dnes je 26.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 537/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železnice Slovenskej republiky
Telefón: +421 220295553
Email: slimakova.maria@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 537/2021
Hlavný kód CPV
18143000-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky s názvom "OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov proti pádu z výšky pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj len "SP").
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
OPIS
Názov
OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 1 - OOP na pracovné polohovanie a predchádzanie pádom z výšky
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 1 predmetu zákazky "OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 1 - OOP na pracovné polohovanie a predchádzanie pádom z výšky" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Pás bezpečnostný s lanom: 300 ks 2. Pás bezpečnostný 2 oká: 150 ks 3. Postroj bezpečnostný: 900 ks 4. Postroj bezpečnostný pre prácu na lane: 900 ks 5. Skracovač dĺžky lana s karabínou: 840 ks 6. Lano spojovacie 1,2 m - 2 karabíny: 300 ks 7. Lano spojovacie s dvomi okami, dĺ. 1 m: 105 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 2 - Adjustačné zariadenia lana, Zaťahovacie zachytávače pádu, Karabíny
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 2 predmetu zákazky "OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 2 - Adjustačné zariadenia lana, Zaťahovacie zachytávače pádu, Karabíny" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Blokant ručný pravý: 60 ks 2. Blokant ručný ľavý: 60 ks 3. Blokant prsný: 30 ks 4. Prístroj istiaci: 60 ks 5. Zachytávač pádu: 30 ks 6. Kladka samonavíjacia: 85 ks 7. Karabína HMS, zámok s manuálne uzamykateľným uzáverom: 300 ks 8. Karabína HMS, zámok s automatickým uzáverom: 60 ks 9. Karabína kovová oválna s manuálne uzamykateľným uzáverom: 1.095 ks 10. Karabína kovová (s otvorením do min. 11 mm) závitový uzáver trieda Q: 60 ks 11. Karabína kovová s automatickým uzáverom: 180 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 3 - Kotviace zariadenia, Spojovacie prostriedky, Záchytné zariadenia, Laná, Tlmiče pádu
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 3 predmetu zákazky "OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 3 - Kotviace zariadenia, Spojovacie prostriedky, Záchytné zariadenia, Laná, Tlmiče pádu" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Slučka zaisťovacia T 80: 900 ks 2. Slučka zaisťovacia T 150: 900 ks 3. Slučka zaisťovacia: 190 ks 4. Lano spojovacie Y s okom a karabínami - max. otvorenie od 50 mm: 60 ks 5. Lano spojovacie Y s okom a karabínami - max. otvorenie od 65 mm: 60 ks 6. Lano spojovacie Y s okom a karabínami - max. otvorenie od 90 mm: 150 ks 7. Lano kotviace 20 m s okom a karabínou: 390 ks 8. Brzda bezpečnostná: 210 ks 9. Lano statické pracovné /bm/: 3.000 m 10. Lano bezpečnostné dynamické: 270 ks 11. Tlmič pádu s lanom, dĺ. 2 m: 450 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 4 - Záchytné zariadenia, Záchranné zariadenia
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 4 predmetu zákazky "OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 4 - Záchytné zariadenia, Záchranné zariadenia" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Bežec protipádový Cresto Twin Stop alebo ekvivalentný: 60 ks 2. Bežec protipádový Soll Comfort alebo ekvivalentný: 60 ks 3. Tyč teleskopická s kotviacim hákom: 60 ks 4. Set pre záchranára: 90 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 5 - Pomocné prostriedky k OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 5 predmetu zákazky "OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 5 - Pomocné prostriedky k OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Návlek na lano ochranný /1 - 1,2 m/: 900 ks 2. Návlek na lano ochranný /2 m/: 900 ks 3. Taška prepravná pre OOP: 750 ks 4. Kapsa k postroju: 840 ks 5. Šnúra 7 mm /1 bm/: 300 m 6. Osma zlaňovacia: 60 ks 7. Slučka pomocná pre výstup po lane: 30 ks 8. Stupačka na lezenie na drevené stĺpy a stožiare priemeru 150 - 240 mm: 60 pár 9. Stupačka na lezenie na drevené stĺpy a stožiare priemeru 200 - 300 mm: 60 pár 10. Stupačka na lezenie na drevené stĺpy a stožiare priemeru 250 - 340 mm: 60 pár Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 191-498016
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 1 - OOP na pracovné polohovanie a predchádzanie pádom z výšky:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2022-06-10T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

2:OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 2 - Adjustačné zariadenia lana, Zaťahovacie zachytávače pádu, Karabíny:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2022-06-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

3:OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 3 - Kotviace zariadenia, Spojovacie prostriedky, Záchytné zariadenia, Laná, Tlmiče pádu:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2022-06-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

4:OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 4 - Záchytné zariadenia, Záchranné zariadenia:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2022-06-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

5:OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 5 - Pomocné prostriedky k OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2022-06-10T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zoznam členov komisie: Mgr. Tomáš Kovaľ, predseda komisie; Ing. Mária Slimáková, Ing. Lýdia Walachová, Ing. Jozef Kováč, člen komisie. 2. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-16T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 25.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,15 CZK (-0,08)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA