dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1345/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Senica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309974
Štefánikova 1408/56, 90525 Senica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Senica
Telefón: +421 908225248
Email: turcanova@apuen.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.senica.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 1345/2021
Hlavný kód CPV
90513000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky bolo zabezpečenie služieb zvozu a zneškodňovania komunálneho odpadu vyprodukovaného občanmi mesta Senica. Súčasťou poskytovaných služieb bola aj prevádzka zberného dvora na území mesta Senica, ktorá bude každý pracovný deň v určených hodinách v prevádzke pre potreby občanov a obyvateľov mesta Senica. Poskytovateľ služieb sa podpisom zmluvy zaviazal rozmiestniť a udržiavať čisté zberné nádoby, ktoré bude verejnému obstarávateľovi prenajímať, zvážať a zneškodňovať komunálny odpad na území mesta Senica a vytriedený odpad, ktorý obyvatelia mesta prinesú na zberný dvor. Odpad, ktorý nie je možné zhodnotiť, poskytovateľ služby zneškodní na skládke zmesového komunálneho odpadu.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
90513100-7

90513200-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Senica
Opis obstarávania:
Verejný obstarávateľ hľadal poskytovateľa, ktorý bude zvážať a zneškodňovať komunálny odpad na skládke odpadov v súlade so zákonom 382/2018 Z.z. o skládkovaní odpadov a ďalšími všeobecne záväznými právnymi predpismi v priebehu najbližších 6 rokov. Ide o likvidáciu najmä nasledovných skupín a druhov odpadov: 200301 Zmesový komunálny odpad v predpokladanom objeme cca 5000 t/ročne 20 03 07 Objemový odpad v predpokladanom objeme cca 800t/ročne 20 03 08 Drobný stavebný odpad v objeme cca 250t/ročne Poskytovateľ služby bude súčasne prevádzkovať zberný dvor na území mesta Senica (napr. na mieste aktuálne prevádzkovaného zberného dvora, ktorý je prevádzkovaný na pozemku mesta).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 194-505826
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1345/2021:Zabezpečenie služieb zvozu a zneškodňovania komunálneho odpadu a prevádzka zberného dvora pre mesto Senica:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-12-28T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 6 856 093,36
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Členovia komisie v súvislosti s vyhodnotením ponuky zisťovali u relevantných subjektov pôsobiacich na trhu v blízkom okolí, z akých dôvodov sa dané subjekty nezúčastnili vyhlásenej verejnej súťaže. Procesný garant oslovil 3 spoločnosti, pričom všetci ako dôvod uviedli: - nedostatok voľných technických kapacít pre zabezpečenie zvozu odpadu (potreba prijatia nových zamestnancov, nákupu nových vozidiel, zriadenia techn. pracoviska na území mesta), - nedostatok kapacity skládky, ktorú majú dané subjekty v správe alebo potreba subkontrahovania skládky, - jeden subjekt uviedol aj zohľadnenie nákladov na zriadenie vysunutého pracoviska a s tým spojenú pravdepodobnosť vyššej ceny a teda nižšej konkurencieschopnosti voči subjektom pôsobiacim bližšie. Keďže aktuálna zmluva je uzatvorená do 31.12.2021, členovia komisie pri svojom rozhodnutí zohľadnili potrebu kontinuálneho zabezpečenia služby (potreba vývozu odpadu už v prvých dňoch mesiaca január 2022), nezáujem trhu o zabezpečenie tejto služby pre mesto, dôsledkom ktorého je možné očakávať, že aj keby hypoteticky došlo k zrušeniu súťaže a jej opakovanému vyhláseniu, nie je predpoklad predloženia ponuky viacerými dodávateľmi. Všetci oslovení dodávatelia potvrdili, že podmienky a nastavenie súťaže nemali vplyv na ich rozhodnutie a súťaž považujú za korektne vyhlásenú.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-01-15T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA