dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2023-DnV-CHM
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Dubnica nad Váhom
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00317209
Bratislavská 434/9, 01841 Dubnica nad Váhom

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Dubnica nad Váhom
Telefón: +421 917381833
Email: obstaravanie@cepartners.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dubnica.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/462639
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2023-DnV-CHM
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác objektu podľa projektovej dokumentácie stavby. Projekt rieši budovu kaštieľa lokálne známu ako Chateau Mignon, ktorá sa nachádza v Dubnici nad Váhom na severozápadnom okraji parku Jána Baltazára Magina. Budova je cez spevnenú príjazdovú cestu napojená na ulicu Jána Kalinčiaka. Kaštieľ nie je podpivničený, má dve nadzemné podlažia a podkrovie. Objekt sa nachádza v svahovitom teréne, zo severnej, východnej aj južnej strany sú v okolí objektu existujúce stromy nadväzujúce na priľahlý park. Z juhozápadnej strany je vybudovaný oporný múr, pomocou ktorého sa v minulosti mohla vytvoriť rovinatá plocha pred hlavným vstupom do budovy, ktorá slúži ako parkovacia a rozptylová plocha pre využívateľov daného objektu. Pôdorysne je hlavný objekt v tvare písmena U, ktorý je doplnený dvomi prestrešenými presklenými terasami. Hlavný objekt je tvarovo jednoduchý, na fasáde vytvorené prvky sa snažia dosiahnuť súmernosť typickú pre obdobie Klasicizmu. Sokel je na prvý pohľad kontrastne tmavý oproti ostatnej časti fasády, ktorá je svetlej žltej farby. Tmavšou žltou farbou sú zvýraznené ozdobné prvky na fasáde ako šambrány okolo okien a dverí, dekoračná rímsa a bosáž imitujúca pravidelný kamenný obklad. Bosáž sa prevažne nachádza na rohoch budovy a v úrovni prvého nadzemného podlažia. Strecha je stanová zo skladanej bridlicovej krytiny. V streche sú umiestnené strešné okná, výlezy na strechu a strešné odvetrávacie tvarovky. Presklené terasy boli pristavené v neskoršom období a na prvý pohľad nekopírujú Klasicistický štýl pôvodného objektu. Tieto terasy pôsobia vďaka preskleniu moderne a vytvárajú kontrast medzi pôvodnou érou, kedy bol objekt postavený a súčasnými modernými trendami. Budova je v aktuálnom stave nevyužívaná, je na nej vykonávaná len minimálna údržba. V interiéri aj v exteriéri sú viditeľné viaceré poruchy, ktoré boli spôsobené náhodnými vandalmi, na prvom a druhom poschodí je nefunkčná elektroinštalácia, rozvody vody sa v dôsledku premrznutia roztrhali na viacerých miestach a spôsobujú úniky pitnej vody. Kúrenie je v objekte energeticky nehospodárne a zastaralé a nefunkčné. Vo viacerých miestnostiach sa nachádzajú technologicky zastaralé, energeticky náročné klimatizačné jednotky. Účelom projektu je vrátiť budove reprezentatívny charakter a zároveň znížiť objektu energetickú náročnosť na prevádzku a vykurovanie. Budova bude slúžiť mestu Dubnica nad Váhom ako kultúrno komunitné centrum, obsahujúc reprezentatívne priestory pre rôzne výstavy, stretnutia s poskytnutím priestorov pre umelcov. Budova sa stane kultúrnym strediskom s historickým charakterom. V budove sa bude vykonávať preventívna aktivita a zabezpečovať záujmová činnosť v súvislosti so základným sociálnym poradenstvom. Zodpovedný projektant: Ing. Marcel Zsóka, PhD. Generálny projektant: ArchArt, s.r.o., Obrancov mieru 344/2, 018 41 Dubnica nad Váhom. Bližšia charakteristika predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii a v časti B.1 Opis predmetu zákazky SP.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 332 887,77
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len zákon alebo ZVO) sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia zadefinované v § 32 ods. 1 ZVO. 2.Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1 dokladmi a potvrdeniami v zmysle § 32, ods. 2 ZVO. 3.Verejný obstarávateľ je orgánom verejnej moci. Z tohto dôvodu mu funkcionalita portálového riešenia oversi.gov.sk umožňuje prístup k nasledovným informačným systémom, týkajúcim sa povinnosti podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní ako aj zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. Podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní Uchádzač alebo záujemca so sídlom na území SR nie je povinný predkladať doklady podľa odseku 1 písm. a) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/) písm. b) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/) písm. c) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/) písm. d) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/) písm. e) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/), nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. V takomto prípade ( v súlade so Všeobecným metodickým usmernením Úradu pre verejné obstarávanie č. 11/2019 zo dňa 22.11.2019) čo sa týka výpisu z registra trestov / § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: 1)výpis z registra trestov fyzickej osoby - ak uchádzač nepredloží výpis z registra trestov fyzickej osoby, je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov fyzickej osoby - viď prílohu - vzor súhlasu, ktorý je súčasťou týchto súťažných podkladov. 4. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 5.Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 6. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO je možné nahradiť podľa § 152 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne v zmysle § 37 ZVO. 7.Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať Čestným vyhlásením v zmysle § 114 ZVO alebo vyplneným Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods.1 ZVO. 8. Uchádzač alebo záujemca sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 odseku 1 písm. b) a c), ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. Kompletné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sú zadefinované v časti A.2 Súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia podľa § 33, ods. 1, písm. c) v spojení s § 38, ods.9 zákona č. 343/2015 Z.z.: zadefinované ukazovatele Likvidity 3. stupňa. Preukázanie splnenia podmienok účasti: a)v prípade uchádzačov právnických osôb so sídlom na území SR, ktorí majú účtovné závierky zverejnené vo verejnej časti Registra účtovných závierok splnenie podmienok účasti si verejný obstarávateľ overí sám, z verejne dostupných zdrojov. b)v prípade uchádzačov právnických osôb so sídlom mimo územia SR, fyzických osôb alebo právnických osôb so sídlom na území SR, ktorí nemajú účtovné závierky zverejnené v Registri účtovných závierok, verejný obstarávateľ požaduje predloženie účtovných závierok. Ich rozsah a forma je zadefinovaná v časti A.2 Súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Odôvodnenie primeranosti a minimálna požadovaná úroveň štandardov sú rovnako uvedené v časti A2. Súťažné podklady. Minimálna požadovaná úroveň finančného ukazovateľa Likvidity 3. stupňa: rovná alebo vyššia ako 1,5. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným prehlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO alebo vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 ZVO, pričom s uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Uchádzač môže využiť globálny údaj v oddiely časť IV. Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 37 ods. 3 ZVO. Kompletné podmienky účasti vrátane minimálne požadovanej úrovne štandardov, odôvodnenia primeranosti požiadavky verejného obstarávateľa a spôsobu preukázania ekonomického a finančného postavenia sú zadefinované v časti A.2 Súťažných podkladov.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: (1) Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona: zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie. 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod (1) [podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona]: Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky ( výstavba alebo rekonštrukcia pozemných stavieb) v minimálnom objeme v kumulatívnej hodnote 1.300.000,00 EUR bez DPH za obdobie predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom: a)Minimálne 1 referencia sa bude týkať rekonštrukcie národnej kultúrnej pamiatky zapísanej v registri nehnuteľných kultúrnych pamiatok vedenom Pamiatkovým úradom SR zriadeným podľa zákona č. 29/2002 Z.z. o ochrane pamiatkového fondu alebo v inom rovnocennom zozname nehnuteľných kultúrnych pamiatok v inej členskej krajine EÚ, resp. iným ekvivalentným dokladom preukazujúcim, že ide o národnú kultúrnu pamiatku, ktorej pamiatková ochrana a zápis do príslušného národného zoznamu musí vyplývať zo zákona, v minimálnej hodnote 300.000,00 EUR bez DPH za obdobie predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. (2)Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácií osôb určených naplnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. (3)Podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod (2) [podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona]: Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledovných riadiacich zamestnancov: Minimálne požadovaný počet riadiacich zamestnancov a požadovaná pozícia: Stavbyvedúci minimálne 1 osoba Riadiaci zamestnanec stavbyvedúci (min. 1 osoba) musí spĺňať nasledovné podmienky: preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť v oblasti riadenia stavieb ( výstavba alebo rekonštrukcia pozemnej stavby) na pozícii stavbyvedúci a to účasťou na riadení stavieb v požadovanej minimálnej kumulatívnej hodnote stavebných prác vo výške 1.300.000,00 EUR bez DPH, pričom musí preukázať minimálne jednu profesionálnu praktickú skúsenosť v oblasti riadenia rekonštrukcie pozemných stavieb zapísaných v Registri nehnuteľných kultúrnych pamiatok vedenom Pamiatkovým úradom SR zriadeným podľa zákona č. 29/2002 Z.z. o ochrane pamiatkového fondu alebo v inom rovnocennom zozname nehnuteľných kultúrnych pamiatok v inej členskej krajine EÚ, resp. iným ekvivalentným dokladom preukazujúcim, že ide o národnú kultúrnu pamiatku, ktorej pamiatková ochrana a zápis do príslušného národného zoznamu musí vyplývať zo zákona s uvedením čísla zápisu v príslušnom registri a link na tento register. (uvedené v životopise); doklad o odbornej spôsobilosti Osvedčenie SKSI v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby; Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod (3) [podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona]: Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto Obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným Obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným Obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Kompletné podmienky účasti vrátane minimálne požadovanej úrovne štandardov a spôsobu preukázania technickej alebo odbornej spôsobilosti sú zadefinované v časti A.2 Súťažných podkladov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-04-24T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v časti B1 Súťažných podkladov. 2.Komunikácia medzi Verejným obstarávateľom a uchádzačmi a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku a to prostredníctvom IS EVO 3.SP sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného ÚVO. 4.Podmienky zádržného viď ZoD. 5.Vysporiadanie finančných vzťahov za osobitných podmienok - viď ZoD. 6.Požaduje sa zábezpeka: výška 30.000,00 EUR a podmienka zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch 7.Úspešný uchádzač je povinný v lehote na poskytnutie súčinnosti predložiť dokumenty špecifikované v časti B.1 SP 8. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania aj uchádzača alebo záujemcu v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-22T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA