dnes je 27.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 10/ME/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská inšpekcia životného prostredia
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156906
Grösslingová 5, 81000 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská inšpekcia životného prostredia
Telefón: +421 903520052
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437813
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 10/ME/2022
Hlavný kód CPV
34100000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Nákup motorových vozidiel Logický celok č. 1 Osobný terénny automobil triedy SUV Logický celok č. 2 Osobný terénny automobil úžitkový PICK UP
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 315 643,61
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Logický celok č. 1 Osobný terénny automobil triedy SUV
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
34100000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská inšpekcia životného prostredia, Grösslingová 5; 811 09 Bratislava
Opis obstarávania:
Nákup motorových vozidiel Logický celok č. 1 Osobný terénny automobil triedy SUV Terénny automobil SUV pre SIŽP p.č.požiadavka na predmet zákazky/parameterpožadovaná hodnota parametra 1.1Obstarávaný počet automobilov 2 1.2všeobecné požiadavkyvšetky automobily musia byť rovnaký model 1.3všetky automobily musia byť nové, nepoužívané s údajom na počítadle km nie vyšším ako 40 km. 1.4Automobily musia byť z aktuálneho modelového portfólia výrobcu a nesmú byť vyrobené viac ako 8 mesiacov pred momentom dodania 1.5Záruka na vozidlo min. 3 roky / min. 100 000 km od výrobcu (uplatniteľná v ktoromkoľvek autorizovanom servisnom stredisku) 1.6Záruka začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim (od dátumu predaja uvedeného na preberacom odovzdávacom protokole). 1.7vozidlo musí byť pri dodaní naplnené všetkými prevádzkovými kvapalinami vrátane PHM s dojazdom min. 50 km. 1.8Vozidlo musí byť v čase dodanie prihlásené na SIŽP Karoséria 1.9TypSUV 1.10počet dverí5 (presne) 1.11Počet sedadiel (miest na sedenie)5 (presne) 1.12Farba automobilupreferovaná biela, alternatíva: sivá, čierna, hnedá a zároveň sa preferuje pri všetkých kusoch rovnaká 1.13Objem batožinového priestorumin. 500 l 1.14Svetlá výška vozidla (mm)min. 170 mm Motor a výkon 1.15DruhZážihový 1.16Druh palivaBenzín 1.17Emisná normamin. EURO 6 - platná v dobe predkladania ponuky 1.18počet valcovmin. 4 1.19výkonmin. 110 kW 1.20Maximálny krútiaci momentmin. 190 Nm 1.21Kombinovaná spotreba podľa normy WLTP (l / 100 km) horná hranica údaja max. 9 l / 100 km 1.22Emisie CO2 kombinované podľa normy WLTPhorná hranica údaja max. 200 g/km 1.23Objem palivovej nádrže (l)min. 50 l 1.24pohon nápravvšetkých štyroch kolies (4x4) 1.25Prevodovkamin. manuálna preferuje sa automatická 1.26Počet prevodových stupňovmin. 6-stupňová (+ spiatočka) Bezpečnosť 1.27ABSpožaduje sa 1.28Brzdový asistentpožaduje sa 1.29Brzdykotúčové vpredu aj vzadu 1.30Asistent rozjazdu do kopcapožaduje sa 1.31Počet airbagovmin. 6 (predné s vypínateľným na strane spolujazdca, bočné a hlavové pre vodiča a spolujazdca) 1.32Trojbodové bezpečnostné pásy na všetkých sedadlách (aj tretie sedadlo vzadu v strede)požaduje sa 1.33Bezpečnostné pásy vodiča a spolujazdca výškovo nastaviteľnépožaduje sa 1.34Signalizácia nezapnutia bezpečnostných pásovpožaduje sa min. na predných sedadlách 1.35Automatické denné svietenie predných svetielpožaduje sa 1.36Hmlové svetlo vzadupožaduje sa Komfort 1.37Posilňovač riadeniapožaduje sa 1.38Výškovo a pozdĺžne nastaviteľný multifunkčný volant požaduje sa vrátane ovládania rádia/audia a handsfree telefonovania 1.39Výškovo a pozdĺžne nastaviteľné sedadlo vodičapožaduje sa 1.40Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním a min. 2 kľúčepožaduje sa 1.41Tempomatpožaduje sa 1.42Elektrické ovládanie okien vpredu a vzadupožaduje sa 1.43Automatická klimatizáciapožaduje sa 1.44Elektricky ovládané a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlápožaduje sa 1.45Svetelný senzor svetlometovpožaduje sa 1.46Zadné parkovacie senzorypožaduje sa Interiér/sedadlá 1.47Poťah sedadiel látkový. Poťahy predných sedadiel vrátane hlavových opierok na prednej strane sedačiek musia byť z oderu odolnej látky 1.48farba interiéručierna alebo tmavosivá 1.49odkladacie schránka pred spolujazdcompožaduje sa 1.50delené sklopné zadné sedadlápožaduje sa 1.51Opierka hlavy všetkých sedadiel (aj tretie sedadlo vzadu v strede)požaduje sa Iná výbava 1.52Imobilizérpožaduje sa 1.53multimediálny systémpožaduje sa min. 4 reproduktory, rádio, handsfree telefonovanie, menu v slovenskom jazyku 1.54zásuvka 12Vpožaduje sa 1.55slnečné clony vodiča a spolujazdcapožaduje sa 1.56predné stierače s nastaviteľným cyklovačompožaduje sa
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
49 689,66:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Logický celok č. 2 Osobný terénny automobil úžitkový PICK UP
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
34100000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SJ:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská inšpekcia životného prostredia, Grösslingová 5; 811 09 Bratislava
Opis obstarávania:
Logický celok č. 2 Osobný terénny automobil úžitkový PICK UP Terénny úžitkový automobil Pick-up pre SIŽP p.č.požiadavka na predmet zákazky/parameterpožadovaná hodnota parametra 1.1 Obstarávaný počet automobilov 8 1.2všeobecné požiadavkyvšetky automobily musia byť rovnaký model 1.3všetky automobily musia byť nové, nepoužívané s údajom na počítadle km nie vyšším ako 40 km. 1.4Automobily musia byť z aktuálneho modelového portfólia výrobcu a nesmú byť vyrobené viac ako 8 mesiacov pred momentom dodania 1.5Záruka na vozidlo min. 5 rokov / min. 100 000 km od výrobcu (uplatniteľná v ktoromkoľvek autorizovanom servisnom stredisku) 1.6Záruka začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim (od dátumu predaja uvedeného na preberacom odovzdávacom protokole). 1.7vozidlo musí byť pri dodaní naplnené všetkými prevádzkovými kvapalinami vrátane PHM s dojazdom min. 50 km. 1.8Vozidlo musí byť v čase dodanie prihlásené na SIŽP so zapísaným ťažným zariadením. Karoséria 1.9TypPick-up 1.10počet dverí4 (presne) 1.11Počet sedadiel (miest na sedenie)5 (presne) 1.12Farba automobilupreferovaná biela, alternatíva: sivá, čierna, hnedá a zároveň sa preferuje pri všetkých kusoch rovnaká 1.13Dĺžka nákladového priestorumin. 1500 mm 1.14Šírka nákladového priestorumin. 1450 mm 1.15Svetlá výška vozidla (mm)min. 230 mm Motor a výkon 1.16Druhvznetový 1.17Emisná normamin. Euro 6 -platná v dobe predkladania ponuky 1.18počet valcovmin. 4 1.19výkonmin. 110 kW 1.20Kombinovaná spotreba podľa normy WLTP (l / 100 km) horná hranica údaja max. 10,5 l / 100 km 1.21Emisie CO2 kombinované podľa normy WLTPhorná hranica údaja max. 275 g/km 1.22Objem palivovej nádrže (l)min. 75 l 1.23pohon nápravvšetkých štyroch kolies (4x4) 1.24Prevodovkamin. manuálna - preferovaná automatická 1.25Počet prevodových stupňovmin. 6-stupňová (+ spiatočka) 1.26Hĺbka brodenia min. 500 mm Bezpečnosť 1.27ABSpožaduje sa 1.28Brzdový asistentpožaduje sa 1.29Kontrola trakcie pri rozjazdepožaduje sa 1.30Asistent rozjazdu do kopcapožaduje sa 1.31Asistent pre zjazd z kopcovpožaduje sa 1.32Počet airbagovmin. 6 (predné s vypínateľným na strane spolujazdca, bočné a hlavové pre vodiča a spolujazdca) 1.33Trojbodové bezpečnostné pásy na všetkých sedadlách (aj tretie sedadlo vzadu v strede)požaduje sa 1.34Bezpečnostné pásy vodiča a spolujazdca výškovo nastaviteľnépožaduje sa 1.35Signalizácia nezapnutia bezpečnostných pásovpožaduje sa 1.36Automatické denné svietenie predných svetielpožaduje sa 1.37Hmlové svetlomety vpredupožaduje sa 1.38Hmlové svetlo vzadupožaduje sa Komfort 1.39Posilňovač riadeniapožaduje sa 1.40Výškovo a pozdĺžne nastaviteľný multifunkčný volant požaduje sa vrátane ovládania rádia/audia a handsfree telefonovania 1.41Výškovo a pozdĺžne nastaviteľné sedadlo vodičapožaduje sa 1.42Lakťová opierka vpredu (s úložným boxom)požaduje sa 1.43Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním a min. 2 kľúčepožaduje sa 1.44Tempomatpožaduje sa 1.45Elektrické ovládanie okien vpredu a vzadupožaduje sa 1.46Automatická klimatizáciapožaduje sa 1.47Elektricky ovládané a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlápožaduje sa 1.48Svetelný senzor svetlometovpožaduje sa 1.49Zadná parkovacia kamerapožaduje sa 1.50Predné a zadné parkovacie senzorypožaduje sa Interiér/sedadlá 1.51Poťah sedadiel látkový. Poťahy predných sedadiel vrátane hlavových opierok na prednej strane sedačiek musia byť z oderu odolnej látky 1.52farba interiéručierna alebo tmavosivá 1.53odkladacie schránka pred spolujazdcompožaduje sa 1.54Opierka hlavy všetkých sedadiel (aj tretie sedadlo vzadu v strede)požaduje sa Iná výbava 1.55imobilizérpožaduje sa 1.56multimediálny systémpožaduje sa min. 4 reproduktory, rádio, handsfree telefonovanie 1.57zásuvka 12Vpožaduje sa
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
265 953,95:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.OSOBNÉ POSTAVENIE Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe- výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace b)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu- doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. c) dochádza k jej rozšíreniu kde k daňovým nedoplatkom voči daňovému úradu pribudnú aj evidované daňové nedoplatky voči colnému úradu. Uchádzač alebo záujemca preukazuje túto podmienku účasti doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace. d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým čestným vyhlásením, g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-04-20T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a)hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b)klikne na názov zákazky, c)klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d)prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk . Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk . Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Zábezpeka podľa § 46 sa nevyžaduje. Vyhodnotenie reverzný postup.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-03-18T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 24.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (+0,01)
1 EUR4,26 PLN (-0)
1 EUR24,74 CZK (-0)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA