dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 4115/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Vazovova 5, 81243 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Telefón: +421 917623615 Fax: +421 257294326
Email: lenka.martisova@stuba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.stuba.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434855
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 4115/2021
Hlavný kód CPV
45212212-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú opravy priestoru bazénovej haly a podbazénového priestoru. Zámerom je vložiť do jestvujúcich monolitických bazénových vaní antikorové bazény a súčasne znížiť hladinu vody vložením ľahkej izolačnej výplne z penového skla do najhlbšej priehlbne, ktoré bude prekryté monolitickou železobetónovou škrupinou hrúbky cca 150mm. Statickú funkciu bazénového telesa bude naďalej zabezpečovať existujúca monolitická železobetónová konštrukcia a vodoizolačnú funkciu zabezpečia vložené antikorové bazény. Zhrnutie opatrení na odstránenie hlavných príčin súčasnej nefunkčnosti: - Zrealizovanie nových povrchov bazénov z antikorového materiálu - Odstránenie príčin prasklín v betónových konštrukciách - Výmena stropnej konštrukcie okolo bazénov - Zmena systému prelivových žľabov s umiestnením v úrovni podlahy - Výmena zastaranej bazénovej technológie - Výmena zastaranej vzduchotechnickej jednotky za modernú energeticky úspornú s účinným spätným získavaním tepla - Zmena umiestnenia prívodov a odvodov vzduchotechnických potrubí za účelom zvýšenia hygienickej účinnosti a energetickej efektívnosti - Kompletná výmena elektroinštalácie a výmena osvetlenia haly za svietidlá LED - Zmena spôsobu dezinfekcie vody chlórom na elektrolitický namiesto fliaš - Zateplenie strechy a obvodových stien podľa požiadaviek STN Pre zabezpečenie efektívnejšieho využitia zariadenia sú navrhované: - Úprava hĺbok bazénov - Odstránenie zdvojenej zasklenej steny - Výmena stabilných tribún pre divákov za vysúvateľné Stavebné úpravy v bazénovej hale: - Výmena popraskanej železobetónovej konštrukcie obslužnej plochy okolo bazénov - Zníženie hĺbky bazénov ľahkou výplňou z penového skla, aby sa znížil a rovnomerne rozložil tlak na základovú dosku - Vytvorenie vstupného portálu do haly s umiestnením odsávacích potrubí vzduchotechniky - Odstránenie pôvodných dlažieb a obkladov - Odstránenie pôvodných vykurovacích telies - Osadenie brodítka pred vstupom do bazéna z exteriéru - Vyspádovanie podlahy do štrbinového žľabu s odvodom do splaškovej kanalizácie - Osadenie nových bazénových telies antikorovej konštrukcie - Vytvorenie vzduchových štrbín pre vzduchotechniku pri obvodových stenách - Kladenie nových dlažieb a obkladov vrátane tekutých hydroizolácií Ďalšie informácie k opisu predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 178 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO). Splnenie týchto podmienok preukazuje spôsobom uvedeným v ZVO, t. j. predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo zápisom v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO alebo zápisom v obdobnom registri iného členského štátu. Uchádzač, ktorý je zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 ZVO. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona. Verejný obstarávateľ nebude postupovať v zmysle §32 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní, pretože nie je orgánom verejnej moci a nie je tak oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení neskorších predpisov. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom JED-om v zmysle § 39 ZVO. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europskydokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. Podľa § 55 ods. 1 ZVO doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá po vyhodnotení ponúk verejnému obstarávateľovi uchádzač, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. Uchádzač na základe § 114 ods. 1 ZVO môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti aj čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom. Ak uchádzač použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ZVO. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky sa musia predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. To isté platí aj pre doklady uchádzačov so sídlom v Slovenskej republike, ktoré nie sú vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. Pri predkladaní konkrétnych dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti, je uchádzač povinný originálne doklady alebo ich úradne overené kópie (vrátane úradných prekladov) naskenovať a vložiť ich do systému ako súčasť ponuky. V prípade, že sú doklady vydávané orgánom verejnej správy (alebo inou povinnou inštitúciou) priamo v digitálnej podobe, musí uchádzač vložiť do systému tento digitálny doklad. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO - za každého člena skupiny osobitne a podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov predloží doklad obsahujúci predstavenie skupiny a splnomocnenie podpísané všetkými členmi skupiny o oprávnení vedúceho člena skupiny konať v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác za predchádzajúcich desať rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miesta a lehôt uskutočnenia stavebných prác, ak odberateľom -bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia podľa § 12 ZVO, -bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa uvedeného zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. V zozname uchádzač uvedie min.: názov alebo obchodné meno odberateľa, adresu jeho sídla alebo miesta plnenia, druh stavebných prác, ich označenie a popis, zmluvnú cenu a skutočne uhradenú cenu za práce s odôvodnením rozdielu cien, objem/rozsah stavebných prác a kontakt na odberateľa potrebný pre overenie si uvedených informácií. Ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2. Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov stavbyvedúci, hlavný elektrotechnik, vzduchotechnik, koordinátor bezpečnosti a technici zodpovední za nedeštruktívne skúšky skúšanie kapilárnou metódou a vizuálne skúšky. 3. Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. d) a v súbehu s § 35 ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality, resp. uvedením systému manažérstva kvality, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy. 4. Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v súbehu s § 36 ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy, resp. uvedením systému environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov je z dôvodu svojho rozsahu uvedená v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Predmet zákazky bude financovaný z nasledovných zdrojov: 1. Fond na podporu športu, program: Výstavba, rekonštrukcia a modernizácia športovej infraštruktúry - 2021, výzva č. 2021/004. 2. vlastné zdroje verejného obstarávateľa 3. spolufinancovanie Trnavského samosprávneho kraja 4. spolufinancovanie mesta Trnava V prípade, ak verejný obstarávateľ nebude úspešným žiadateľom vo výzve č. 2021/004 v rámci Fondu na podporu športu a tým nebude zabezpečené finančné krytie predmetu zákazky, verejný obstarávateľ si v takom prípade vyhradzuje právo zrušiť proces verejného obstarávania ešte pred uzavretím zmluvy s úspešným uchádzačom.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-02-21T12:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-08-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2022-02-21T12:05:00
Miesto: Ponuky budú otvorené prostredníctvom systému ezakazky po uplynutí/odomknutí časového zámku. Otváranie ponúk sa zároveň uskutoční aj osobne v priestoroch verejného obstarávateľa, v zasadačke dekana na adrese Ulica Jána Bottu 2781/25, 917 24 Trnava. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní osobám, ktoré preukážu, že sú oprávneným zástupcom uchádzača (napr. plnomocenstvo).
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude sprístupnené podľa § 52 ods. 2 ZVO pre všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Všetkých uchádzačom budú zároveň navzájom v systéme ezakazky sprístupnené návrhy na plnenie kritérií do dňa 21.02.2022 do 16:00 hod.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ rozhodol, že v tomto verejnom obstarávaní sa v súlade s § 112 ods. 6 ZVO vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Viac informácií je v súťažných pokladoch. 2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi ako aj predkladanie ponúk sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme eZakazky umiestnenom na webovej adrese https://www.ezakazky.sk, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom. 3. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky vo výške 60.000,00 EUR. Informácie o tom, akým spôsobom je možné zložiť zábezpeku ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 3 ZVO, aby úspešný uchádzač v zmluve (Zmluva o dielo) najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. 5. Úspešný uchádzač bude povinný pred uzavretím zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi platnú a účinnú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu s poistnou sumou najmenej 2 500 000 Eur spolu s dokladom o zaplatení poistného. Uvedené doklady budú tvoriť prílohu zmluvy. 6. Úspešný uchádzač bude povinný pred uzavretím zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi platné Potvrdenie od OU ŽP o registrácii na vykonávanie zberu a prepravy odpadov. Uvedený doklad bude tvoriť prílohu zmluvy. 7. Pre účely zabezpečenia splnenie záväzkov zhotoviteľa voči objednávateľovi, bude v zmluve o dielo stanovené zádržné vo výške 10% z faktúr vystavených zhotoviteľom. Bližšie informácie sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo. 8. Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku na viac častí, pretože celý predmet zákazky tvorí jeden funkčný celok, je potrebná koordinácia medzi jednotlivými fázami realizácie, je potrebná koordinácia a súčinnosť medzi profesiami potrebnými k realizácii predmetu zákazky, je potrebné, aby jeden konkrétny subjekt niesol zodpovednosť za realizáciu diela ako celku, ako aj prípadné vady a záruku. 9. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 10. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám a najmä finančným predpokladom verejného obstarávateľa alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (predpokladaná hodnota zákazky). 11. Vzhľadom na charakter predmetu zákazky a jeho technické parametre sa toto verejné obstarávanie považuje za zelené verejné obstarávanie. Toto verejné obstarávanie nie je zamerané na obstaranie inovácií ani na sociálne aspekty. 12. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, procesné alebo obsahové podmienky verejného obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-01-20T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA