dnes je 7.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MK/A/2021/22671
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00691135
Trieda SNP 48/A, 04011 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Košice
Telefón: +421 918937366 Fax: +421 556436288
Email: martin.vasko@kosice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kosice.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435333
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MK/A/2021/22671
Hlavný kód CPV
77211600-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Náhradná výsadba bude vysadená na plochách vo vlastníctve Mesta Košice. Veľkosť stromov bude spĺňať parametre vzrastlých drevín (predpestované) s obvodom kmeňa 16/18 cm, so založenou korunkou vo výške 2,20 m s predpísanou podchodnou výškou. Na náhradné výsadby sa používajú škôlkárske výpestky I. triedy akosti, t. z. musia byť zdravé, bez chorôb a škodcov, ich habitus (vzrast a vzhľad), musí zodpovedať znakom daného druhu (kultivaru), musí byť bez deformácií a znakov poškodenia teplom, suchom, zimou, vetrom, zlým zaobchádzaním pri vyzdvihovaní a preprave, bez mechanického poškodenia, s nesúdržným balom alebo nádobou. Výsadby stromov budú urobené v riadnom agrotechnickom termíne - odporúča sa aby výsadba zrealizovala v jesennom období v mesiacoch september až november (do nástupu mrazov), v prípade, že bude nutné výsadby robiť na jar tak v mesiacoch marec až apríl. Projektová dokumentácia (spracovateľ - Amberg Engineering Slovakia, s.r.o.) rieši návrh výsadby stromov na lokalitách, na vopred zameraných plochách, návrh sortimentu drevín a prispôsobenie výsadby v nadväznosti na vedenia inžinierskych sietí na jednotlivých lokalitách. Výsadby drevín v celom riešenom území musia rešpektovať existujúce a navrhované inžinierske siete a ich ochranné pásma. Pred začiatkom realizácie sadovníckych prác je potrebné aby zhotoviteľ zabezpečil vytýčenie podzemných inžinierskych sietí v teréne ich správcami, aby nedošlo k ich poškodeniu pri výsadbe. Miesta výsadby sú orientačne vyznačené vo výsadbovom pláne presné miesta výsadby budú určené až po vytýčení podzemných vedení sietí.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 356 257,67
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Náhradná výsadba pre stavbu: KE, Rekonštrukcia a modernizácia cesty II/552 - Slanecká cesta
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
77211600-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
územie Mesta Košice, lokality: Lokalita č. 1: ul. Jána Pavla II., KVP, Lokalita č. 4: Moskovská trieda ul. Jasuschova, KVP, Lokalita č. 6: ul. Povrazová, KVP
Opis obstarávania:
podľa prílohy č. 1 návrhu zmluvy Opis predmetu zákazky a Prílohy č. C.2.1 súť. podkladov - neocenený Výkaz výmer, Prílohy č.B.2 projektovej dokumentácie DSPRS situácie jednotlivých lokalít, Prílohy B.3 Rozhodnutie okresného úradu Košice, odbor starostlivosti o život. prostredie.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
214 291,71:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+: 302011AFK8 Operačný program: Integrovaný regionálny operačný program Spolufinancovaný fondom: Európsky fond regionálneho rozvoja Prioritná os: 1. Bezpečná a ekologická doprava v regiónoch Špecifický cieľ: 1.1 Zlepšenie dostupnosti k cestnej infraštruktúre TEN-T a cestám I. triedy s dôrazom na rozvoj multimodálneho dopravného systému
Doplňujúce informácie:

Názov
Náhradná výsadba pre stavbu: KE, Rekonštrukcia a modernizácia cesty II/552 - Slanecká cesta
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
77211600-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
územie Mesta Košice, lokality: Lokalita č. 2: priestor za Multi hala navrhovaná prepojovacia komunikácia Popradská- Alejová-Gemerská, Lokalita č. 7: Západ Park za Sladovňou
Opis obstarávania:
podľa prílohy č. 1 návrhu zmluvy Opis predmetu zákazky a Prílohy č. C.2.2 súť. podkladov - neocenený Výkaz výmer, Prílohy č.B.2 projektovej dokumentácie DSPRS situácie jednotlivých lokalít, Prílohy B.3 Rozhodnutie okresného úradu Košice, odbor starostlivosti o život. prostredie.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
74 033,70:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+: 302011AFK8 Operačný program: Integrovaný regionálny operačný program Spolufinancovaný fondom: Európsky fond regionálneho rozvoja Prioritná os: 1. Bezpečná a ekologická doprava v regiónoch Špecifický cieľ: 1.1 Zlepšenie dostupnosti k cestnej infraštruktúre TEN-T a cestám I. triedy s dôrazom na rozvoj multimodálneho dopravného systému
Doplňujúce informácie:

Názov
Náhradná výsadba pre stavbu: KE, Rekonštrukcia a modernizácia cesty II/552 - Slanecká cesta
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
77211600-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
územie Mesta Košice, lokality: Lokalita č.9: Sídl.N/jazerom-križ. N.Kapustníky-Slanecká, Lokalita č.11: Krásna-ŽŠ Sv. M. Križina, areál ZŠ Lokal. č.12: Sídl. N/jazerom medzi MŠ Dneperská a ul.Uralskou
Opis obstarávania:
podľa prílohy č. 1 návrhu zmluvy Opis predmetu zákazky a Prílohy č. C.2.3 súť. podkladov - neocenený Výkaz výmer, Prílohy č.B.2 projektovej dokumentácie DSPRS situácie jednotlivých lokalít, Prílohy B.3 Rozhodnutie okresného úradu Košice, odbor starostlivosti o život. prostredie.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
67 932,26:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+: 302011AFK8 Operačný program: Integrovaný regionálny operačný program Spolufinancovaný fondom: Európsky fond regionálneho rozvoja Prioritná os: 1. Bezpečná a ekologická doprava v regiónoch Špecifický cieľ: 1.1 Zlepšenie dostupnosti k cestnej infraštruktúre TEN-T a cestám I. triedy s dôrazom na rozvoj multimodálneho dopravného systému
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť ten, kto spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov (ďalej aj ako "zákon"). Uchádzač musí predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 zákona. Doklady stanovené podľa § 32 ods. 2 písm. a) a písm. e) zákona uchádzač predkladať nemusí. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona, je povinný na účely preukázania podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov všetkých osôb uvedených v danej podmienke. Ak je uchádzač platne zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov na Úrade pre verejné obstarávanie, doklady podľa § 32 ods. 2 zákona nemusí predkladať. Podmienky účasti a požadované doklady k nim sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nepožadujú sa
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-01-24T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom alebo uchádzačom sa bude uskutočňovať zo strany verejného obstarávateľa v slovenskom jazyku, zo strany záujemcu alebo uchádzača v slovenskom alebo českom jazyku. 2.Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní ako je žiadosť o vysvetlenie podmienok účasti a ponúk, vysvetlenie podmienok účasti a ponúk a predkladanie ponúk, vysvetľovanie ponúk sa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona. Určený informačný systém verejným obstarávateľom na komunikáciu v tomto verejnom obstarávaní je systém JOSEPHINE a je prístupný na webovej stránke: https://josephine.proebiz.com/sk/. Záujemca v prípade záujmu o účasť v tomto verejnom obstarávaní sa musí zaregistrovať v uvedenom informačnom systéme (uviesť identifikačné údaje a potvrdiť svoju identifikáciu prostredníctvom systému a svojich uvedených údajov) ak už nie je v systéme zaregistrovaný. Podrobný návod na použitie informačného systému vrátane potrebného technického vybavenia je na uvedenej stránke. 3. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 4. Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s § 38 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov uchádzačom podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) cit. zákona: Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 5. Verejný obstarávateľ bude na vyhodnotenie ponúk aplikovať postup v zmysle druhej vety § 66 ods. 7 ZVO v spojení s príslušnými časťami § 55 ods. 1 ZVO, tzv. super reverznú verejnú súťaž. Verejný obstarávateľ teda bude vyhodnocovať ponuku uchádzača z hľadiska splnenia podmienok účasti ako aj splnenia požiadaviek na predmet zákazky iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk. 6.Verejný obstarávateľ v zmysle § 11 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo ďalšie osoby podieľajúce sa na plnení zmluvy ktorí sú partnermi verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 7. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienok plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 8. V súlade s § 56 ods. 15 zákona si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 8, 10 až 14 na viac ako 10 pracovných dní.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-12-15T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 6.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25 CZK (-0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA