivírová ochrana koncovej stanice c) komplexné riešenie bezpečnosti a ochrany údajov spracovávaných v prostredí IS DCOM včítane ochrany komunikácie s pripojenými obcami d)všetky potrebné služby pre implementáciu a sprevádzkovanie infraštruktúry datacentra, vrátane služieb komplexného dohľadu a starostlivosti o dodávanú infraštruktúru pripojených obcí a miest (špecifikovanú v bode b). 3) Dodávka služieb pre plošné rozšírenie služieb IS DCOM, ktorá je časovo predpokladaná na 18 mesiacov, počas ktorých uchádzač (dodávateľ) musí zabezpečiť plnú prevádzku dodaného riešenia až do termínu jeho prevzatia verejným obstarávateľom (objednávateľom). Dodávka služieb je požadovaná v rozsahu: a) pripojenie cieľovej skupiny 1057 obcí na prostredie IS DCOM, včítane komplexných služieb zahŕňajúcich inštaláciu dodaného HW, oživenie a sprístupnenie služieb IS DCOM pre každú pripojenú obec b) migráciu údajov pripojených obcí potrebných pre elektronické služby samosprávy a pre agendy vnútornej správy obce, vrátane validácie údajov a podpory pri preklopení údajov z papierovej formy do elektronickej podoby. 4) Dodávka služieb správy, údržby, technickej podpory a prevádzky IS DCOM po prevzatí odberateľom po dobu 5 rokov, z toho v trvaní 2 rokov v záručnej dobe a 3 rokov v pozáručnej dobe. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 88
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Európsky fond regionálneho rozvoja, Operačný program Informatizácia spoločnosti, Prioritná os 1: Elektronizácia verejnej správy a rozvoj elektronických služieb, Opatrenie 1.2: Elektronizácia verejnej správy a rozvoj elektronických služieb na miestnej a regionálnej úrovni; Národný projekt: Dátové centrum obcí a miest; http://www.opis.gov.sk/. Číslo projektu (kód ITMS): 21110220013.
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 222-387099
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Zmluva o poskytovaní služieb správy, údržby, technickej podpory a prevádzky informačného systému DCOM
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2014-02-04T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 16 975 000,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Neboli uplatnené sociálne aspekty, zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-05-19T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72222300-0
Dodatočné kódy CPV
72300000-8

72510000-3

30210000-4

48600000-4

48800000-6

72267100-0

72267200-1

50312600-1

72250000-2

72251000-9

72252000-6

72253200-5

72265000-0

72320000-4

72511000-0

72514000-1

72514100-2

48000000-8

48620000-0

48710000-8

48820000-2

30200000-1

32422000-7

30234000-8

72000000-5

72246000-1

72310000-1

72212000-4

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská republika
Opis obstarávania:
1) Dodávka a implementácia softvérového riešenia pre národný projekt Datacentrum obcí a miest DCOM (ďalej ako IS DCOM), ktorá musí obsahovať: a) riešenie elektronických služieb a spracovanie súvisiacich dát obcí a miest SR poskytované formou SaaS (front-end pre spracovanie elektronických aj manuálnych podaní v plnom rozsahu 138 služieb podľa originálnych kompetencií samosprávy, back-end pre elektronickú evidenciu a spracovanie všetkých relevantných údajov vrátane integrácie na potrebné registre verejnej správy) b) riešenie datacentra pre prevádzkovanie a správu aplikácií IS DCOM (vrátane aplikácií pre vnútorné agendy obcí) poskytovaných formou SaaS a riešenie pre podporné systémy IS DCOM (prístupové rozhranie, riadenie a správa prístupov a identít, Service Desk, manažment znalostí, riadenie vzťahov so zákazníkmi, automatizovanú správu platieb, eLearning, elektronická pošta, webstránka obce) c) riešenie pre konsolidáciu údajov samosprávy (umožní stanoviť pre každý údaj referenčné miesto výskytu, validovať jeho aktuálny stav a všetky ostatné miesta výskytu tohto údaja zosynchronizovať tak, aby nedochádzalo k nejednoznačným hodnotám na rôznych miestach výskytu) a riešenie pre riadenie a správu procesov v oblasti elektronických služieb samosprávy s cieľom zabezpečiť ich flexibilitu a efektivitu d) riešenie pre integráciu informačných systémov IS DCOM na SM ÚPVS vrátane dodávky rozhraní na strane DCOM. 2) Dodávka hardvéru, softvérových licencií a služieb infraštruktúry pre IS DCOM, ktorá je požadovaná v rozsahu: a) komplexné riešenie infraštruktúry datacentra a cloudovej platformy pre hlavnú aj záložnú lokalitu poskytujúce potrebný výkon a služby pre prevádzkovanie IS DCOM a aplikácií na spracovanie agend vnútornej správy vo všetkých pripojených obciach a mestách b) infraštruktúra pre pripojené obce a mestá v rozsahu desktop, multifunkčné zariadenie pre tlač, skenovanie a kopírovanie, balík kancelárskeho softvéru, antivírová ochrana koncovej stanice c) komplexné riešenie bezpečnosti a ochrany údajov spracovávaných v prostredí IS DCOM včítane ochrany komunikácie s pripojenými obcami d)všetky potrebné služby pre implementáciu a sprevádzkovanie infraštruktúry datacentra, vrátane služieb komplexného dohľadu a starostlivosti o dodávanú infraštruktúru pripojených obcí a miest (špecifikovanú v bode b). 3) Dodávka služieb pre plošné rozšírenie služieb IS DCOM, ktorá je časovo predpokladaná na 18 mesiacov, počas ktorých uchádzač (dodávateľ) musí zabezpečiť plnú prevádzku dodaného riešenia až do termínu jeho prevzatia verejným obstarávateľom (objednávateľom). Dodávka služieb je požadovaná v rozsahu: a) pripojenie cieľovej skupiny 1057 obcí na prostredie IS DCOM, včítane komplexných služieb zahŕňajúcich inštaláciu dodaného HW, oživenie a sprístupnenie služieb IS DCOM pre každú pripojenú obec b) migráciu údajov pripojených obcí potrebných pre elektronické služby samosprávy a pre agendy vnútornej správy obce, vrátane validácie údajov a podpory pri preklopení údajov z papierovej formy do elektronickej podoby. 4) Dodávka služieb správy, údržby, technickej podpory a prevádzky IS DCOM po prevzatí odberateľom po dobu 5 rokov, z toho v trvaní 2 rokov v záručnej dobe a 3 rokov v pozáručnej dobe. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 115
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 31 219 301,77
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Účelom Dodatku č. 16 je úprava Informačného systému DCOM reflektujúca na novú právnu úpravu zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). ktorá nadobudla platnosť 24. júla 2021. V poradí tretia vlna znižovania administratívnej záťaže vypúšťa v jednotlivých novelizačných článkoch povinnosť predkladať orgánom verejnej moci viaceré výpisy a potvrdenia. Táto legislatívna zmena nevyhnutne vyžaduje aj zodpovedajúce zmeny Informačného systému DCOM.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 30 809 829,77
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 31 219 301,77
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 6.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25 CZK (-0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA