dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 27/7/OPE/ePN/NCZI
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národné centrum zdravotníckych informácií
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165387
Lazaretská 26, 81109 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Národné centrum zdravotníckych informácií
Telefón: +421 243412090 Fax: +421 243412094
Email: nczisk@nczisk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 27/7/OPE/ePN/NCZI
Hlavný kód CPV
72212100-0
Druh zákazky
Stručný opis:
NCZI je subjekt zodpovedný za realizáciu informatizácie a elektronizácie zdravotníctva v Slovenskej republike. Cieľom Elektronizácie dávok z nemocenského poistenia je digitalizácia existujúcich procesov a eliminácia agendy dnes vykonávanej na báze papierových tlačív. Riadne realizovaná zmena zabezpečí, aby údaje, ktoré vznikajú u PZS v procesoch ePN boli v digitálnej podobe zdieľané so subjektami, ktoré ich potrebujú ďalej spracovávať, aby boli manažované systematicky, čím sa prispeje ku komplexnej správe údajov celej verejnej správy. Cieľom elektronizácie dávok z nemocenského poistenia je rozšíriť a doplniť elektronické služby, doplniť nové komponenty a rozšíriť záber používaných elektronických služieb systému ezdravie v sektore zdravotníctva s ohľadom najmä na integráciu Sociálnej poisťovne a elektronizáciu procesov pre zber dát súvisiacich so spracovaním evidencií o práceneschopnosti osoby. ePN v 2.etape doplní dátové štruktúry, nástroje a služby pre transparentnú a efektívnu evidenciu a doručovanie údajov od PZS smerom do NZIS a následne do SP a iných rezortov. ePN v 2 etape zavedie nové digitálne procesy pre zber a spracovanie dát o pracovnej neschopnosti osoby, ošetrovaní člena rodiny, tehotenstve a materstve. Dôraz bude kladený aj na lepšie využívanie ľudských zdrojov v procese evidencie klinických aj administratívnych dát o poskytnutej ZS a znižovanie administratívnej záťaže ZPr aj pracovníkov SP či iných rezortov. Projekt zavedie nástroje, ktoré umožnia tzv. near-to-online výkon kontrol dodržiavania liečebného režimu a automatizáciu doručovania dát medzi organizáciami. Beneficientom nových digitálnych procesov bude aj občan, ktorý nebude musieť sledovať a realizovať administratívne úkony súvisiace s procesom PN alebo poskytovaním dávok do SP a iných rezortov súvisiacich s liečeným režimom. Predmetom Projektu je: 1.Rozšírenie zberu štruktúrovaných údajov o poskytnutej ZS a súvisiacich administratívnych výkonoch ZS od PZS v dotknutých procesoch 2.Zníženie administratívnej záťaže zdravotníckych pracovníkov 3.Zníženie administratívnej záťaže občana v procese poskytnutia ZS a súvisiacej administratívy 4.Zníženie administratívnej záťaže zamestnávateľov
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
48100000-9

48170000-0

48180000-3

48211000-0

48614000-5

48810000-9

72212180-4

72267100-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národné centrum zdravotníckych informácií Lazaretská 26, 811 09 Bratislava
Opis obstarávania:
Cieľom Elektronizácie dávok z nemocenského poistenia je digitalizácia existujúcich procesov a eliminácia agendy dnes vykonávanej na báze papierových tlačív. Riadne realizovaná zmena zabezpečí, aby údaje, ktoré vznikajú u PZS v procesoch ePN boli v digitálnej podobe zdieľané so subjektami, ktoré ich potrebujú ďalej spracovávať, aby boli manažované systematicky, čím sa prispeje ku komplexnej správe údajov celej verejnej správy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradil právo uplatniť opciu s víťazným uchádzačom na predĺženie SLA zmluvy o ďalších 60 mesiacov.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude spolufinancovaný kombináciou vlastných zdrojov verejného obstarávateľa a z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 146-387725
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V súlade s ust. § 57 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších prepdisov (ďalej len zákon o VO), cit.: Verejný obstarávateľ a obstarávateľ môžu zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračovali, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota. Ak bola predložená len jedna ponuka a verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ nezrušil verejné obstarávanie alebo jeho časť, je povinný zverejniť v profile odôvodnenie, prečo verejné obstarávanie nezrušil. Verejný obstarávateľ vykonal interný audit predmetného zadávania zákazky tak z procesného ako aj odborného hľadiska a boli identifikované viaceré zistenia - detailne uvedené v oznámení o zrušení zadávania zákazky zverejnenom v profile verejného obstarávateľa pod linkou: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/detail/3180509 Jednotlivé zistenia identifikované v rámci interného auditu predstavujú také porušenie zákona o VO, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ako aj financovanie predmetu zákazky z prostriedkov EŠIF v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra. Po dôslednom posúdení všetkých okolností a auditných zistení verejný obstarávateľ prehodnotí a aktualizuje svoje požiadavky na predmet zákazky ako aj súvis s projektami a potrebami verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na základe interného posúdenia potrieb a nadväzujúcich projektov, ako aj v závislosti od možností financovania pristúpiť k opätovnému vyhláseniu zadávania zákazky na Zabezpečenie efektívneho používania služieb ePN niektorým zo súťažných postupov v zmysle zákona o VO s upravenými opisom predmetu zákazky a podmienkami účasti. Verejný obstarávateľ doplnkovo uvádza, že verejné obstarávanie bolo zamerané na sociálne aspekty. Nejednalo sa o zelené obstarávanie, ani obstarávanie inovácií.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-12-13T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA