dnes je 7.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 000013/250000/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Rozhlas a televízia Slovenska
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47232480
Mlynská dolina Array, 84545 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Rozhlas a televízia Slovenska
Telefón: +421 260611030
Email: michaela.simunova@rtvs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.rtvs.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434063
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 000013/250000/2021
Hlavný kód CPV
30200000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Verejné obstarávanie je rozdelené na 3 časti: Časť 1 predmetu zákazky: Sieťové diskové pole nezávislých diskov: Predmetom zákazky je sieťové diskové pole nezávislých diskov určené pre zabezpečenie štúdiovej výroby, ingestu, spracovania a outgestu audio a video materiálu post-produkčných pracovísk kreatívneho centra RTVS. Časť 2 predmetu zákazky: Sieťové prvky: Predmetom zákazky je súbor sieťových prepínačov, WiFi prístupových bodov a ich príslušenstva určených pre zabezpečenie sieťového prepojenia pracovísk a ich technologických zariadení v kreatívnom centre RTVS ako aj ich pripojenie do infraštruktúry RTVS. Časť 3 predmetu zákazky: Výpočtová technika : Predmetom zákazky je dodávka vybraného sortimentu výpočtovej techniky zostáv osobných počítačov s príslušenstvom, ktoré sú bežne dostupné na trhu pre KC BA a notebookov a zostáv osobných počítačov, ktoré sú bežne dostupné na trhu pre KC BB. Predmet zákazky je dodávaný ako budúca súčasť Kreatívneho centra RTVS, ktoré vznikne s cieľom zabezpečiť podporu kreatívneho talentu a podporu zamestnanosti v kultúrnom a kreatívnom priemysle. Podrobné vymedzenie predmetu jednotlivých častí zákazky je bližšie špecifikované v časti D. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 819 674,10
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Sieťové diskové pole nezávislých diskov
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
30233141-1

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kreatívne centrum (ďalej len "KC") RTVS BA, Mlynská dolina, 845 45 Bratislava KC RTVS BB, SPŠ J. Murgaša, J. M. Hurbana 6, 974 01 Banská Bystrica KC RTVS BB, Profesora Sáru 1, 975 68 Banská Bystrica
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka sieťového diskového poľa nezávislých diskov určeného pre zabezpečenie štúdiovej výroby, ingestu, spracovania a outgestu audio a video materiálu post-produkčných pracovísk kreatívnych centier RTVS v Bratislave a Banskej Bystrici (ďalej len KC RTVS), jeho zapojenie a uvedenie do prevádzky. Diskové pole bude dostupné zo všetkých zariadení zapojených do počítačovej siete RTVS. Bude slúžiť ako pracovné dátové úložisko pre všetky súčasti KC RTVS a zároveň ako krátkodobý archív materiálov spracovávaných v KC RTVS. Súčasťou dodávky je jeho oživenie vrátanie funkčných testov, základného nastavenia podľa požiadaviek verejného obstarávateľa a asistencia pri skúšobnej prevádzke. Pri skúšobnej prevádzke musí dodávateľ potvrdiť splnenie zadaných parametrov a zdokumentovať ich. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je bližšie špecifikované v časti D. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
303 140,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
60:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: ITMS2014+ kód projektu: 302031ABF7 ITMS2014+ kód projektu: 302031ABF8
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov EŠIF - Operačný program Integrovaný regionálny operačný program s názvom projektu Kreatívne centrum RTVS a Kreatívne centrum RTVS Banská Bystrica a z prostriedkov verejného obstarávateľa.

Názov
Sieťové prvky
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
32413100-2

32422000-7

32562100-1

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kreatívne centrum (ďalej len "KC") RTVS BA, Mlynská dolina, 845 45 Bratislava KC RTVS BB, SPŠ J. Murgaša, J. M. Hurbana 6, 974 01 Banská Bystrica KC RTVS BB, Profesora Sáru 1, 975 68 Banská Bystrica
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka súboru sieťových prepínačov, WiFi prístupových bodov a ich príslušenstva určených pre zabezpečenie sieťového prepojenia pracovísk a ich technologických zariadení v kreatívnom centre RTVS ako aj ich pripojenie do infraštruktúry RTVS. Sieťové prepínače sa budú nachádzať v kreatívnych centrách RTVS v Bratislave a Banskej Bystrici (ďalej len KC RTVS). RTVS aktuálne prevádzkuje siete a komplexnú správu sietí na prvkoch značky CISCO. Súčasťou dodávky je ich oživenie a overenie funkčnosti. Predmetom zákazky nie je konfigurácia zariadení. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je bližšie špecifikované v časti D. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
370 128,33:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
90:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: ITMS2014+ kód projektu: 302031ABF7 ITMS2014+ kód projektu: 302031ABF8
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov EŠIF - Operačný program Integrovaný regionálny operačný program s názvom projektu Kreatívne centrum RTVS a Kreatívne centrum RTVS Banská Bystrica a z prostriedkov verejného obstarávateľa.

Názov
Výpočtová technika
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
30213000-5

30213100-6

48310000-4

48624000-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kreatívne centrum (ďalej len "KC") RTVS BA, Mlynská dolina, 845 45 Bratislava KC RTVS BB, SPŠ J. Murgaša, J. M. Hurbana 6, 974 01 Banská Bystrica KC RTVS BB, Profesora Sáru 1, 975 68 Banská Bystrica
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka vybraného sortimentu výpočtovej techniky zostáv osobných počítačov s príslušenstvom pre Kreatívne centrum RTVS Bratislava a notebookov a zostáv osobných počítačov pre kreatívne centrum Banská Bystrica. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je bližšie špecifikované v časti D. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
146 405,77:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
60:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: ITMS2014+ kód projektu: 302031ABF7 ITMS2014+ kód projektu: 302031ABF8
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov EŠIF - Operačný program Integrovaný regionálny operačný program s názvom projektu Kreatívne centrum RTVS a Kreatívne centrum RTVS Banská Bystrica a z prostriedkov verejného obstarávateľa.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona. Záujemca preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona, dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 3 zákona. Podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona musí uchádzač preukázať, že je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Súčasne sa požaduje trestná bezúhonnosť právnickej osoby, podľa zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený záujemcom. V prípade záujemcu, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci v zmysle zákona č. 221/2019 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony, a teda nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. 1.2Ak čestné vyhlásenie alebo vyhlásenie, ktoré uchádzač predloží k preukázaniu splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia budú podpísané splnomocnenou oprávnenou osobou uchádzača, v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie. Ďalšie informácie sú uvedené v predmetných súťažných podkladoch, v časti F. Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neaplikuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neaplikuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Úspešný uchádzač je povinný pred podpisom zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi autorizované servisné partnerstvo s výrobcom ponúkaného zariadenia, resp. autorizáciu na výkon servisných činností na ponúkanom zariadení. Dosiahnutú úroveň partnerstva uchádzač preukáže platným dokladom o oprávnení udelenom uchádzačovi vykonávať autorizovaný servis na danom zariadení na území SR. Uvedené platí pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-01-25T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-10-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi (SP). Systém Elektronické obstarávanie/Systém EO použitý na zadávanie tejto zákazky je súčasťou Elektronického kontraktačného systému (EKS). Je vytvorený, prevádzkovaný a dostupný na web. sídle: https://eo.eks.sk/. Verejný obstarávateľ (V.Ob.) uvádza, že v dokumente Všeobecné podmienky elektronického obstarávania (v aktuálnom znení), ktorý je zverejnený na EKS sú upravené v rozsahu zákona zákl. podmienky používania elektr. podpory procesov vo VO najmä z hľadiska bezpečnosti, ochrany osob. údajov a iných údajov, ako aj podrobnosti vo vzťahu ku komunikácii, doručovaniu, identifikácii a autentifikácii. Priamy odkaz: https://ppvo.eks.sk/SpravaVPPPVO/VPPPVO/AktualneUcinne/10 2.Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (PÚ) sú prístupné v súlade so zákonom na internet. adrese https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/2399 a na a web stránke Úradu pre verejné obstarávanie (ÚVO) http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434063 je uvedený priamy odkaz na internet. adresu tejto zákazky zverejnenej na EKS, t.j. https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/2399. Z uvedeného dôvodu V.Ob. tieto dokumenty záujemcom nezasiela. V.ob. odporúča uchádzačom počas celého trvania tohto VO priebežne sledovať Elektronickú tabuľu (ET) tejto zákazky a tiež web. sídlo ÚVO, časť Profil verejného obstarávateľa, adresa: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11786, resp. http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434063. 3.Komunikačným jazykom v tomto VO je slovenský jazyk. 4.Náklady spojené s účasťou v tomto VO znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči V.Ob. 5.Vysvetlenie informácií potrebných na vyprac. ponuky a na preukázanie splnenia PÚ, V.Ob. bezodkladne oznámi v súlade s predmetnými SP najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6.Vzor Jednotného európskeho dokumentu je v časti J. označenej ako Prílohy SP. 7.VO sa môže zúčastniť aj skupina dodávateľov (SD). V.Ob. nevyžaduje od SD, aby vytvorila právnu formu na účely účasti vo VO a pre prípad prijatia ponuky. Na účely účasti vo VO musí SD stanoviť vedúceho člena SD, rozsah jeho kompetencií a určenie kontaktných údajov pre komunikáciu v danom VO. Všetci členovia SD musia udeliť písomné plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov (vedúci člen skupiny), na všetky úkony spojené s účasťou v danom VO a na konanie v mene všetkých členov SD počas celého procesu VO, prijímať pokyny v tomto VO a konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie. V prípade prijatia ponuky SD sa vyžaduje, aby SD pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila V.Ob. zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa ako časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči V.Ob. spoločne a nerozdielne. 8.Zábezpeka sa nevyžaduje. 9.V.Ob. vyžaduje, aby úspešný uchádzač najneskôr v čase uzavretia Kúpnej zmluvy predložil údaje, doklady a dokumenty podľa bodu 21.6 SP. 10. K bodu II. 2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému - lehota trvania zmluvy je od od obdržania výzvy na dodanie tovaru v zmysle bodu 2. článku II. (Dodacie podmienky) Kúpnej zmluvy. 11.Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky sa neuskutoční. 12.Predmetné VO nie je: a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-12-15T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 6.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25 CZK (-0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA