dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 10302-41/2017-JP
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35919001
Dúbravská cesta 14, 84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Telefón: +421 258311034
Email: monika.szaboova@ndsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ndsas.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 10302-41/2017-JP
Hlavný kód CPV
72514100-2
Druh zákazky
OPIS
Názov
Prevádzka informačných systémov Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s.
Časť č.: 0
Dodatočné kódy CPV
72267100-0

72222300-0

50312000-5

50312100-6

50312300-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, Bratislava.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je zabezpečenie všetkých služieb spojených s prevádzkou IT systémov verejného obstarávateľa, zahrňujúce dennodenné, priebežné, plánované a operatívne činnosti, smerujúce k zaisteniu prevádzkyschopnosti HW infraštruktúry, systémového prostredia a aplikačnej vrstvy IT infraštruktúry. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane technických špecifikácií, tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a časť B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 066-147280
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: ZM/2018/0065
Časť č.: DZM/2018/0065/0003
Názov: Prevádzka informačných systémov Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s.
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2018-03-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 7 495 200,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-03-16T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72514100-2
Dodatočné kódy CPV
72267100-0

72222300-0

50312000-5

50312100-6

50312300-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, Bratislava.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie všetkých služieb spojených s prevádzkou IT systémov verejného obstarávateľa, zahrňujúce dennodenné, priebežné, plánované a operatívne činnosti, smerujúce k zaisteniu prevádzkyschopnosti HW infraštruktúry, systémového prostredia a aplikačnej vrstvy IT infraštruktúry. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane technických špecifikácií, tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a časť B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 2018-03-13T00:00:00Dátum ukončenia: 2024-05-15T00:00:00
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 13 190 600,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom Dodatku č. 3 je zníženie ceny za predmet plnenia podľa Zmluvy v znení jej dodatkov, a to zo 162.400,- EUR bez DPH na sumu 144.100,- EUR bez DPH (v prípade poskytovania Služieb podľa Prílohy č. 1 oblasť 1 až 15 Zmluvy), resp. z 135.300,- EUR bez DPH na sumu 117.000,- EUR bez DPH (v prípade poskytovania Služieb podľa Prílohy č. 1 bez oblasti 14 Zmluvy), a to s prihliadnutím na aktuálny stav ekonomiky a trhu ako aj individuálne zabezpečenie niektorých dielčích služieb, ktoré spôsobili pokles prác/služieb v jednotlivých oblastiach uvedených v príslušnej prílohe a to všetko so zohľadnením obsiahnutia odplaty za udelenie autorských práv ku Komplexnému informačnému systému (KIS) a poskytnutie zdrojových kódov v rozsahu, spôsobom a za podmienok uvedených v Dodatku č. 3. Zároveň bola predĺžená doba trvania zmluvy na 74 mesiacov max. do 15.05.2024 a navýšenie zmluvnej ceny o 3 746 600,00 EUR.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 9 444 000,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 13 190 600,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA