dnes je 17.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      
<január  marec>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO-LP-01
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národný ústav reumatických chorôb
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165271
Nábrežie I. Krasku 4, 92112 Piešťany

Slovensko
Kontaktná osoba: Národný ústav reumatických chorôb
Email: veronika.dobiasova@nurch.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nurch.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437186
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
38000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup rôznych prístrojov určených do laboratórií, ktorých opis je uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Predmet zákazky je rozdelený na nasledovné samostatné časti: Časť 1: Laboratórne zariadenia Časť 2: Zariadenia na spracovanie vzoriek Časť 3: Zariadenia pre potreby experimentálneho zverinca Časť 4: Upgrade existujúceho vybavenia
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 076 722,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
Laboratórne zariadenia
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
42900000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národný ústav reumatických chorôb, Nábrežie I. Krasku č.4, 921 12 Piešťany
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup rôznych prístrojov určených do laboratórií, ktorých opis je uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Časť 1: Laboratórne zariadenia
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
539 064,50:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Centrum pre pokročilé terapie chronických zápalových ochorení pohybového aparátu, kód projektu 313011W410, CEMBAM Centrum medicínskeho bioaditívneho výskumu a výroby, kód projektu: 313011V358, v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra pre programové obdobie 2014 2020
Doplňujúce informácie:
Lehota uvedená v bode II.2.7) je uvedená ako lehota na dodanie predmetu zákazky. Na uvedený predmet zákazky sa vzťahuje 5-ročný pozáručný servis, ktorého podmienky sú uvedené v časti B.2 Obchodné podmienky súťažných podkladov.

Názov
Zariadenia na spracovanie vzoriek
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
42900000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národný ústav reumatických chorôb, Nábrežie I. Krasku č.4, 921 12 Piešťany
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup rôznych prístrojov určených do laboratórií, ktorých opis je uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Časť 2: Zariadenia na spracovanie vzoriek
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
597 796,25:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Centrum pre pokročilé terapie chronických zápalových ochorení pohybového aparátu, kód projektu 313011W410, CEMBAM Centrum medicínskeho bioaditívneho výskumu a výroby, kód projektu: 313011V358, v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra pre programové obdobie 2014 2020
Doplňujúce informácie:
Lehota uvedená v bode II.2.7) je uvedená ako lehota na dodanie predmetu zákazky. Na uvedený predmet zákazky sa vzťahuje 5-ročný pozáručný servis, ktorého podmienky sú uvedené v časti B.2 Obchodné podmienky súťažných podkladov.

Názov
Zariadenia pre potreby experimentálneho zverinca
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
42900000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národný ústav reumatických chorôb, Nábrežie I. Krasku č.4, 921 12 Piešťany
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup rôznych prístrojov určených do laboratórií, ktorých opis je uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Časť 3: Zariadenia pre potreby experimentálneho zverinca
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
869 105,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: CEMBAM Centrum medicínskeho bioaditívneho výskumu a výroby, kód projektu: 313011V358, v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra pre programové obdobie 2014 2020
Doplňujúce informácie:
Lehota uvedená v bode II.2.7) je uvedená ako lehota na dodanie predmetu zákazky. Na uvedený predmet zákazky sa vzťahuje 5-ročný pozáručný servis, ktorého podmienky sú uvedené v časti B.2 Obchodné podmienky súťažných podkladov.

Názov
Upgrade existujúceho vybavenia
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
42900000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národný ústav reumatických chorôb, Nábrežie I. Krasku č.4, 921 12 Piešťany
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup rôznych prístrojov určených do laboratórií, ktorých opis je uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Časť 4: Upgrade existujúceho vybavenia
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
70 756,25:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Centrum pre pokročilé terapie chronických zápalových ochorení pohybového aparátu, kód projektu 313011W410, v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra pre programové obdobie 2014 2020
Doplňujúce informácie:
Lehota uvedená v bode II.2.7) je uvedená ako lehota na dodanie predmetu zákazky. Na uvedený predmet zákazky sa vzťahuje 5-ročný pozáručný servis, ktorého podmienky sú uvedené v časti B.2 Obchodné podmienky súťažných podkladov.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, nakoľko verejný obstarávateľ nemá prístup k informačným systémom verejnej správy. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Súčasťou procesu vyhodnocovania ponúk je aj elektronická aukcia. Všeobecné informácia o elektronickej aukcii sú uvedené v bode 23. časti A.1 súťažných podkladov. Podrobnosti o priebehu elektronickej aukcie budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii. Verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu, ak bude predložená ponuka na príslušnú časť predmetu zákazky len od jedného uchádzača.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-03-25T15:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov pre zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpeku: -pre časť 1. vo výške: 10 000,- EUR -pre časť 2. vo výške: 10 000,- EUR -pre časť 3. vo výške: 10 000,- EUR -pre časť 4. vo výške: 3 000,- EUR Ďalšie informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v bode 16. súťažných podkladov. 2. Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 3. Verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE /ďalej len JOSEPHINE/, ktorý je dostupný na adrese https://josephine.proebiz.com. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ zverejňuje Súťažné podklady a doplňujúce dokumenty na portáli JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com). V profile verejného obstarávateľa bude zverejnený link na prístup k dokumentom na portáli JOSEPHINE. 4. V procese vyhodnocovania ponúk verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 v súlade s § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní (tzv. reverz). 5. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj predloženie faktúry majúcej náležitosti elektronickej fakturácie v súlade s podmienkami zákona č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-02-18T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 16.5.2024
1 EUR1,09 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,26 PLN (-0)
1 EUR24,71 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA