dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO/12/2022/SP
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Martin
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00316792
Nám. S. H. Vajanského 1, 03601 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Martin
Telefón: +421 434204157 / 434204181 Fax: +421 434204230
Email: marta.kohutova@martin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.martin.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: samospráva
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VO/12/2022/SP
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia stavebných úprav a prístavby existujúcej budovy bývalej advokátskej komory v rozsahu podľa projektovej dokumentácia a podľa výkazu výmer prác a dodávok. Predmetom plnenia zmluvy je realizácia stavebných, montážnych a ďalších súvisiacich prác spojených so stavebnými úpravami existujúceho objektu uvedenej stavby: Práce a dodávky HSV Práce a dodávky PSV Práce a dodávky M Objekt z hľadiska stavebno-technického doposiaľ prešiel niekoľkými stavebnými úpravami. Po stránke dispozično - prevádzkovej bolo najväčším zásahom čiastočná redukcia obchodného parteru, zmena prepojenia horizontálnych a vertikálnych komunikácií, zmena účelu spoločenskej sály a zrušenie obytnej funkcie časti objektu. Po stránke technickej boli na objekte vykonané zmeny v riešení výmeny časti podláh, zdravotechnických zariadení a inštalácií, elektrických inštalácií vrátane osvetlenia a výmeny resp. doplnením niektorých stavebných prvkov.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Administratívna budova bývalej advokátskej komory stavebné úpravy a prístavby 2. etapa
Dodatočné kódy CPV
45111300-1

45223000-6

45300000-0

45310000-3

45311000-0

45454100-5

45262520-2

Miesto vykonania
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Nehnuteľnosť zapísaná v liste vlastníctva č. 2557 so súpisným číslom 577 (Dom detí a mládeže) postavená na pozemku parc. č. KN-C 966 katastrálne územie Martin
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je realizácia stavebných úprav a prístavby existujúcej budovy bývalej advokátskej komory v rozsahu podľa projektovej dokumentácia a podľa výkazu výmer prác a dodávok. Predmetom plnenia zmluvy je realizácia stavebných, montážnych a ďalších súvisiacich prác spojených so stavebnými úpravami existujúceho objektu uvedenej stavby: Práce a dodávky HSV Práce a dodávky PSV Práce a dodávky M Objekt z hľadiska stavebno-technického doposiaľ prešiel niekoľkými stavebnými úpravami. Po stránke dispozično - prevádzkovej bolo najväčším zásahom čiastočná redukcia obchodného parteru, zmena prepojenia horizontálnych a vertikálnych komunikácií, zmena účelu spoločenskej sály a zrušenie obytnej funkcie časti objektu. Po stránke technickej boli na objekte vykonané zmeny v riešení výmeny časti podláh, zdravotechnických zariadení a inštalácií, elektrických inštalácií vrátane osvetlenia a výmeny resp. doplnením niektorých stavebných prvkov. Po technickej stránke bolo najzávažnejším zásahom do interiéru budovy zriadenie ústredného vykurovania s inštaláciami necitlivo vedenými priestormi objektu. Všetky tieto zmeny boli realizované ako čiastkové bez celkovej koncepcie a bez ohľadu na charakter budovy. Súčasťou realizácie diela a cenovej ponuky zhotoviteľa sú tieto činnosti: vytýčenie inžinierskych sietí pred začatím stavebných prác; porealizačné vyjadrenia správcov inžinierskych sietí, ktoré boli výstavbou dotknuté; úprava okolia, ktorá bola dotknutá výstavbou; dočasné dopravné značenie; náklady na likvidáciu odpadu vzniknutého pri realizácii diela v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v platnom znení, ako aj ostatnými príslušnými právnymi predpismi. Verejný obstarávateľ nevylučuje, že pri rekonštrukčných prácach objektu sa môžu vyskytnúť práce súvisiace s umelecko-remeselnou obnovou. Z uvedeného dôvodu je potrebné vzniknutú situáciu riešiť a konzultovať s Krajským pamiatkovým úradom Žilina a prípadné reštaurátorské práce zrealizovať na základe požiadaviek a podmienok Krajského pamiatkového úradu Žilina. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač/i alebo záujemca/i vypracoval/i časový harmonogram diela, ktorý bude súčasťou Zmluvy o dielo č. 02/UHI/2022 (Príloha č. 2 k Zmluve o dielo). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky v nadväznosti na obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky", projektovú dokumentáciu stavby vypracovanej autorizovaným architektom Ing. arch, Ottom Gaťom, s. r. o., A. Kmeťa 22, 036 01 Martin, v zmysle všeobecno-technických požiadaviek, technologických postupov a všeobecne záväzných technických požiadaviek, pri dodržaní platných STN, podľa platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov a vypracovaný výkaz výmer týchto Súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Administratívna budova bývalej advokátskej komory stavebné úpravy a prístavby 2. etapa
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-10-11T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 4
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 906 539,69
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 192 500,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie z uvedených možností je považované za zelené verejné obstarávanie. Zoznam členov komisie, ktorí vyhodnocovali ponuky: Predseda komisie: Ing. Tibor Maňka Členovia komisie: Ing. Marek Kytka Ing. Ivana Bobrovská Predložená ponuka uchádzača, ako aj predložené ponuky ostatných uchádzačov sú vyššie, ako bola stanovená predpokladaná hodnota zákazky do verejného obstarávania.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-17T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA