dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 27800/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železnice Slovenskej republiky
Telefón: +421 220293156
Email: ohradkova.lubica@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435307
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Služby v železničnej doprave
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 27800/2021
Hlavný kód CPV
45234100-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na stavbe s názvom "ŽST Barca, obnova výhybiek č. 1-20".
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 9 456 372,55
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
45234116-2

45234115-5

45231400-9

45221220-0

45100000-8

45112700-2

45112000-5

45213320-2

45231113-0

45300000-0

45316100-6

45314310-7

45110000-1

45111200-0

71330000-0

45221100-3

45234100-7

Miesto vykonania
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: ŽST Barca, severné zhlavie Traťový úsek 3201 Čierna nad Tisou št. hr.- Košice Definičný úsek 33 ŽST Barca, Košický kraj, Okres: Košice IV Kat. územie miest a obcí: Barca, Južné Mesto
Opis obstarávania
1. Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na stavbe s názvom "ŽST Barca, obnova výhybiek č. 1-20". 2. Cieľom stavby je dosiahnutie normových, resp. technicko- prevádzkových parametrov dopravnej cesty vo všetkých jej ukazovateľoch, zaistenie bezpečnej a plynulej železničnej prevádzky a dosiahnutie dohodnutého štandardu stanice na základe nasledovných požadovaných činností: - výmena existujúcich technicky nevyhovujúcich výhybiek sústav žel. zvršku R65, S49 resp. T na Košickom zhlaví (výhybky č.1 až 20) za výhybky nové sústavy UIC- 60E2 - úpravy existujúceho staničného zabezpečovacieho zariadenia košického zhlavia v ŽST Barca - demontáž existujúcej vonkajšej výstroje staničného zabezpečovacieho zariadenia na Košickom zhlaví po rekonštrukcii bude výstroj nahradená za novú zodpovedajúcu typu výhybiek - nové výhybky zabezpečiť novými trojfázovými elektromotorickými prestavníkmi a na nových výhybkách namontovať snímače polohy jazykov - zriaďovacie návestidlá a hlavné návestidlá dotknuté rekonštrukciou budú nahradené za nové návestidlá vrátane základov k týmto návestidlám - existujúce koľajové skrinky od jednopásových staničných koľajových obvodov a dvojpásových koľajových obvodov na zhlaví budú nahradené za nové príslušného typu - osadenie nových káblových rozvádzačov - kabelizácia k novým vonkajším prvkom bude nová typu TCEKPFLEZE/Y 1,0, vedená od káblového stojana v RZZ, a na zhlaví budú osadené (plastové skrine typu ako SKP 66) - výmena rozhlasových stožiarov (5ks) za nové sklápacie stožiare - pre vonkajšie ozvučenie použiť zvukové projektory s výkonovými odbočkami 16/ 10/5 W - výmena hovorových súprav tichého dorozumenia - nová kompenzácia; samotná kompenzácia je navrhnutá ako regulovateľná - obnova izolácie mostov v ev. km 94,626 a 94,857 3. Stavba má charakter rekonštrukcie dopravnej cesty. ŽST Barca je súčasťou železničného uzla Košice. 4. Požaduje sa zabezpečiť realizáciu diela (stavebných prác) podľa projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnostiach pre realizáciu stavby "ŽST Barca, obnova výhybiek č. 1-20" spracovanej generálnym projektantom VALBEK&PRODEX, spol. s r.o., Rusovská cesta 16, 851 01 Bratislava (ďalej len DSPRS). 5. Obstarávateľ poskytne záujemcom/uchádzačom DSPRS - Príloha č. 6 súťažných podkladov. 6. Obstarávateľ poskytne záujemcom/uchádzačom aj nasledovné dokumenty potrebné pre realizáciu stavby - Príloha č. 7 súťažných podkladov: - Rozhodnutie Okresného úradu Košice vydané odborom starostlivosti o životné prostredie povolenie na osobité užívanie vôd č.j.OU-KE-OSZP3-2018/021735, zo dňa 10.05.2018, nadobudlo právoplatnosť dňa:31.5.2018, platnosť rozhodnutia je do 31.5.2024 - Rozhodnutie Okresného úradu Košice vydané odborom starostlivosti o životné prostredie povolenie uskutočniť vodné stavby, č.j. OU-KE-OSZP3-2018/029359 zo dňa 23.07.2018, nadobudlo právoplatnosť dňa:15.8.2018, predĺženie bolo vydané: 16.12.2020 a nadobudlo právoplatnosť: 4.1.2021 č.j. OU-KE-OSZP3-2020/051569-003 - Stavebné povolenie vydané Ministerstvom dopravy a výstavby Slovenskej republiky číslo 22052/2018/SŽDD/71839 zo dňa 20.09.2018, nadobudlo právoplatnosť dňa:19.10.2018, predĺženie bolo vydané: 14.10.2020 a nadobudlo právoplatnosť:14.10.2020 č.j. 26599/2020/SŽDD/79821
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
9 456 372,55:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
9:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Integrovaná infraštruktúra 2014 - 2020, Prioritná os 5 - Železničná infraštruktúra a obnova mobilných prostriedkov, Projekt: ŽST Barca, obnova výhybiek č. 1-20.
Doplňujúce informácie
1) Obstarávateľ vyžaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou vo výške 100 000 (jednostotisíc) EUR. Spôsob zloženia zábezpeky: - zložením finančných prostriedkov na bankový účet obstarávateľa a/alebo - poskytnutím bankovej záruky za uchádzača a/alebo - poskytnutím poistenia záruky. V prípade, ak sa uchádzač rozhodne predložiť bankovú záruku alebo ak sa rozhodne predložiť poistenie záruky podľa § 46 ods. 9 ZVO, obstarávateľ požaduje doručenie originálu bankovej záruky alebo originálu poistenia záruky najneskôr v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu IV.2.2) tohto oznámenia na adresu obstarávateľa Železnice Slovenskej republiky, Generálne riaditeľstvo, Odbor investorský, Klemensova 8, 813 61 Bratislava v samostatnej uzatvorenej obálke s označením "Zábezpeka" a označením názvu reverznej verejnej súťaže a označením "Neotvárať". Ak banka umožňuje vydanie a akceptáciu bankovej záruky/poistenia záruky v elektronickom formáte dokumentu, podpísanú kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona o e-Governmente, tak obstarávateľ akceptuje takto vydanú bankovú záruku/poistenie záruky. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2) Obstarávateľ nebude organizovať obhliadku miesta realizácie stavebných prác.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 ZVO. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia spôsobom podľa § 32 ods. 4 alebo ods. 5 ZVO, ak sú splnené v nich uvedené podmienky na uplatnenie tohto postupu. Uchádzač, ktorý je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (§ 152 a nasl. ZVO) a má v zozname hospodárskych subjektov zapísané všetky údaje podľa § 32 ods. 1 ZVO, nemusí splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazovať. Obstarávateľ v takom prípade vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ZVO spôsobom podľa § 152 ods. 4 a 5 ZVO. Obstarávateľ umožňuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 152 ods. 3 ZVO. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov alebo v ňom nemá zapísané všetky požadované údaje, resp. doklady podľa § 32 ods. 1 ZVO je povinný chýbajúce údaje preukázať obstarávateľovi: - predložením príslušného dokladu podľa § 32 ods. 2 ZVO v ponuke alebo - doplnením chýbajúceho údaju do zoznamu hospodárskych subjektov. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a/alebo obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO. Obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení neskorších predpisov. 2. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov, táto je povinná predložiť doklady požadované v § 32 ods. 2 ZVO (resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 alebo podľa § 152 ZVO, prípadne JED) za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 3. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom JED-om v zmysle § 39 ZVO. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o JED-e pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie602.html. Podľa § 55 ods. 1 ZVO, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá po vyhodnotení ponúk obstarávateľovi uchádzač, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. K bodu III 1.2) tohto oznámenia uvádzame, že ekonomické a finančné postavenie požaduje obstarávateľ preukázať v zmysle § 33 ods. 1 písm. a) ZVO. K bodu III.1.3) tohto oznámenia uvádzame, že technickú a odbornú spôsobilosť požaduje obstarávateľ preukázať v zmysle § 34 ods. 1. písm. b), g) a j) ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-02-11T08:30:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk): 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. V tejto verejnej súťaži sa postupuje v zmysle § 66 ods. 7 ZVO (tzv. reverzná súťaž). Obstarávateľ rozhodol, že po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk podľa bodu II.2.5) tohto oznámenia a zostavení poradia predložených ponúk, sa uskutoční vyhodnotenie ponuky uchádzača umiestneného na prvom mieste v poradí podľa § 53 ZVO a následne vyhodnotenie splnenia podmienok účasti u tohto uchádzača podľa § 40 ZVO. 2. Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štátnom (slovenskom) jazyku. Komunikácia zo strany záujemcov/uchádzačov môže prebiehať aj v českom jazyku, pričom Obstarávateľ poskytne záujemcom/uchádzačom odpoveď v štátnom (slovenskom) jazyku. 3. Obstarávateľ poskytne vysvetlenie podľa § 48 ZVO prostredníctvom funkcionality informačného systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len "IS EVO"). 4. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. 5. Uchádzač predkladá ponuku výhradne v elektronickej podobe prostredníctvom funkcionality IS EVO. Obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku s kódovaním a šifrovaním a podpísanú autorizovaným kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z.. 6. Uchádzač môže predložiť doklady a dokumenty obsahujúce finančné čiastky aj v inej mene ako EUR spolu s prepočtom inej meny na EUR. Pre potreby prepočtu ostatných cudzích mien je platný kurz Európskej centrálnej banky (ďalej len "ECB") ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. V prípade, ak platný kurz danej meny nestanovuje ECB, uchádzač vykoná prepočet podľa platného kurzu Národnej banky Slovenska (ďalej len "NBS") ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. Prepočet bude uvedený na samostatnej strane listu, hneď ako nasledujúca strana za dokladom alebo dokumentom, v ktorom je finančná čiastka uvedená tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz ECB/NBS, podľa ktorého sa prepočet vykonal. 7. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32, § 33 a/alebo § 34 môže uchádzač predbežne nahradiť predložením Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len "JED") podľa § 39 ZVO. Uchádzač vyplní časti I. až III. JEDu a nemôže vyplniť len oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED-u. Formulár JED-u je zverejnený v profile zákazky, ktorej sa týka toto oznámenie. Formulár JED-u tvorí samostatnú oddeliteľnú prílohu súťažných podkladov. 8. Po overení verejného obstarávania príslušnými kontrolnými orgánmi, ktoré doručia obstarávateľovi výsledky z kontroly verejného obstarávania s vyhlásením, že počas kontroly verejného obstarávania boli zistené len také porušenia ZVO, ktoré nemajú vplyv na výsledok verejného obstarávania, že nebolo zistené porušenie princípov a postupov verejného obstarávania definovaných právnymi prepismi EÚ a SR pre verejné obstarávanie, obstarávateľ uzavrie Zmluvu s úspešným uchádzačom v súlade s § 56 ZVO. 9. V rámci poskytnutia súčinnosti úspešný uchádzač predloží dokument uvedený v bode 28.3. kapitoly A. súťažných podkladov najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy obstarávateľa. 10. V bode II.2.7.) je uvedená doba 9 mesiacov. Táto doba nie je odo dňa uzavretia Zmluvy, ale odo dňa odovzdania staveniska. 11. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií a nie je ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-12-15T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA