dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 16691/2022/OVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trnavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37836901
Starohájska 10, 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Trnavský samosprávny kraj
Telefón: +421 335559521
Email: vo@trnava-vuc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trnava-vuc.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/449912
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
predmetom zákazky je rekonštrukcia bývalého areálu v Školy v prírode v Moravskom Svätom Jáne podľa projektovej dokumentácie, z dôvodu zmeny využitia areálu ako Zariadenie sociálnych služieb.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 5 178 402,52
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
45215200-9

45443000-4

45432110-8

45315000-8

45112700-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je rekonštrukcia bývalého areálu Školy v prírode v Moravskom Svätom Jáne podľa priloženej projektovej dokumentácie z dôvodu zmeny využitia areálu ako Zariadenie sociálnych služieb. V areáli sa nachádzajú nasledovné objekty: Technicko hospodársky blok, ubytovací blok, viacúčelová športová hala, úpravňa vody, garáž, prístrešok pre kontajnery Objekty budov v areáli boli postavené v šesťdesiatich až deväťdesiatich rokoch 20. storočia. V priebehu prevádzky areálu Školou v prírode došlo k viacerým drobným rekonštrukciám jednotlivých objektov. Popis základných rekonštrukčných a stavebných prác V budovách sa vykonajú stavebné práce, v zmysle projektovej dokumentácie: Kompletná výmena tepelných izolačných vrstiev strešných plášťov, výmena klampiarskych konštrukcií, opravy prestupov a dilatačných škár, zateplenie fasád, výmena okenných a dverných otvorov, kompletná rekonštrukcia povrchov podláh, stien a stropov, rekonštrukcia schodiska, komplexná rekonštrukcia vnútorných rozvodov vody a kanalizácie, inštalácia vzduchotechniky s rekuperáciou, komplexná rekonštrukcia rozvodov elektrickej energie a nových silových rozvodov vrátane výmeny osvetľovacích telies, sanácia suterénnych priestorov, vybudovanie sociálnych zariadení, vybudovanie zázemia pre zamestnancov, komplexná rekonštrukcia vykurovacej sústavy a vybudovanie novej technológie kotolne s prípravou TÚV, vybudovanie výťahovej šachty pre lôžkový výťah, rekonštrukcia technológie kuchyne a výdajne stravy. Ďalej projekt zahŕňa vonkajšie terénne úpravy, nutné vykonať výmenu areálových inžinierskych sietí, rekonštrukciu OEZ, NN, VO, spevnených plôch, odstavných plôch a chodníkov, vykonať sadové úpravy, vybudovať kyslíkovú dráhu, ihriská, parkové lavičky, fitnes prvky a iné, podľa projektovej dokumentácie. Základné členenie objektov stavby počas realizácie: SO 01 Technicko hospodársky blok SO 02 Ubytovací blok SO 03 Viacúčelová športová hala SO 04 Úpravňa vody SO 05 Záhradný sklad s letnou kuchynkou SO 06 Garáže, prístrešok pre kontajnery SO 07 Areálové spevnené, odstavné plochy a chodníky SO 08 Multifunkčné, petangové a šachové ihrisko SO 09 Drobná architektúra, sadové úpravy SO 10 Rekonštrukcia OEZ, NN rozvody, VO verejné osvetlenie SO 11 Areálové inžinierske siete
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
5 178 402,52:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
18:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač/záujemca môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-11-23T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-03-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Zákazka bude zadaná postupom nadlimitnej zákazky - verejná súťaž podľa § 66 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom elektronického verejného obstarávania systém EVO, pričom verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. V prípade ak sa v opise predmetu zákazky, týkajúcej sa projektovej dokumentácie alebo inej sprievodnej dokumentácie súťažných podkladov nachádzajú konkrétne názvy výrobkov, výrobných postupov, obchodných označení, patentov, typov, oblasti alebo miesta pôvodu alebo výroby, uchádzač/záujemca je oprávnený v súlade s § 42 ods. 3 zákona, oceniť a dodať aj ekvivalent požadovaného výrobku, ktorý však musí spĺňať minimálne požadované technické parametre, funkciu a účel. Uchádzač je povinný vo výkaze výmer jasne vyznačiť použitie ekvivalentných materiálov či tovarov v ponuke s uvedením názvu ekvivalentného výrobku za názvom pôvodne požadovaného výrobku materiálu alebo tovaru v predloženom výkaze výmer. Zároveň uchádzač uvedie opis použitých ekvivalentov predložením dokladov potvrdzujúcich porovnateľné parametre výrobkov. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, alebo poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Uchádzač si môže zvoliť ktorýkoľvek z uvedených spôsobov. Zábezpeka je stanovená vo výške: 75 000,00 EUR .
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-10-17T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA