dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 6013/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad vlády Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151513
Námestie slobody 1, 81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad vlády Slovenskej republiky
Telefón: +421 220925298
Email: svetlusa.felcanova@vlada.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vlada.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 6013/2021/OVO
Hlavný kód CPV
30200000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom DNS bude nákup a dodanie tovaru/poskytovanie služieb informačno-komunikačných technológií, ktorý je bežne dostupný na trhu, predovšetkým vybraného sortimentu notebookov, osobných počítačov, pracovných staníc, monitorov, dokovacích staníc, klávesníc, myší, tabletov, tlačiarní, kopírok, multifunkčných zariadení, aktívnych sieťových prvkov, externých pevných diskov, externých napaľovačiek CD/DVD, USB, kľúčov, komponentov a príslušenstva k výpočtovej technike a ktoré sú zaradené podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV), najmä v rozsahu skupiny 302.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
30213000-5

30213100-6

30213200-7

30213300-8

30214000-2

30216110-0

30216130-6

30230000-0

30231000-7

30231100-8

30231300-0

30231310-3

30231320-6

30232000-4

30232100-5

30232110-8

30232130-4

30232150-0

30233100-2

30233130-1

30233132-5

30233141-1

30233153-8

30233300-4

30233320-0

30234000-8

30234600-4

30236000-2

30236110-6

30236110-6

30236113-7

30237000-9

30237110-3

30237135-4

30237240-3

30237270-2

30237410-6

30237300-2

30237450-8

30237460-1

60000000-8

71356300-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad vlády SR, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom DNS bude nákup a dodanie tovaru/poskytovanie služieb informačnokomunikačných technológií, ktorý je bežne dostupný na trhu, predovšetkým vybraného sortimentu notebookov, osobných počítačov, pracovných staníc, monitorov, dokovacích staníc, klávesníc, myší, tabletov, tlačiarní, kopírok, multifunkčných zariadení, aktívnych sieťových prvkov, externých pevných diskov, externých napaľovačiek CD/DVD, USB kľúčov, komponentov a príslušenstva k výpočtovej technike a ktoré sú zaradené podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV), najmä v rozsahu skupiny 302. Súčasne s dodaním požadovaného tovaru budú poskytované nevyhnutné súvisiace služby, a to: - dodanie (doprava) a vyloženie/vynesenie tovaru na miesto dodania, - inštalácia, resp. montáž jednotlivých častí dodávky a ich uvedenie do prevádzky, ak to verejný obstarávateľ bude požadovať v konkrétnej výzve, - odskúšanie a zaškolenie zamestnancov verejného obstarávateľa s obsluhou a údržbou predmetu zákazky, ak to verejný obstarávateľ bude požadovať v konkrétnej výzve. S dodaním predmetu zákazky sa vyžaduje dodať aj príslušnú dokumentáciu, ktorá sa na tovar vzťahuje, t. j. technická dokumentácia od výrobcu, návod na použitie/manuál pre obsluhu v slovenskom alebo v českom jazyku, záručné listy alebo iné doklady podľa druhu tovaru. Pre vybrané druhy tovarov bude na základe požiadavky uvedenej v konkrétnej výzve, požadovaný aj záručný servis.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: časť výdavkov môže byť hradená z európskych štrukturálnych a investičných fondov, prípadne z Plánu obnovy a odolnosti SR (ak sa uplatní)
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 189-491117
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY01:Nákup notebookov, monitorov, dokovacích staníc a príslušenstva:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Neboli prijaté žiadne ponuky ani žiadosti o účasť alebo všetky ponuky a žiadosti o účasť boli zamietnuté

02:Nákup výpočtovej techniky a príslušenstva:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-12-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 57 942,50
bez DPH
Informácie o subdodávkach

03:Nákup videokonferenčného systému:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Neboli prijaté žiadne ponuky ani žiadosti o účasť alebo všetky ponuky a žiadosti o účasť boli zamietnuté

04:Nákup multifunkčných zariadení:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-12-28T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 21 445,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

05:Nákup notebookov s príslušenstvom:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-12-31T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 81 175,50
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V zákazkách č. 02, 04 a 05 bola predložená vždy len jedna ponuka, preto komisia na vyhodnotenie ponúk rozhodla o uplatnení § 54 ods. 15 zákona o verejnom obstarávaní, podľa ktorého verejný obstarávateľ nie je povinný použiť elektronickú aukciu, ak by sa aukcie zúčastnil len jeden uchádzač (súčasne uvedené v bode 9 výzvy na predloženie ponuky).
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-01-17T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA