dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2021/ODPADY
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Vyhne
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00321109
Vyhne 100, 96602 Vyhne

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Vyhne
Telefón: +421 903525023 Fax: +421 903525023
Email: bozena.bacikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vyhne.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436053
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
90000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Zber, preprava, zneškodnenie/zhodnotenie a likvidácia odpadov z obce Vyhne
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 200 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Na preukázanie osobného postavenia verejný obstarávateľ v súlade s § 112 ods. 4 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (ďalej ZoVO) vyžaduje: a) predloženie dokladu o oprávnení poskytovať služby, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky podľa § 32 ods.2 písm.e) b) čestné vyhlásenie o tom, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike, alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods.2 písm.f) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj: - v súlade s § 39 ZoVO jednotným európskym dokumentom, - v súlade s § 114 ods. 1 ZoVO čestným vyhlásením, - v súlade s §152 ZoVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie. Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s § 152 ods. 4 ZoVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov. V prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 112 ods. 4 písm. a) zákona výpisom z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpisom zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, uchádzač nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 ZoVO tieto doklady predkladať verejnému obstarávateľovi a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 34 ods. 3 zákona a za každého subdodávateľa, ktorého uvedie vo svojej ponuke.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 34 ods. 1 písm j) ZoVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 34 ods.1 písm.j) ZoVO uchádzač predkladá údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má k dispozícii na poskytnutie služieb. Uchádzač musí disponovať nasledovnou technikou - minimálne dvoma špeciálnymi vozidlami na zabezpečenie zberu a zvozu v požadovanom rozsahu v súlade s predmetom zákazky. Požaduje sa preukázanie dispozičného práva k strojovému a technickému vybaveniu potrebnému k plneniu zmluvy, t. j. preukázanie, že uchádzač má v majetku, alebo bude mať dispozičné právo k strojovému a technickému vybaveniu počas celého trvania zmluvy na predmet zákazky. Uchádzač predloží platné doklady, z ktorých musí byť zrejmý typ a parametre technických zariadení a prostriedkov. Verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentný doklad. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dobu platnosti zmluvy je nevyhnutné, aby mal uchádzač k dispozícii pre plnenie predmetu zákazky vozidlá na zvoz a odvoz komunálneho odpadu. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač v ponuke preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ požaduje,aby úspešný uchádzač pred uzavretím zmluvy splnil osobitné podmienky zadávania zákazky predložením dokladov o odbornej spôsobilosti v súlade s predmetom zákazky, vydaných na základe osobitného predpisu Zákon č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o odpadoch): a) potvrdenie príslušného orgánu štátnej správy o registrácii podľa § 98 zákona o odpadoch (originál alebo overená kópia) b) integrované povolenie vydané podľa zákona o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení platných zmien a doplnkov, ktorým sa povoľuje vykonávanie činnosti skládky odpadov, na ktorej uchádzač bude zneškodňovať odpady z tejto zákazky; c) povolenie príslušného orgánu štátnej správy na zhodnocovanie zmesových komunálnych odpadov činnosťou R1; d) povolenie príslušného orgánu štátnej správy na zhodnocovanie biologicky rozložiteľných odpadov kompostovaním, e) a ďalšie.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-01-10T14:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2022-01-10T14:15:00
Miesto: V dôsledku opatrení v súvislosti s ochorením COVID-19 bude otváranie ponúk zabezpečené online cez funkcionalitu systému ERANET, teda ponuky budú otvorené automaticky, elektronicky, bez zásahu ľudského faktora v tomto systéme so zobrazením na monitore pripojeného počítača z akéhokoľvek dostupného miesta.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na online otváraní ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk teda má prístup k zákazke v systéme ERANET.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. V súlade s § 113 ods. 5 ZoVO je neobmedzený prístup k súťažným podkladom vo formáte pdf zabezpečený odo dňa publikovania Výzvy na predkladanie ponúk v profile verejného obstarávateľa zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, link: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436053 2. Všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní verejný obstarávateľ v súlade s § 113 ods. 5 ZoVO aj v systéme ERANET na URL adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ záujemcov zároveň upozorňuje, že súťažné podklady a súvisiace prílohy sa na verejnom profile nachádzajú v needitovateľnej podobe. Editovateľná podoba podkladov sa záujemcom sprístupní po prihlásení sa do systému v sekcii Dokumenty v predmetnom verejnom obstarávaní. 3. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Zaregistrovaní záujemcovia budú informovaní o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie, obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú preto informovaní. 4. Pre potreby elektronickej komunikácie sa je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať do systému ERANET na URL: https://obstaravanie.eranet.sk .Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. 5. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: - OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; - Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; - Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies 6.Verejný obstarávateľ v tomto zadávaní zákazky bude postupovať podľa § 112 ods. 6 ZoVO; vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 7. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZoVO. 8. Podľa § 28 ods. 2 ZoVO uvádzame, že zákazka nie je rozdelená na časti z dôvodov technického charakteru, nakoľko predmetom zákazky sú služby. ktoré spolu súvisia.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-12-20T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA