dnes je 12.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PRMA 7.2/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad pre správu zaisteného majetku
Vnútroštátne identifikačné číslo: 53803175
Námestie slobody 2906/12, 81106 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre správu zaisteného majetku
Telefón: +421 288891811
Email: prma@prma.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443290
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: PRMA 7.2/2022
Hlavný kód CPV
79713000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Zabezpečenie strážnej služby v režime 24 hodín sedem dní týždni v počte 1 pracovník / 1 smena. Miesto stráženia sklady Úradu pre správu zaisteného majetku v Častkovciach.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 88 140,86
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z., o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") podľa ktorého: "Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: e) je oprávnený poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu." Podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: "Ak v odseku 3 nie je ustanovené inak, uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 písm. e) doloženým dokladom o oprávnení poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením." S ohľadom na ustanovenie § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač nepredkladá doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) o verejnom obstarávaní preukazuje uchádzač čestným vyhlásením, ktorého znenie tvorí prílohu č. 4 Uchádzač nemusí prekladať doklady za účelom preukázania splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní v prípade, že má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov, ktorý podľa § 152 a nasledujúcich zákona o verejnom obstarávaní vedie Úrad pre verejné obstarávanie.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač predloží v zmysle § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní prehľad o celkovom obrate, a ak je to vhodné, prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požiadavka na výšku celkového obratu minimálne v celkovej výške 240.000,- EUR bez DPH sumárne za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa referenčneého kurzu inej meny k EUR, ktorý bol zverejnený ECB v deň zverejnenia Výzvy vo vestníku verejného obstarávania. Uchádzač požadovaný prehľad podloží výkazom ziskov a strát, resp. výkazov príjmov a výdavkov (alebo ich ekvivalent) za uvedené hospodárske roky. Splnenie tejto podmienky účasti je možné aj prostredníctvom odkazu na register účtovných závierok (http://www.registeruz.sk/cruzpublic/ domain/accountingentity/simplesearch) zverejnený na internete. Odôvodnenie primeranosti a potreby: Verejný obstarávateľ sa v súlade s možnosťami stanovenia podmienok finančného a ekonomického postavenia potrebuje uistiť, že uchádzač je primerane finančne a ekonomicky spôsobilý, aby dokázal financovať plnenie zákazky, pokiaľ nebude mať uhradené platby zo strany verejného obstarávateľa za realizované plnenie a tým nebolo ohrozené dokončenie realizácie predmetu zákazky.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač predloží v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákon o verejnom obstarávaní zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia zákazky s nízkou hodnotou s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží minimálne 1 referenciu poskytnutia strážnej služby alebo uvedie zoznam poskytnutej strážnej služby inej osobe ako verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi za predchádzajúce 3 roky (musí ísť o strážne služby rovnakého alebo podobného charakteru s predmetom zákazky), pričom hodnota všetkých predložených referencií a/alebo zoznamu poskytnutých strážnych služieb pre inú osobu ako verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa musí byť minimálne 80.000,00 EUR bez DPH (pre vylúčenie pochybností verejný obstarávateľ uvádza, že uchádzač splní túto podmienku účasti ak hodnota všetkých predložených referencií a/alebo zoznamu poskytnutých strážnych služieb pre inú osobu ako verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa dosiahne minimálnu požadovanú hranicu. Nevyžaduje sa teda, aby uchádzač predložil aspoň jednu samostatnú referenciu alebo aspoň jednu poskytnutú strážnu službu v hodnote minimálne 80.000,- Eur bez DPH). Uchádzač musí v zozname poskytnutých strážnych služieb uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby odberateľa, ktorí vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o poskytnutých strážnych službách. V prípade, ak je v zozname poskytnutých strážnych služieb a/alebo v referencií uvedená cena za predmet zákazky v inej mene ako mena Euro (?), hodnota predmetu zákazky sa prepočíta na menu Euro (?) podľa referenčného výmenného kurzu Európskej centrálnej banky platného ku dňu uverejnenia Výzvy vo Vestníku verejného obstarávania.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Predloženie poistnej zmluvy ktorou je kryté poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu a poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú výkonom strážnej služby minimálne vo výške 1.000.000,- EUR z ktorej sa v takomto prípade môže likvidovať vzniknutá škoda. Uchádzač je povinný zabezpečiť, že poistenie, založené takouto poistnou zmluvou, bude platné minimálne počas doby platnosti zmluvy.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-08-01T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Pri podávaní ponuky bude potrebné zadať štruktúrované kritériá hodnotenia ponúk. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ nesmie uzatvoriť zmluvu v prípadoch upravených v § 11 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, že uchádzač nemá povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, túto okolnosť preukáže čestným vyhlásením, ktoré tvorí prílohu č. 3 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ neakceptuje poskytovanie strážnej služby subdodávateľom. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom. Verejný obstarávateľ bude úspešného uchádzača kontaktovať prostredníctvom elektronickej pošty ihneď po vyhodnotení. Ak ponuku predkladá skupina uchádzačov, splnenie podmienok osobného postavenia preukazuje každý člen skupiny samostatne. Ponuka predložená/doručená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk alebo ponuka doručená iným spôsobom ako určil verejný obstarávateľ v tejto výzve nebude ďalej zaradená do hodnotiaceho procesu. Obsah ponuky: a) Tlačivo cenovej ponuky - vyplnené a podpísané (Príloha č. 1)/rovnako bude treba zadať štrukturované kritériá hodnotenia ponúk/ b) Čestné vyhlásenie o akceptovaní popisu predmetu zákazky ako aj návrhu zmluvy - vyplnené a podpísané (Príloha č. 2) c) Čestné vyhlásenie ohľadne povinnosti zápisu do registra partnerov verejného sektora vyplnené a podpísané ak sa aplikuje (príloha č. 3) d) K splneniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona vyplnené a podpísané čestné vyhlásenia (príloha č. 4), Na predmet zákazky verejný obstarávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predmet zákazky sa bude financovať z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Dohodnutú cenu sa verejný obstarávateľ zaväzuje platiť na základe faktúry víťazného uchádzača s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa jej doručenia. Faktúra vystavená poskytovateľom musí spĺňať náležitosti podľa všeobecne záväzných právnych predpisov platných v Slovenskej republike. V opačnom prípade je verejný obstarávateľ oprávnený faktúru poskytovateľovi vrátiť na opravu. Lehota splatnosti opravenej faktúry začne v takom prípade plynúť až odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky potrebné zákonné náležitosti. Prílohou faktúry bude doklad preukazujúci odovzdanie predmetu zákazky riadne a včas v zmysle požiadaviek verejného obstarávateľa podpísaný zodpovednými osobami verejného obstarávateľa a úspešného uchádzača. Prílohu č. 5 tvorí návrh zmluvy o poskytovaní strážnej služby s obsahom ktorej uchádzač vysloví súhlas vyplnením a podpísaním prílohy č. 2
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-20T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA