dnes je 7.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 160/2022/RDFN/1
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Detská fakultná nemocnica Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00606715
Trieda SNP 1, 04188 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktná osoba: Detská fakultná nemocnica Košice
Telefón: +421 552352909 Fax: +421 552352883
Email: adrian.grejtak@dfnkosice.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ID-0122
Hlavný kód CPV
72260000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je: - Upgrade informačného systému Microsoft Business Solution - Navision Verzia CZ 4.00 SP2 (4.0 SP3) na verziu Microsoft Dynamics 365 Business Central vo verzii On-premise (20 plných prístupov a 15 limitovaných prístupov schvaľovanie dokumentov); - Detailná Rozdielová Analýza medzi existujúcou verziou a funkčnosťou v Microsoft Dynamics NAV 4.0 a novou verziou (Dynamics 365 Business Central); - Prenos (tzv. merge) zákazníckych úprav oproti štandardu Dynamics 365 Business Central; - Prenos údajov (migrácia) z existujúceho systému do novej verzie - najprv testovacia migrácia; - Naprogramovanie zostáv do novej verzie; - Testovanie správnosti fungovania novej verzie; - Školenie užívateľov na novú verziu Dynamics 365 Business Central; - Ostrá migrácia; - Servisná podpora informačného systému.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
72263000-6

72268000-1

80511000-9

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Detská fakultná nemocnica Košice, Trieda SNP 1, 040 11 Košice.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je: - Upgrade informačného systému Microsoft Business Solution - Navision Verzia CZ 4.00 SP2 (4.0 SP3) na verziu Microsoft Dynamics 365 Business Central vo verzii On-premise (20 plných prístupov a 15 limitovaných prístupov schvaľovanie dokumentov); - Detailná Rozdielová Analýza medzi existujúcou verziou a funkčnosťou v Microsoft Dynamics NAV 4.0 a novou verziou (Dynamics 365 Business Central); - Prenos (tzv. merge) zákazníckych úprav oproti štandardu Dynamics 365 Business Central; - Prenos údajov (migrácia) z existujúceho systému do novej verzie - najprv testovacia migrácia; - Naprogramovanie zostáv do novej verzie; - Testovanie správnosti fungovania novej verzie; - Školenie užívateľov na novú verziu Dynamics 365 Business Central; - Ostrá migrácia; - Servisná podpora informačného systému, ktorej obsahom je najmä: a) riešenie a odstránenie chýb, porúch a havarijných stavov, incidentov; b) udržiavanie diela v súlade s požiadavkami platnej právnej legislatívy; c) služby technickej a systémovej integrácie; d) konzultácie a poskytovanie podpory k informačnému systému; e) Upgrade a Update programového vybavenia Microsoft Business Central 365; f) inštalácia aktualizácií a opravných balíkov programového vybavenia Microsoft Business Central 365 g) poskytovanie ďalších služieb, ktoré súvisia s údržbou a prevádzkou informačného systému, resp. podľa samostatnej objednávky. Záväzné lehoty pre odstránenie a riešenie nahlásených porúch, havárií, chýb a incidentov v lehotách, ktoré začnú plynúť od momentu ich nahlásenia: a) Havarijná - doba odozvy - 4 hod., doba opravy alebo nasadenia náhradného riešenia - 24 hod. b) Urgentná - doba odozvy - 24 hod., doba opravy alebo nasadenia náhradného riešenia 48 hod. c) Štandardná - doba odozvy - 5 dní, doba opravy alebo nasadenia náhradného riešenia - 15 dní d) Počet predplatených servisných hodín mesačne - 5 hod. Z pohľadu integrácií bude nová verzia Microsoft Dynamics 365 Business Central integrovaná v nasledovných oblastiach: - Import miezd z mzdového softvéru VEMA - Nemocničný informačný systém KNIS Komplexný nemocničný informačný systém od spoločnosti LCS ELECTRONICS, spol. s r.o. (lieky, ŠZM, údaje do výkazov MZ SR, NCZI) - DRG asistent - Export údajov z účtovníctva do štvrťročnej a ročnej dávky DRG (náklady a výnosy) Rozsah požadovaných licencií Dynamics 365 Business Central: - plný prístup 20 užívateľov - limitovaný prístup 15 užívateľov (iba z dôvodov elektronického odsúhlasovania dokumentov) Požadovaná forma prechodu na novú verziu: Upgrade systému MS Dynamics 365 Business Central vo forme počiatočných stavov s prenosom údajov od 1.1.2022 (migráciu predpokladáme v období 09/2022). Ponuka ceny bude zahŕňať tiež obstarávacie náklady podľa § 25 ods. (6) písm. a) zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, kde sa obstarávacou cenou rozumie cena, za ktorú sa majetok obstaral a náklady súvisiace s jeho obstaraním, vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti, návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, zaškolenia zamestnancov kupujúceho.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Elektronická ponuka sa predkladá prostredníctvom systému ERANET, bezodplatne dostupnom na https://dfnkosice.eranet.sk. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 3 000,00 eur. Podrobnejšie informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch (SP).

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-05-18T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 112 702,75
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 104 328,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávaním zeleným, ani inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-20T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 6.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25 CZK (-0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA