dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 014/33/2018
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17335825
Vojtecha Spanyola 43, 01207 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Telefón: +421 415110193 Fax: +421 415110193
Email: taligova@fnspza.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nspza.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 014/33/2018
Hlavný kód CPV
85100000-0
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Pracovná zdravotná služba
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV
75122000-7

85140000-2

85147000-1

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, CPLDZ Považský Chlmec ( protidrogové centrum)
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Pracovná zdravotná služba vykonáva všetky činnosti definované zákonom Národnej rady SR č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky č. 208/2014 Z.z. o podrobnostiach o rozsahu a náplni výkonu pracovnej zdravotnej služby, o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú, a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť.Hlavným cieľom pracovnej zdravotnej služby je udržanie zdravotnej spôsobilosti zamestnancov na prácu, prevencia pracovných úrazov, chorôb z povolania a zabezpečenie komplexného zdravotného dohľadu nad pracovnými podmienkami všetkých zamestnancov pre všetky rizikové kategóriePracovná zdravotná služba pri výkone dohľadu nad pracovnými podmienkami hodnotí faktory práce a pracovného prostredia a pracovné podmienky, ktoré môžu ovplyvňovať zdravie zamestnancov . - poskytuje zamestnávateľovi poradenstvo a navrhuje opatrenia z hľadiska ochrany zdravia zamestnancov - vykonáva a zabezpečuje lekárske preventívne prehliadky zamestnancov vo vzťahu k práci a vydáva lekárske posudky o zdravotnej spôsobilosti na prácu, - zúčastňuje na vypracúvaní a vykonávaní programov ochrany a podpory zdravia zamestnancov vrátane štúdií o vplyve práce, pracovných podmienok a pracovného prostredia na zdravie zamestnancov, -podieľa sa aj na výchove a vzdelávaní zamestnávateľov a zamestnancov o ochrane a podpore zdravia pri práci, o problematike vplyvu práce, pracovných podmienok a faktorov pracovného prostredia na zdravie; výchova a vzdelávanie je zamerané na možné príčinné súvislosti akútneho poškodenia zdravia alebo chronického poškodenia zdravia a poškodenia zdravia, ktoré sa môže prejaviť neskôr, na špecifické zmeny a nešpecifické zmeny zdravotného stavu a na prevenciu pred týmito možnými nepriaznivými účinkami na zdravie, - písomne upozorňuje zamestnávateľa, ak neplní povinnosti ustanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi na zabezpečenie ochrany zdravia pri práci, alebo ak nepostupuje v súlade so záverom lekárskeho posudku o zdravotnej spôsobilosti zamestnanca na prácu, -pri výkone zdravotného dohľadu spolupracuje: a) s poskytovateľmi zdravotnej starostlivosti pri posudzovaní zdravotnej spôsobilosti na prácu, b) s orgánmi štátnej správy na úseku verejného zdravotníctva, c) so Sociálnou poisťovňou, d) so zdravotnými poisťovňami, e) s bezpečnostnotechnickou službou, f) s príslušnými orgánmi štátnej správy v oblasti inšpekcie práce, g) s orgánmi miestnej štátnej správy, Počet zamestnancov spolu / k 31.8.2018 /: 1750 Počet zamestnancov pracujúcich na nočnej zmene: 882 Rizikový faktor v kategórii rizika 3 počet zamestnancov : 1040 bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v časti B.1. Opis predmetu zákazky
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v intervale
Dátum začatia: 2019-12-25T00:00:00Dátum ukončenia: 2022-01-25T00:00:00
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: Pracovná zdravotná služba
Časť č.:
Názov: Pracovná zdravotná služba
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2019-01-23T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 130 950,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-12-20T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
85100000-0
Dodatočné kódy CPV
75122000-7

85140000-2

85147000-1

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, CPLDZ Považský Chlmec ( protidrogové centrum)
Opis obstarávania
Pracovná zdravotná služba vykonáva všetky činnosti definované zákonom Národnej rady SR č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky č. 208/2014 Z.z. o podrobnostiach o rozsahu a náplni výkonu pracovnej zdravotnej služby, o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú, a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť.Hlavným cieľom pracovnej zdravotnej služby je udržanie zdravotnej spôsobilosti zamestnancov na prácu, prevencia pracovných úrazov, chorôb z povolania a zabezpečenie komplexného zdravotného dohľadu nad pracovnými podmienkami všetkých zamestnancov pre všetky rizikové kategórie.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 2019-01-23T00:00:00Dátum ukončenia: 2022-07-31T00:00:00
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 130 950,00
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom dodatku je predĺženie doby trvania zmluvného vzťahu z dôvodu pretrvávajúcej pandémie Covid _19. Z tohto dôvodu boli pozastavené lekárske preventívne prehliadky, ktoré tvoria podstatnú finančnú časť zmluvy. Tie sa z dôvodu vyhláseného núdzového stavu a pandémie nevykonávali v zmysle harmonogramu. Od apríla 2020 doteraz sa vykonávali len mimoriadne vstupné prehliadky a prehliadky pri preradení na iný rizikový faktor práce.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 130 950,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 130 950,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA