dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 3525/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadenia Študentské domovy a jedálne
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Bernolákova 1, 81107 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadenia Študentské domovy a jedálne
Telefón: +421 918664011
Email: beata.havelkova@stuba.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/450620
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 669/2022
Hlavný kód CPV
15850000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Dodanie tovaru Cestoviny pre Študentské jedálne ÚZ ŠDaJ v rozsahu požadovaného množstva a sortimentu uvedeného v jednotlivých objednávkach objednávateľa, v súlade s Prílohou č.3. SP. Verejný obstarávateľ požaduje dodávať predmet zákazky v najvyššej kvalite a plniť požiadavky stanovené vo Vyhláške č. 24/2014 o pekárskych výrobkoch, cukrárskych výrobkoch a cestovinách. Dodaný predmet tejto Dohody musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 130,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 písm. e), f) zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len ZoVO) a nesmie u neho existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZoVO. Ustanovenie §11 ZoVO týmto nie je dotknuté. Ich splnenie uchádzač alebo každý člen skupiny dodávateľov voči verejnému obstarávateľovi nepreukazuje. Verejný obstarávateľ si splnenie podmienok účasti osobného postavenia overí v Zozname hospodárskych subjektov a v Registri osôb so zákazom vedenými Úradom pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZoVO. Verejný obstarávateľ k splneniu podmienok účasti od uchádzačov požaduje predložiť kópiu platného rozhodnutia o schválení prevádzky vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR alebo uvedie vo svojej ponuke informácie, najmä internetovú adresu potrebnú pre prístup do tejto databázy. Z predložených potvrdení musí byť zrejmé, že prevádzka uchádzača spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie,manipuláciu a dopravu predmetu zákazky a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ k splneniu podmienok účasti od uchádzačov požaduje predložiť: kópiu platného rozhodnutia o schválení prevádzky vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR alebo uvedie vo svojej ponuke informácie, najmä internetovú adresu potrebnú pre prístup do tejto databázy. Z predložených potvrdení musí byť zrejmé, že prevádzka uchádzača spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu predmetu zákazky a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie. Úspešný uchádzač predloží pri podpise zmluvy: čestné prehlásenie uchádzača o tom, že bude dodávať iba predmet zákazky od výrobcu, ktorý je držiteľom rozhodnutia o schválení prevádzky vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR, kópiu platného osvedčenia Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR alebo platnej legislatívy. V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky. kópiu platného certifikátu bezpečnosti potravín ISO 22000:2005 (STN EN ISO 22000 Systémy manažérstva bezpečnosti potravín) alebo Značky kvality alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou), ak je jeho držiteľom.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-10-28T00:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predkladanie ponúk: Ponuka predložená uchádzačom sa vyhotovuje písomne a predkladá elektronicky spôsobom podľa §49 ods.1 písm.a) ZoVO, v elektronickej podobe vo formáte, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu a tak, aby bola zabezpečená pred zmenou jej obsahu. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do elektronického systému eZakazky , ktorý je prístupný na adrese: https://www.ezakazky.sk/. Ponuky alebo žiadosti predkladá uchádzač / záujemca elektronicky prostredníctvom elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk na adresu (URL): https://www.ezakazky.sk/stuba/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=36462484 . Uchádzač môže v predmetnej verejnej súťaži predložiť iba jednu ponuku. Spôsob vyhodnocovania ponúk: Po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk sa zostaví vzostupné poradie uchádzačov a vyhodnotí sa u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti. Tento spôsob vyhodnocovania možno v prípade vylúčenia uchádzača resp. ak uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu postupne aplikovať na všetkých uchádzačov vzostupne podľa poradia. Verejný obstarávateľ vylúči z tohto verejného obstarávania uskutočňovaného formou prieskumu trhu uchádzača, ktorý nesplnil požiadavky na predmet zákazky alebo podmienky účasti. Na vyhodnotenie ponúk sa primerane použije § 53 ZoVO a na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa primerane použije § 40 ZoVO. Verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom vylúčenie alebo výsledok vyhodnotenia ponúk. Náklady na ponuku: Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Komunikácia: Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať elektronicky, prostredníctvom elektronického komunikačného nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v týchto súťažných podkladoch výslovne uvedené inak. Komunikácia sa bude uskutočňovať výhradne v slovenskom jazyku prípadne v českom jazyku a to písomnou formou v elektronickej podobe prostredníctvom systému eZákazky. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca / uchádzač povinný zaregistrovať sa v systéme eZakazky na URL adrese: www.ezakazky.sk. Súťažné podklady vrátane ich doplnení a vysvetlení sú záujemcom prístupné bezodplatne, neobmedzene, úplným a priamym prístupom na URL adrese: https://www.ezakazky.sk/stuba/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=364624 . Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment jej odoslania v systéme eZákazky, t. j. moment uloženia elektronickej zásielky v elektronickej schránke jej adresáta v systéme eZákazky. Žiadosti o vysvetľovanie súťažných podkladov (SP) odporúča verejný obstarávateľ doručovať najneskôr do 24.10.2022. Vysvetlenie k SP zverejní verejný obstarávateľ najneskôr tri dni pred lehotou na predkladanie ponúk v zmysle bodu IV.2.2. Minimálna lehota viazanosti, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: do 31.01.2023 Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-18T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA