dnes je 6.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 003490/2021-27
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151742
Štefanovičova 5, 81782 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Telefón: +421 259582014 Fax: +421 252498042 / 59582128
Email: agata.stoselova@mfsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.finance.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 003490/2021-27
Hlavný kód CPV
60400000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb leteckej prepravy osôb a súvisiacich služieb pri zahraničných a tuzemských pracovných/služobných cestách do celého sveta, zabezpečenie a doručenie jednosmerných a/alebo spiatočných leteniek v kategóriách ekonomická alebo busines trieda alebo na základe jednotlivých požiadaviek /objednávok verejného obstarávateľa pre jeho zamestnancov, ako aj pre iné ním určené osoby.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
60440000-4

63510000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ministerstvo financií SR, Štefanovičova 5, 817 82 Bratislava, Finančné riaditeľstvo SR, Lazovná 63, 974 01 Banská Bystrica; Mierová 23, 815 11 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb leteckej prepravy osôb a súvisiacich služieb pri zahraničných a tuzemských pracovných/služobných cestách do celého sveta, zabezpečenie a doručenie jednosmerných a/alebo spiatočných leteniek v kategóriách ekonomická alebo busines trieda alebo na základe jednotlivých požiadaviek /objednávok verejného obstarávateľa pre jeho zamestnancov, ako aj pre iné ním určené osoby.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Celkový čas trvania prepravy z miesta odletu do miesta príletu a späť pri letenke č. 1:12 bodov:
Celkový čas trvania prepravy z miesta odletu do miesta príletu a späť pri letenke č. 2:8 bodov:
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Cena spiatočnej letenky Viedeň Brusel - Viedeň, trieda economy, vrátane podpalubnej batožiny s hmotnosťou min. 15 kg (letenka č. 1):48 bodov:
Cena spiatočnej letenky Viedeň Zurich - Viedeň trieda business class, vrátane podpalubnej batožiny s hmotnosťou min. 15 kg (letenka č. 2):32 bodov:
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Rámcová dohoda na zabezpečenie leteckej dopravy na pracovné cesty a služobné cesty bude uzatvorená na dobu 24 mesiacov odo dňa účinnosti rámcovej dohody s opciou na predĺženie platnosti a účinnosti rámcovej dohody o 24 mesiacov.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 00349/2021-27
Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa a z časti z fondov EÚ formou bezhotovostného platobného styku v eurách na základe predloženej faktúry vystavenej poskytovateľom.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 036-090191
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 5
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 58 438,93
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 5
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 8 459,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

3:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 5
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 15 633,14
bez DPH
Informácie o subdodávkach

4:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 5
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 4 655,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

5:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 5
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 4 230,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predpokladaná hodnota zákazky je 1 840 000,00 EUR bez DPH. za predpokladu uplatnenia opcie, t.j. predĺženia rámcovej dohody o ďalších 24 mesiacov, pričom predpokladaná hodnota zákazky je rozdelená nasledovne: Verejný obstarávateľ Ministerstvo financií SR Celková hodnota vrátane uplatnenia opcie je vo výške 1 200 000,00 EUR bez DPH. Osoba pristupujúca k verejnému obstarávaniu Finančné riaditeľstvo SR Celková hodnota vrátane uplatnenia opcie je vo výške 640 000,00 EUR bez DPH. Toto oznámenie sa zasiela na základe plnenia Rámcových dohôd Ministerstva financií SR a Finančného riaditeľstvo SR za 3. štvrťrok 2022 v celkovej hodnote 91 416,07 EUR. Spolu leteniek za 3. štvrťrok 2022 je 125 ks. Z toho plnenie z RD MF SR: NADOSAH, spol. s r.o. - 54 ks leteniek v hodnote 43 368,00 eur. Faveo, s.r.o. - 8 ks leteniek v hodnote 6426,00 eur. ASIANA, spol. s r.o. - 9 ks leteniek v hodnote 5924,91 eur. Skupina dodávateľov:GLOBAMERICA, s.r.o., TUCAN, s.r.o. - 1 ks letenky v hodnote 965,00 eur. FLY TRAVEL s.r.o. - 4 ks leteniek v hodnote 3845,00 eur. Spolu vo výške 60 528,91 EUR/3. štvrťrok 2022 Plnenie z RD FR SR: NADOSAH, spol. s r.o. - 27 ks leteniek v hodnote 15 070,93 eur. Faveo, s.r.o. - 2 ks leteniek v hodnote 2033,00 eur. ASIANA, spol. s r.o. - 18 ks leteniek v hodnote 9708,23 eur. Skupina dodávateľov:GLOBAMERICA, s.r.o., TUCAN, s.r.o. - 1 ks letenky v hodnote 3690,00 eur. FLY TRAVEL s.r.o. - 1 ks leteniek v hodnote 385,00 eur. Spolu vo výške 30 887,16 EUR/3. štvrťrok 2022.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-19T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA