dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO_ZsVS_SP_3/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Západoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36550949
Nábrežie za hydrocentrálou 4, 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktná osoba: Západoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Telefón: +421 918373314
Email: katarina.szazova@mpprofit.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsvs.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/455343
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: VO_ZsVS_SP_3/2022
Hlavný kód CPV
45232400-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom stavebných prác je zhotovenie diela pod názvom: Kolárovo dobudovanie kanalizácie a intenzifikácia ČOV v nasledovnom rozsahu: Kanalizácia: výstavba tlakovej kanalizácie pre odvádzanie splaškových odpadových vôd z mesta Kolárovo v dĺžke 26 375,35 m z rúr HDPE vrátane tlakových kanalizačných odbočení v dĺžke 17 701,79 m, obnova čerpacích staníc ČS1 a ČS2 a výstavba novej čerpacej stanice ČS3, výstavba výtlačných potrubí HDPE PE100 z ČS v dĺžke 2 128,05 m. Hlavná čerpacia stanica: Predmetom prác je rekonštrukcia čerpacej stanice, vrátane výmeny jestvujúcich čerpadiel za nové ponorné kalové čerpadlá. Súčasťou prác je aj zriadenie integrovaného odľahčovacieho objektu s dažďovou čerpacou stanicou, z ktorého budú odľahčené dažďové vody prečerpávané do žľabu s hrubými strojne stieranými hrablicami a následne odvádzané cez nový výustný objekt do Cigánskeho kanála. ČOV Kolárovo: Predmetom prác je vybudovanie mechanicko-biologickej ČOV pre 13 750 EO okrem skupiny objektov mechanického stupňa čistenia odpadových vôd, trafostanice a VN rozvodov. Predmetom prác sú aj objekty kalového hospodárstva. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 27 688 916,23
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
45232423-3

45332000-3

45232440-8

45112000-5

45232431-2

45252127-4

45252130-8

45351000-2

90491000-5

45310000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
k.ú. Kolárovo, Mesto Kolárovo, okres: Komárno, kraj: Nitriansky
Opis obstarávania:
Predmetom stavebných prác je zhotovenie diela pod názvom: Kolárovo dobudovanie kanalizácie a intenzifikácia ČOV v nasledovnom rozsahu: Kanalizácia: výstavba tlakovej kanalizácie pre odvádzanie splaškových odpadových vôd z mesta Kolárovo v dĺžke 26 375,35 m z rúr HDPE vrátane tlakových kanalizačných odbočení v dĺžke 17 701,79 m, obnova čerpacích staníc ČS1 a ČS2 a výstavba novej čerpacej stanice ČS3, výstavba výtlačných potrubí HDPE PE100 z ČS v dĺžke 2 128,05 m. Hlavná čerpacia stanica: Predmetom prác je rekonštrukcia čerpacej stanice, vrátane výmeny jestvujúcich čerpadiel za nové ponorné kalové čerpadlá. Súčasťou prác je aj zriadenie integrovaného odľahčovacieho objektu s dažďovou čerpacou stanicou, z ktorého budú odľahčené dažďové vody prečerpávané do žľabu s hrubými strojne stieranými hrablicami a následne odvádzané cez nový výustný objekt do Cigánskeho kanála. ČOV Kolárovo: Predmetom prác je vybudovanie mechanicko-biologickej ČOV pre 13 750 EO okrem skupiny objektov mechanického stupňa čistenia odpadových vôd, trafostanice a VN rozvodov. Predmetom prác sú aj objekty kalového hospodárstva. Dielo obsahuje nasledovné stavebné objekty a prevádzkové súbory: Kanalizácia Stavebné objekty SO 01Existujúca kanalizácia - zmena 01.1Výtlačné potrubia 01.2Tlaková kanalizácia 01.3Kanalizačné odbočenia SO 02Tlaková kanalizácia - dobudovanie 02.1časť Východ 02.2Kanalizačné odbočenia - časť Východ 02.3časť Západ 02.4Kanalizačné odbočenia - časť Západ SO 03Čerpacia stanica ČS1 - obnova 03.1Stavebná časť 03.2Statika 03.3Prepojovacie potrubia SO 04Čerpacia stanica ČS2 - obnova 04.1Stavebná časť 04.2Statika SO 05Čerpacia stanica ČS3 05.1Stavebná časť 05.2Statika 05.3NN prípojka a vonkajšie rozvody 05.4Spevnené plochy 05.5Oplotenie 05.6Prepojovacie potrubia Prevádzkové súbory PS 01Čerpacia stanica ČS1 - obnova PS 01.1 ČS1 - strojnotechnologická časť PS 01.2 ČS1 elektro-technologická časť, MaR a ASRTP PS 02Čerpacia stanica ČS2 - obnova PS 02.1 ČS2 - strojnotechnologická časť PS 02.2 ČS2 elektro-technologická časť, MaR a ASRTP PS 03Čerpacia stanica ČS3 PS 03.1 ČS3 - strojnotechnologická časť PS 03.2 ČS3 elektro-technologická časť, MaR a ASRTP Hlavná čerpacia stanica (HČS) Stavebné objekty SO 02.2 Rekonštrukcia čerpacej stanice pred ČOV SO 02.2.1 Stavebná časť SO 02.2.2 NN Prípojka SO 02.2.3 Stavebná elektroinštalácia SO 02.2.4 Vzduchotechnika Prevádzkové súbory PS 03 Rekonštrukcia čerpacej stanice pred ČOV PS 03.1 Rekonštrukcia čerpacej stanice pred ČOV - strojnotechnologická časť PS 03.2 Rekonštrukcia čerpacej stanice pred ČOV elektro-technologická časť Čistiareň odpadových vôd Kolárovo Stavebné objekty SO-05 Združený objekt biologického čistenia SO-06 Dúchareň SO-07 Čerpacia stanica vratného a prebytočného kalu SO-08 Dávkovanie síranu železitého SO-09 Kalojemy SO-10 Strojovňa odvodnenia kalu SO-11 Čerpacia stanica kalovej vody SO-12 Skládka kalu SO-13 Kalové polia SO-14 Administratívna budova SO-15 Prepojovacie potrubia SO-17 Rozvod pitnej a úžitkovej vody SO-18 Areálová kanalizácia SO-19 Plynová prípojka SO-20 Vonkajšie osvetlenie SO-21 Komunikácie a spevnené plochy SO-23 Sadové a terénne úpravy SO-25 Stavebná elektroinštalácia SO-26 Búracie práce Prevádzkové súbory PS-01 Mechanické predčistenie PS-02 Biologické čistenie PS-03 Kalové hospodárstvo PS-04 Prevádzkový rozvod silnoprúdu PS-05 MaR a ASRTP Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
27 688 916,23:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: 1. ak nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní 2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+: NFP310010CML7
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka: Vyžaduje sa vo výške 500 000,00 EUR. Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, bod 16. Zábezpeka ponuky, podmienky jej zloženia, podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Uchádzač alebo záujemca musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO. 2.Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému obstarávateľovi, obstarávateľovi, resp. osobe podľa § 8 a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO. 3.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 4.V zmysle § 39 môže uchádzač predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (JED). V prípade navrhovaných subdodávateľov JED uchádzača obsahuje informácie o každom takomto subdodávateľovi a zároveň predkladá aj JED za každého takéhoto subdodávateľa. V prípade Skupiny dodávateľov sa musí predložiť samostatný JED pre každý zúčastnený hospodársky subjekt. 5.Uchádzač alebo záujemca nepredkladá z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy v zmysle § 32 ods. 3 ZVO doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky, doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO predkladá v plnom rozsahu. Ostatné dokumenty podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c), d) a f) ZVO uchádzač predkladá (ak nemá platný zápis v Zozname hospodárskych subjektov), nakoľko obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO: predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky. 2. Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO: predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Z predloženého jednotného európskeho dokumentu musia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní v tomto postupe zadávania zákazky. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, uchádzač je povinný predložiť samostatný JED aj pre túto osobu, ak predbežne nahrádza doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia tejto osoby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, kde má uchádzač otvorený účet, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky za obdobie predchádzajúcich troch rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania, (resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) že: - nebol po určený čas v nepovolenom debete, - v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, - uchádzač nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním. Za rozhodujúce obdobie predchádzajúcich troch rokov sa považuje obdobie posledných troch rokov končiacim dňom predchádzajúcim dňu odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania do Úradného vestníka. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Uchádzač taktiež predloží čestné vyhlásenie, že má účty len v banke (bankách) alebo v pobočke zahraničnej banky (pobočkách zahraničných bánk), od ktorých predložil vyjadrenie banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky (pobočiek zahraničných bánk). K bodu 2: Uchádzač na preukázanie finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní musí vo svojej ponuke predložiť: Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, vo výške minimálne 80 000 000,00 EUR sumárne za požadované obdobie alebo ekvivalent v inej mene. Za obrat v oblasti predmetu zákazky sa považuje obrat za činnosti v oblasti realizácie stavebných prác. Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka formou čestného vyhlásenia, ktoré bude obsahovať prehľadnú tabuľku, v ktorej bude uvedený: - dosiahnutý obrat uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, v členení za jednotlivé požadované roky, - celkový obrat uchádzača, v členení za jednotlivé požadované roky. Uchádzač prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch za požadované hospodárske roky. V prípade, ak sa účtovné závierky uchádzača nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk, obstarávateľ bude schopný si splnenie podmienky účasti overiť samostatne a uchádzač v tomto prípade účtovné výkazy nepredkladá. Ak uchádzač nemá príslušné účtovné závierky zverejnené v súlade s platnými predpismi, z ktorých sa dá zistiť obrat, resp. ak sa na neho daná povinnosť nevzťahuje, predloží dané výkazy alebo ich ekvivalenty v ponuke. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem príslušného členského štátu. Obraty budú uvedené v originálnej mene, a ak touto menou nie je mena v EUR, obraty budú prepočítané aj na EUR. Prepočet cudzej meny na euro: - uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, - uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: uchádzač preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2. § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: uchádzač preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. 3. § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v nadväznosti na § 36 ZVO: uchádzač preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní. 4. § 34 ods. 1 písm. j) ZVO: uchádzač preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO. Bližšie informácie sú kvôli nedostatku znakov v tejto bunke uvedené v Súťažných podkladoch, časť A.2 Podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v profile.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1. Uchádzač preukáže v Zozname stavebných prác realizáciu stavebných prác rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky (výstavba a/alebo rekonštrukcia kanalizácie, výstavba alebo rekonštrukcia ČOV) za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom zo Zoznamu stavebných prác musí vyplývať, že: a)súhrnná hodnota stavebných prác, ktorých predmetom bola výstavba a/alebo rekonštrukcia kanalizácie, bola v minimálnej hodnote 16 000 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene, pričom aa) predmetom zákaziek bola výstavba a/alebo rekonštrukcia minimálne 10 000,00 bm tlakového kanalizačného potrubia vrátane tlakových kanalizačných odbočení (súčasť verejnej kanalizácie, teda nie kanalizačných prípojok) súhrnne za predložené zákazky, ab) predmetom zákaziek bola výstavba a/alebo rekonštrukcia minimálne 3 ks čerpacích staníc súhrnne za predložené zákazky, pričom predmetom realizácie aspoň v jednej ČS bolo čerpadlo pre prečerpávanie dažďových vôd. b)súhrnná hodnota stavebných prác, ktorých predmetom bola výstavba alebo rekonštrukcia ČOV, bola v minimálnej hodnote 8 000 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene, pričom zákazky výstavby alebo rekonštrukcie ČOV boli realizované súhrnne min. pre 13 750 ekvivalentných obyvateľov (EO). c)súhrnná hodnota stavebných prác, ktorých predmetom je realizácia prác technológiou tryskovej injektáže na inžinierskych stavbách v súhrnnej hodnote minimálne 1 500 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Bližšie informácie sú kvôli nedostatku znakov v tejto bunke uvedené v SP, A.2 Podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v profile. K bodu 2. Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúcich kľúčových odborníkov: Kľúčový odborník 1: Stavbyvedúci pre inžinierske stavby Kľúčový odborník 2: Stavbyvedúci pre technologické zariadenia Kľúčový odborník 3: Stavbyvedúci pre elektrotechniku a ASRTP Kľúčový odborník 4: Projektant Kľúčový odborník 5: Autorizovaný geodet Kľúčový odborník 6: Autorizovaný stavebný inžinier statika a dynamika stavieb - I3 Kľúčový odborník 7: Zvárač plastov Kľúčový odborník 8: Zváračský technik alebo zvárač kovov Kľúčový odborník 9: Osoba zodpovedná za vykonanie skúšok tesnosti Kľúčový odborník 10: Revízny technik vyhradeného technického zariadenia Kľúčový odborník 11: Technik BOZP Bližšie informácie sú kvôli nedostatku znakov v tejto bunke uvedené v SP, časť A.2 Podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v profile. K bodu 3. Uchádzač predloží Certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Bližšie informácie sú kvôli nedostatku znakov v tejto bunke uvedené v SP, časť A.2 Podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v profile. K bodu 4. Uchádzač predloží Zoznam a popis strojového vybavenia (podľa Prílohy č. 7 súťažných podkladov), ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác. Zoznam musí byť podpísaný oprávnenou osobou/oprávnenými osobami konať v mene uchádzača. Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii strojové vybavenie na uskutočnenie predmetu zákazky, a to: -min. 1x žeriav do 20 t (manipulácia s ťažkými bremenami), -min. 1x finišer asfaltových zmesí s min. šírkou 3,2 m so snímačom automatickej nivelácie, -min. 1x cestný valec min. 2,5 t (pokládka asfaltových vrstiev), -min. 1x kamerový monitoring monitoring potrubia kamerou od priemeru min. DN 150, -min. 1x hutniaca doska min. 450 kg (realizácia spevnených plôch, zhutňovanie podkladových vrstiev pod konštrukciu), -min. 4x čerpadlo min. 15 l/s (čerpanie spodnej a priesakovej vody v jamách a ryhách), -technologické vybavenie (stroje a zariadenia) na realizáciu technológie tryskovej injektáže. Bližšie informácie sú kvôli nedostatku znakov v tejto bunke uvedené v SP, časť A.2 Podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v profile.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-02-10T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli eZakazky platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak sa v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári Oznámenia o vyhlásení VO limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Oznámenia uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov, či požiadania o vysvetlenie. 2. V súlade s § 56 ods. 12 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov podľa § 56 ods. 8 a 9 na viac ako 10 pracovných dní. 3. VO je zelené a nie je zamerané na sociálne aspekty a obstaranie inovácií. 4. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-12-16T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA