dnes je 7.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 302021AVZ7_CIZS_02
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Sládkovičovo
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00306177
Fučíkova 329, 92521 Sládkovičovo

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Sládkovičovo
Telefón: +421 317840961
Email: primator@sladkovicovo.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Iné (uveďte)
Iný druh: § 7 ods. 1 písm. b)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 302021AVZ7_CIZS_02
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác v rozsahu prístavby a rekonštrukcie existujúceho objektu zdravotného strediska v meste Sládkovičovo a tým modernizovať zdravotnícku infraštruktúru za účelom integrácie primárnej zdravotnej starostlivosti podporou budovania centier integrovanej zdravotnej starostlivosti pre spádové oblasti s lokálnym vplyvom a vplyvom na štátnu pomoc.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Sládkovičovo
Dodatočné kódy CPV
45215100-8
EA26-0 - Pre pacientov:

EA12-8 - Pre/upravený pre zdravotne postihnuté osoby:

Miesto vykonania
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Sládkovičovo, J. Dalloša 1354/30, kat. územie.: Sládkovičovo, parc. č. 988, 987/1, ktoré sú vo vlastníctve mesta. Parcely sú dopravne dostupné z jestvujúcich miestnych komunikácií.
Opis obstarávania
Stavebné práce sú zamerané na prístavbu a rekonštrukciu existujúceho objektu zdravotného strediska v meste Sládkovičovo v zmysle výzvy IROP-PO2-SC212-2020-58 v rámci projektu s názvom: Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Sládkovičovo, ďalej len "CIZS" Realizácia stavebných prác sa vyžaduje vykonať v zmysle platných predpisov Slovenskej republiky v rozsahu výkazu výmer a projektovej dokumentácie. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane nenaceneného výkazu výmer sa nachádzalo v projektovej dokumentácii, ktorá tvorila: prílohu č.1 súťažných podkladov, výkaz výmer vo formáte xls., bol prílohou č.2B súťažných podkladov. Predmet zákazky nebol rozdelený na časti, nakoľko stavebné práce v zmysle projektovej dokumentácie tvoria funkčný a logický celok. Rozdelenie predmetu zákazky na viaceré samostatné časti by znamenalo zásadné ohrozenie funkčnosti diela a rozdielne lehoty uskutočnenia, ktoré by mohli predlžovať celkovú lehotu stavby. Vzhľadom na zabezpečenie nadväznosti technologických postupov stavebných prác a jednoznačne definovateľnej zodpovednosti a záruky za dielo bolo nevyhnutné, aby bol predmet zákazky obstaraný a realizovaný ako jeden celok. Záujemca bol povinný predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
302021AVZ7:
Doplňujúce informácie
Názov projektu: Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Sládkovičovo. Na zabezpečenie viazanosti ponúk sa vyžadovala zábezpeka v zmysle § 46 zákona. Zábezpeka bola stanovená: vo výške 15 000,00 EUR, slovom: ( pätnásťtisíc eur).

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Sládkovičovo
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 2 - zmenili sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) a v súlade so súťažnými podkladmi verejný obstarávateľ vykonal podľa § 52 zákona dňa 21.12.2021 otváranie ponúk sprístupnením online predložených v rámci zadávania podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska k predmetu zákazky Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Sládkovičovo, pričom do verejného obstarávania boli predložené dve ponuky. Verejný obstarávateľ v súlade s bodom 6.4 súťažných podkladov oznámil uchádzačom dňa 20.05.2022 prostredníctvom IS EVO zrušenie postupu zadávania podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska podľa § 57 ods. 2 zákona vyhláseného dňa 09.11.2021 vo Vestníku verejného obstarávania č. 261/2021 pod označením 55568 - WYP, nakoľko sa zmenili okolnosti za ktorých bola zákazka vyhlásená. Verejný obstarávateľ za zmenu okolností označil nastavenie súťažných podkladov: Určenie výšky predpokladanej hodnoty zákazky PHZ a nedostatočne spracovaný opis predmetu zákazky nesprávne určenie MJ a množstiev vo výkaze výmer ako i rozpočtu oproti projektovej dokumentácie, pričom skonštatoval, že určenie výšky PHZ ako aj nastavenie súťažných podmienok a požiadaviek, mohlo mať vplyv na nízky počet predložených ponúk. Predpokladaná hodnota zákazky bola stanovená v čase vyhlásenia verejného obstarávania v súlade s metodikou oceňovania stavebných prác objektívne, avšak nasledujúce okolnosti súvisiace so zvýšením cien stavebných materiálov a výrobkov na trhu v rámci SR, EÚ a v celosvetovom merítku vo veľmi krátkom čase po vyhlásení verejného obstarávania až do lehoty na predkladanie ponúk, už neodzrkadľujú aktuálny stav a situáciu v stavebníctve. Verejný obstarávateľ ma zato, že je povinný reagovať na vzniknutú situáciu objektívne a opätovne určiť výšku predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle metodiky oceňovania stavebných prác na základe aktuálneho stavu cien v stavebníctve, pričom do predpokladanej hodnoty zákazky premietne aktuálne ceny vstupov stavebných materiálov a prác. Verejný obstarávateľ mieni vytvoriť čo najobjektívnejšie podmienky čestnej hospodárskej súťaže, transparentné a nediskriminačné prostredie, rovnaký princíp zaobchádzania s potenciálnymi záujemcami a zabezpečiť čo najlepší a najefektívnejší výsledok v procese verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ Vám oznamuje podľa § 57 ods. 4 zákona, že zadávanie zákazky bude predmetom opätovného uverejnenia a zároveň oznámil uchádzačom, že sú oprávnení uplatniť námietky proti úkonu kontrolovaného inému ako uvedenému v písmenách § 170 ods. 3 písm. a) až f) a to v lehote 10 dní podľa § 170 ods. 4 písm. g) zákona, odo dňa prevzatia oznámenia o zrušení postupu verejného obstarávania, ak námietky smerujú proti zrušeniu postupu.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-23T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 6.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25 CZK (-0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA