dnes je 12.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MK SR-11/2019
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165182
Námestie SNP 33, 81331 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Telefón: +421 220482555
Email: jana.petrovicova@culture.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.culture.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MK SR-11/2019
Hlavný kód CPV
38000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je vybavenie laboratórií pre Slovenské národné múzeum a Slovenskú národnú galériu podľa špecifikácie uvedenej v Prílohe č. 1 k Rámcovej dohode, vrátane služieb, súvisiacich s plnením predmetu zákazy, najmä dodávka, doprava, vykládka, inštalácia, zapojenie a pod., a to na základe písomných objednávok, vystavených počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody a podľa potrieb verejného obstarávateľa. Služby súvisiace s dodaním predmetu zákazky: 2.1 Zabezpečenie dopravy - doprava tovaru na miesta dodania, podľa Rámcovej dohody, najneskôr do 90kalendárnych dní od prevzatia písomnej objednávky, 2.2 zabezpečenie vykládky - vyloženie dodaného tovaru na miesto určené v objednávke, 2.3 inštalácia zariadenia vrátane potrebných súčastí potrebných k prevádzke, konfigurácia, uvedenie do prevádzky, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti, 2.4 inštalácia programového vybavenie (softvéru) súvisiaceho s dodávaným zariadením/prístrojom/tovarom, 2.5 zaškolenie zamestnancov Kupujúceho na obsluhu dodaných tovarov na mieste dodania, vrátane inštruktáže pre prevádzku a údržbu, 2.6 dokumentácia - manuál pre obsluhu zariadení 2.7 servisné služby počas záručnej doby 36 mesiacov 2.8 servisná podpora počas záručnej doby
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Vybavenie laboratórií, časť 1
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
38000000-5

39180000-7

48000000-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava, Martin
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vybavenie laboratórií pre Slovenské národné múzeum podľa špecifikácie uvedenej v Prílohe č. 1 k Rámcovej dohode, vrátane služieb, súvisiacich s plnením predmetu zákazy, najmä dodávka, doprava, vykládka, inštalácia, zapojenie a pod., a to na základe písomných objednávok, vystavených počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody a podľa potrieb verejného obstarávateľa. Služby súvisiace s dodaním predmetu zákazky: 2.1 Zabezpečenie dopravy - doprava tovaru na miesta dodania, podľa Rámcovej dohody, najneskôr do 90kalendárnych dní od prevzatia písomnej objednávky, 2.2 zabezpečenie vykládky - vyloženie dodaného tovaru na miesto určené v objednávke, 2.3 inštalácia zariadenia vrátane potrebných súčastí potrebných k prevádzke, konfigurácia, uvedenie do prevádzky, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti, 2.4 inštalácia programového vybavenie (softvéru) súvisiaceho s dodávaným zariadením/prístrojom/tovarom, 2.5 zaškolenie zamestnancov Kupujúceho na obsluhu dodaných tovarov na mieste dodania, vrátane inštruktáže pre prevádzku a údržbu, 2.6 dokumentácia - manuál pre obsluhu zariadení 2.7 servisné služby počas záručnej doby 36 mesiacov 2.8 servisná podpora počas záručnej doby Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.Vybavenie laboratórií, časť 1
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Zmluva č. Z13/2019-28 bola uzavretá so Slovenskou národnou galériou

Názov
Vybavenie laboratórií, časť 2
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
38000000-5

39180000-7

48000000-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava. Zvolen
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vybavenie laboratórií pre Slovenskú národnú galériu podľa špecifikácie uvedenej v Prílohe č. 1 k Rámcovej dohode, vrátane služieb, súvisiacich s plnením predmetu zákazy, najmä dodávka,doprava, vykládka, inštalácia, zapojenie a pod., a to na základe písomných objednávok, vystavených počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody a podľa potrieb verejného obstarávateľa. Služby súvisiace s dodaním predmetu zákazky: 2.1 Zabezpečenie dopravy - doprava tovaru na miesta dodania, podľa Rámcovej dohody, najneskôr do 90kalendárnych dní od prevzatia písomnej objednávky, 2.2 zabezpečenie vykládky - vyloženie dodaného tovaru na miesto určené v objednávke, 2.3 inštalácia zariadenia vrátane potrebných súčastí potrebných k prevádzke, konfigurácia, uvedenie do prevádzky, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti, 2.4 inštalácia programového vybavenie (softvéru) súvisiaceho s dodávaným zariadením/prístrojom/tovarom, 2.5 zaškolenie zamestnancov Kupujúceho na obsluhu dodaných tovarov na mieste dodania, vrátane inštruktáže pre prevádzku a údržbu, 2.6 dokumentácia - manuál pre obsluhu zariadení 2.7 servisné služby počas záručnej doby 36 mesiacov 2.8 servisná podpora počas záručnej doby Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.Vybavenie laboratórií, časť 2
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Rámcová dohoda č.SNM-GR-INÉ-2019/3673 bola uzavretá so Slovenským národným múzeom.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2019/S 171-417027
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:1:VYBAVENIE LABORATÓRIÍ:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-06-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 4 887 690,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2:2:VYBAVENIE LABORATÓRIÍ:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-06-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 734 270,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-19T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA