dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: z/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50349287
Štefánikova 15, 81105 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Telefón: +421 220928102
Email: branislav.hudec@vicepremier.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.vicepremier.gov.sk/index.html
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: z/2021
Hlavný kód CPV
72250000-2
Druh zákazky
OPIS
Názov
Systémová a aplikačná podpora Informačného systému Centrálnej Správy Referenčných Údajov (IS CSRÚ)
Časť č.: nie
Dodatočné kódy CPV
72267000-4

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Sídla zákazníkov (verejných obstarávateľov).
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb systémovej a aplikačnej podpory informačného systému Centrálnej Správy Referenčných Údajov IS CSRÚ v zmysle Prílohy č.1 "Opis predmetu zákazky" súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 090-203903
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: nie
Časť č.:
Názov:
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2018-04-24T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 1 517 000,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Toto oznámenie sa týka už ukončeného spoločného verejného obstarávania Ministerstva financií Slovenskej republiky a Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky (právny predchodca: Úrad podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu). Oznámenie sa zasiela z titulu splnenia oznamovacích povinností. Dokumentácia z daného verejného obstarávania je zverejnená na profile Ministerstva financií Slovenskej republiky: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/410367
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-12-13T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72250000-2
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Sídla zákazníkov (verejných obstarávateľov).
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb systémovej a aplikačnej podpory informačného systému Centrálnej Správy Referenčných Údajov IS CSRÚ v zmysle Prílohy č.1 "Opis predmetu zákazky" súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 1 517 000,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
V záujme dôslednej realizácie zásady jedenkrát a dosť a na splnenie účelu Modulu procesnej integrácie a integrácie údajov časť Dátová integrácia (ďalej len MPIaIU), ktorý sa realizuje prostredníctvom IS CSRÚ, Zákazník ako verejný obstarávateľ v súlade s: A. § 18 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o VO) pristupuje k uzatvoreniu tohto Dodatku č. 3, pretože jeho predmetom sú doplňujúce služby, ktoré sú nevyhnutné, nie sú zahrnuté do Rámcovej dohody na poskytovanie služieb systémovej a aplikačnej podpory informačného systému Centrálnej Správy Referenčných Údajov (IS CSRÚ) zo dňa 24.4.2018, č. zmluvy 76/2018, v znení Dodatku č. 1 zo dňa 24.06.2019, č. dodatku 385/2019, a v znení Dodatku č. 2 zo dňa 11.09.2020, č. dodatku 791/2020 (ďalej len Rámcová dohoda), a poskytuje ich pôvodný dodávateľ Poskytovateľ, pričom jeho zmena nie je možná, pretože: (i) by mohla ohroziť integritu a bezpečnosť IS CSRÚ a bezproblémovú dostupnosť jeho služieb (technické dôvody), a (ii) technická realizácia požiadaviek vyplývajúcich z novelizácie zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) novým dodávateľom, by znamenala nielen podstatné zvýšenie nákladov, ale taktiež podstatné oddialenie zavedenia legislatívnych zmien do praxe(odovzdávanie systému a oboznamovanie sa/učenie sa zdrojového kódu novým dodávateľom), čo je v rozpore s uplatňovaním princípu hodnota za peniaze a cieľom legislatívnych zmien, a teda by spôsobila Zákazníkovi významné ťažkosti a podstatnú duplicitu nákladov (ekonomické dôvody); B. § 18 ods. 1 písm. c) zákona o VO pristupuje k uzatvoreniu tohto Dodatku č. 3, pretože potreba zmeny Rámcovej dohody vyplynula z okolností, ktoré Zákazník nemohol pri vynaložení náležitej starostlivosti predvídať, keďže vyplýva z plnenia legislatívnych povinností vyplývajúcich z novelizácie zákona proti byrokracii, ktorá nastala až po uzavretí Rámcovej dohody, pričom vykonanou zmenou sa nemení charakter Rámcovej dohody. Hlavným predmetom úprav MPIaIU, ktoré pokrýva tento Dodatok č. 3, je: vykonanie nevyhnutnej bezpečnostnej aktualizácie (upgrade) IS CSRÚ z dôvodu potreby aktualizácie súčasnej verzie MDM Talend platformy (6.5.1) na jej vyššiu verziu (7.3.); ďalšie rozšírenie služieb nadstavbového portálu IS CSRÚ-Oversi.gov.sk o sprístupnenie 17 nových typov elektronických potvrdení (výpisov) pre orgány verejnej moci (príkladom: rodné listy, úmrtné listy, potvrdenia k dávkam v hmotnej núdzi, údaje o ťažko zdravotne postihnutých, rozhodnutia súdov, výpisy z registrov sociálnych podnikov, sociálnych služieb, uchádzačov o zamestnanie, potvrdenia ku konkurzom a reštrukturalizáciám atď.), čo vyplýva z tretej vlny opatrení proti byrokracii a s tým spojenej legislatívnej zmeny zákona proti byrokracii;
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 2 359 408,67
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 2 938 642,67
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA