dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 217/2021-OdVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00606707
Rastislavova 43, 04190 Košice - mestská časť Juh

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Telefón: +421 918849457
Email: katarina.kupcova@unlp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.fnlp.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435841
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: UNLP-2021-45-NZ-VS
Hlavný kód CPV
98310000-9
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pranie nemocničnej infekčnej a neinfekčnej bielizne prevádzkovateľa zdravotníckeho zariadenia. Komplexné služby prania a čistenia sortimentu nemocničnej bielizne v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi týkajúcimi sa prania a manipulácie s bielizňou zdravotníckych zariadení. Poskytovanie služieb v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, najmä nie však výlučne vyhl. MZ SR č. 553/2007 Z. z., zák. č. 335/2007 Z. z., v súlade s technologickým štandardom v tejto oblasti služieb a schváleným procesom poskytovanie služby príslušným štátnym orgánom RÚVZ. Podmienkou poskytovania služieb je komplexné zabezpečenie všetkých služieb (pranie, dezinfekcia, žehlenie, skladanie, triedenie a balenie nemocničnej bielizne), uvedených v týchto súťažných podkladoch, vrátane odvozu znečistenej bielizne a dovozu čistej bielizne v určených časoch do určených priestorov verejného obstarávateľa. Zákazka je rozdelená na 2 časti: Časť č. I. : Pranie nemocničnej infekčnej bielizne a Časť č. II. : Pranie nemocničnej neinfekčnej bielizne. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť alebo na obe časti predmetu zákazky. Ponuka musí byť predložená na celý rozsah a na všetky položky príslušnej časti predmetu zákazky, tak ako je to vymedzené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 390 132,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Pranie nemocničnej infekčnej bielizne
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
98311000-6

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Trieda SNP 1, 040 11 Košice, Monoblok/suterén
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pranie nemocničnej infekčnej bielizne prevádzkovateľa zdravotníckeho zariadenia. Podmienkou poskytovania služieb je komplexné zabezpečenie všetkých služieb (pranie, dezinfekcia, žehlenie, skladanie, triedenie a balenie nemocničnej bielizne), uvedených v týchto súťažných podkladoch, vrátane odvozu znečistenej bielizne a dovozu čistej bielizne v určených časoch do určených priestorov verejného obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
95 232,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Pranie nemocničnej neinfekčnej bielizne
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
98311000-6

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Trieda SNP 1, 040 11 Košice, Monoblok/suterén
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pranie nemocničnej neinfekčnej bielizne prevádzkovateľa zdravotníckeho zariadenia. Podmienkou poskytovania služieb je komplexné zabezpečenie všetkých služieb (pranie, dezinfekcia, žehlenie, skladanie, triedenie a balenie nemocničnej bielizne), uvedených v týchto súťažných podkladoch, vrátane odvozu znečistenej bielizne a dovozu čistej bielizne v určených časoch do určených priestorov verejného obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
294 900,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Doklady, ktoré uchádzač predkladá k preukázaniu splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1: a)písm. a) ZVO: Doloženým Výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace. b)písm. b) ZVO: Doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace. c)písm. c) ZVO: Doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace d)písm. d) ZVO: Doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace e)písm. e) ZVO: Doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky f)písm. f) ZVO: Doloženým čestným vyhlásením. 2. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 4. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača (§ 152 ods. 3 ZVO). 5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť v súlade s §37 ods. 3 ZVO. 6. Podľa§ 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením jednotného európskeho dokumentu (ďalej len JED) 7. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia, technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, ak nie je v konkrétnom bode pri konkrétnom doklade uvedené inak (sken týchto dokumentov.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti predložením nasledovných dokladov: podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť min. jednu referenciu o poskytnutí služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za prechádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, pričom verejný obstarávateľ požaduje, aby referenciou bolo preukázané, že uchádzač požadovanú službu poskytoval pre aspoň jedno zdravotnícke zariadenie poskytujúce ústavnú lekársku starostlivosť o pacientov v trvaní min.12 mesiacov. 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. j) ZVO údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby. Na preukáízanie splnenia uvedenej podmienky predloží uchádzač Vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, ktorým uchádzač preukáže, že má k dispozícii na poskytovanie požadovaných služieb zariadenie na pranie bielizne a zariadenie na žehlenie, v ktorom uvedie typ alebo obchodnú značku, počet, kapacitu, resp. výkon zariadenia, ktorým bude zabezpečovať pranie bielizne termodezinfekciou alebo chemotermodezinfekciou / chemodezinfekciou, žehlenie bielizne a informáciu, či má zariadenie vo vlastníctve, prenájme alebo vo výpožičke, resp. inom právnom vzťahu. Ak zariadenie nie je jeho vlastníctvom, do ponuky priloží aj písomnú zmluvu uzavretú s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť v súlade s ust. § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Požadovaný doklad musí uchádzač predložiť vo forme naskenovaného originálu, vo formáte .pdf s názvom Vyhlásenie zariadenie na pranie a žehlenie bielizne. 3.Vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, ktorým uchádzač preukáže, že má k dispozícii na poskytovanie požadovaných služieb zariadenie na prepravu čistej a použitej bielizne, t.j. prepravné vozidlo s uzavretým úložným priestorom alebo kontajner na prevoz bielizne, v ktorom uvedie typ alebo obchodnú značku, počet zariadení, veľkosť úložného priestoru prepravného vozidla alebo kontajnera a ktorým bude prepravu zabezpečovať a informáciu, či má zariadenie vo vlastníctve, prenájme alebo vo výpožičke, resp. inom právnom vzťahu. Ak zariadenie nie je jeho vlastníctvom, do ponuky priloží aj písomnú zmluvu uzavretú s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť v súlade s ust. § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Požadovaný doklad musí uchádzač predložiť vo forme naskenovaného originálu, vo formáte .pdf s názvom Vyhlásenie zariadenie na prepravu bielizne.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-01-24T13:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-07-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami/uchádzačmi postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. Na bezproblémové používanie systému JOSEPHINE je nutné používať jeden z podporovaných internetových prehliadačov: - Microsoft Internet Explorer verzia 11.0 a vyššia, - Mozilla Firefox verzia 13.0 a vyššia, - Google Chrome, - Microsoft Edge. 2. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky v súlade s § 66 ods. 7 ZVO. Komisia vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 ZVO a vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky podľa § 53 ZVO u uchádzača, ktorý sa umiestil na prvom mieste. Uvedené sa aplikuje na obe časti predmetu zákazky. 3. Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky sa odporúča. Obhliadka bude organizovaná pre záujemcov samostatne. 4. Zábezpeka sa požaduje vo výške: pre Časť I.: 3 500 EUR (slovom: tritisícpäťsto eur) a pre Časť II.: 8 000 EUR (slovom: osemtisíc eur). Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v bode 17 časti A. súťažných podkladoch. 5. Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač pred podpisom Zmluvy, najneskôr v čase jej uzavretia predložil Čestné vyhlásenie dodávateľa k splneniu osobitných podmienok plnenia (príloha č. 3 Zmluvy: časť I. Pranie nemocničnej infekčnej bielizne, príloha č. 4 Zmluvy: časť II. Pranie nemocničnej neinfekčnej bielizne), v zmysle bodov 2.2.1 až 2.2.3 časti F. Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov. 5.1. Uchádzač musí zamestnať minimálne 1 osobu, ktorá je v zmysle § 8 zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o službách a zamestnanosti) znevýhodneným uchádzačom o zamestnanie alebo 1 osobu z inak sociálne vylúčenej alebo znevýhodnenej skupiny obyvateľstva, 5.2 V prípade, ak už osobu podľa bodu 2.2.1 časti F. súťažných podkladov uchádzač zamestnáva, nie je povinný zamestnať ďalšiu takúto osobu, 5.3 Uchádzač musí uzavrieť s osobou podľa bodu 2.2.1 časti F. súťažných podkladov pracovnoprávny vzťah v súvislosti s plnením predmetu zmluvy a táto osoba sa musí podieľať na plnení predmetu zmluvy minimálne počas celej doby jej platnosti. Požadovaný doklad musí úspešný uchádzač predložiť vo forme originálu a zároveň prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, vo forme naskenovaného originálu, vo formáte .pdf s názvom Čestné vyhlásenie dodávateľa k splneniu osobitné podmienky plnenia.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-12-15T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA