dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2022-Roznava-kyberbezpecnost
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Rožňava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00328758
Šafárikova 29 Array, 04801 Rožňava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Rožňava
Telefón: +421 917381833
Email: obstaravanie@cepartners.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.roznava.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/455336
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 2022-Roznava-kyberbezpecnost
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Projekt Zvýšenie kybernetickej bezpečnosti mesta Dunajská Streda tvorí 6 modulov a zákazka je rozdelená na dve časti: Časť 1: Informačný systém riadenia kybernetickej bezpečnosti pozostáva z modulov: Modul Riadenie rizík Modul BCM to znamená z modulov, ktoré tvoria dokumentačnú časť kybernetickej bezpečnosti Časť 2: Bezpečnostný monitoring pozostáva z modulov 2. časť rieši vybudovanie modulov Modul Riadenie kapacít Modul SIEM Modul SOC Modul DLP to znamená z modulov, ktoré tvoria aplikačnú časť kybernetickej bezpečnosti Predmetom plnenia pre obidve časti je aj dodanie kompletnej dokumentácie dodaného riešenia.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 281 107,67
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Informačný systém riadenia kybernetickej bezpečnosti
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
72000000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom realizácie predmetu zákazky pre obe časti je Mesto Rožňava.
Opis obstarávania:
Modul Riadenia rizík Nasadenie informačného systému pre identifikáciu a riadenie rizík v zmysle zákona č. 69/2018 Z. z. a vyhlášky 362/2018 Z. z. (§6) v rovine riadenia, revízie a aktualizácie potrebnej dokumentácie. Verejný obstarávateľ požaduje oceniť a implementovať časovo neobmedzenú licenciu informačného systému pre identifikáciu a riadenie rizík pre dvoch používateľov, ako aj zrealizovať inštaláciu a na serveroch verejného obstarávateľa, vyškoliť zamestnancov verejného obstarávateľa. Modul BCM Vypracovanie kontinuity činností v zmysle ZoKB riadenie kontinuity činností (BCM) v zmysle zákona č. 69/2018 Z. z. a vyhlášky 362/2018 Z. z. (§17). Verejný obstarávateľ požaduje oceniť, vytvoriť a zaviesť kontinuitu činností v plnom rozsahu stanovenom zákonom č.: 69/2019 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a vyhláškou č.: 362/2018 Z. z., ako aj implementovať procesy kontinuity v podmienkach verejného obstarávateľa, vyškoliť zamestnancov verejného obstarávateľa . Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v časti B.1. Súťažných podkladov
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
70 280,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
60:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII-2021/7/16-DOP
Doplňujúce informácie:

Názov
Bezpečnostný monitoring
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
72000000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom realizácie predmetu zákazky pre obe časti je Mesto Rožňava.
Opis obstarávania:
Modul riadenia kapacít: prostredníctvom nástroja na monitorovanie zariadení technológií a služieb. Modul SIEM a modul SOC: vybudovanie Security Incident and Event Management (SIEM) a zabezpečenie SOC (Security Operations Center) as a service. Opatrenie bude spočívať vo vytvorení nástroja zabezpečujúceho analýzu informácií zo všetkých sieťových zariadení, OS, databáz, aplikácií a pod., ktorými verejný obstarávateľ disponuje. Vybudovaný SIEM bude tvoriť základ pre prevádzku Security Operation Center (SOC), ktorý bude zabezpečovať dohľad bezpečnosti sieťových zariadení, serverov, aplikácií a jednotlivých klientov. Vybudovaný SIEM bude zabezpečovať aktívny zber dát z monitorovaných zariadení a aplikácií v reálnom čase a následne zabezpečovať odhaľovanie potenciálnych hrozieb prostredníctvom automatizovanej korelácie dát zo zariadení. Priebežná analýza okamžite upozorní na neštandardné správanie systému, ktoré by mohlo predstavovať potenciálnu hrozbu. Odborná kapacita zabezpečujúca dohľad nad SOC-om takéto riziko vyhodnotí a určí či je hrozba kritická, alebo postačuje jej evidencia. Verejný obstarávateľ plánuje vybudovanie kompletného hardvérového a softvérového riešenia SIEM v rámci svojho majetku a následnú prevádzku SOC plánuje zabezpečovať prostredníctvom služby u externého dodávateľa. Vytvorené riešenie umožní tiež zaviesť postup na využitie verejných a výrobcami poskytovaných zoznamov, ktoré opisujú zraniteľnosti programových a technických prostriedkov. Modul SOC: Predmetom je poskytovanie služieb monitoringu kybernetickej bezpečnosti a riadenia kybernetických bezpečnostných incidentov v priestoroch prevádzky obstarávateľa a poskytovanie služieb dohľadového centra SOC (Security Operation Centre) v priestoroch prevádzky poskytovateľa, pričom poskytovanie služieb monitoringu kybernetickej bezpečnosti a riadenia kybernetických bezpečnostných incidentov a poskytovanie služieb dohľadového centra SOC (Security Operation Centre) je neoddeliteľne prepojené a musí byť v súlade s požiadavkami kladenými zákonom č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti (ďalej v texte len ako Zákon) a s ním súvisiacimi vykonávacími vyhláškami na prevádzkovateľov základnej služby v súvislosti s obstarávateľom prevádzkovanými základnými službami podľa § 3 písm. k) bod 1 a 3 Zákona. Modul DLP Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v časti B.1 Súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
210 827,67:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
5:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII-2021/7/16-DOP
Doplňujúce informácie:
Doba realizácie predmetu zákazky je max. 5 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy, najneskôr do 31.10.2023, podľa toho čo nastane skôr.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len zákon alebo ZVO) sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia zadefinované v § 32 ods. 1 ZVO. 2.Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1 dokladmi a potvrdeniami v zmysle § 32, ods. 2 ZVO. 3.Uchádzač alebo záujemca so sídlom na území SR nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Podrobný opis podmienok účasti osobného postavenia je uvedený v časti A2 Súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-01-17T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-06-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v časti B1 Súťažných podkladov. 2.Komunikácia medzi Verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 3.SP sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného ÚVO a taktiež sú dostupné priamo, úplne bez obmedzení či poplatkov prostredníctvom systému ERANET na adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenders. 4.Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly v súlade so zákonom č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) č. 1083/2006, ktorým sa ustanovujú všeobecné ustanovenia o EFRR, ESF a KF a ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 1260/1999, ako aj podľa nariadenia Rady (ES) č. 1303/2013, ktorým sa stanovujú spoločné ustanovenia o EFRR, ESF, KF, Európskom poľnohospodárskom fonde pre rozvoj vidieka a Európskom námornom a rybárskom fonde a ktorým sa stanovujú všeobecné ustanovenia o EFRR, ESF, KF a Európskom námornom a rybárskom fonde, a ktorým sa zrušuje nariadenie Rady (ES) č. 1083/2006. 5. Pri realizácií zákazky bude uplatnený sociálny aspekt a environmentálny aspekt 6.Úspešný uchádzač je povinný v lehote na poskytnutie súčinnosti predložiť dokumenty špecifikované v časti B.1 SP 7.Požaduje sa zábezpeka: Celková hodnota zábezpeky je 8.500,00,- Eur (slovom osemtisícpäťsto eur). Z toho: pre časť 1: 2.000,00 EUR, pre časť 2: 6.500,00 EUR Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-12-16T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA